Ai decojit durerea…

Chiar de durerea vrea să pună stăpânire
Și ziua, dar și noaptea de va vrea,
Am gândurile tale pline doar cu iubire,
Ce îmi pansează sufletul și rana sa.

Stă azi tristețea ca vulturul la pândă
Și vrea cu totul ea să mă vâneze,
Îi prind trecutu-n gheare, să-i ajungă,
Nicicând pe noi să nu ne tortureze.

Ai pus sărut pe suflet și ai stins,
Tot ce îmi pârjolea clipa de fericire,
Ce doare-n mine, doare-n tine aprins
Și metamorfozează totul în iubire.

Voi sta ascunsă-n tine ca-ntr-o floare,
E locul unde-mi este cel mai bine,
Iubirea ta strivește tot ce doare
Și protejează astăzi totu-n mine.

Azi plâng și râd cu același gând intens,
Inima se scaldă-n lacrimi de cristal,
Iar ochiul meu de mâna ta e șters,
Lăsând doar zâmbetul pe piedestal.

Ai decojit durerea și-ai preschimbat-o-n fruct,
Din care ne-nfruptăm cu patimă și dor,

Nesomnu-i dat uitării, iei vis cu uzufruct,
Pe care îl plătești cu-n generos fior.

Minunea mea de om, tu, Cristian Lisandru
Ești omul care m-a înțeles deplin,
Ești altruist și înfiorător de tandru,
Tu ești miracolul, un prețios creștin.

Chiar de durerea vrea să pună stăpânire,
Nicicând să ne despartă, ea nu va reuși,
Tu mă săruți pe suflet, răsar din el safire
Și îmi șoptești duios”nicicând ne-om despărți”.

Le-aș cere tuturor ca noi să se iubească,
Iubirea să le fie trăire, vis deplin,
Iar cei răniți ca mine să-nvețe să trăiască,
Ce doare azi în ei, mâine va fi doar viața
Cea plină de senin.

Orice durere are zeci de spectre ce par durere fie. Căci privirea durerii prin prisma orbitoare a lacrimilor împarte un singur obiect în mai multe, asa cum cristalele cu faţete, dacă sunt privite din faţă nu arată altceva decât confuzie, dar văzute oblic, lasă să se distingă o forma.

William Shakespeare

40 responses

  1. buna,

    scuze de offtopic, insa poate te intereseaza:

    http://questioare.com/pentru-voi-bloggerii-mei-dragi/

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 1:29 am

  2. Durerea sa dispara!
    Un weekend minunat impreuna!

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 6:18 am

    • O face Lisandru să dispară de fiecare dată, invizibilă fiind nu mai are forța să ne întristeze.

      Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:58 am

  3. Pingback: Viktor Vasnetsov, pictor rus « my heart to your heart

  4. Daca te uiti Geanina, la articolul de ieri, i-am trimis lui Cristian o fotografie cu un baietel avand si el lacrimi in ochi…
    Am cautat foarte mult pana l-am regasit in hatisurile internetului.
    Stiam ca este undeva…acolo.
    De ce voiam sa-l aiba?
    Pentru ca atunci cand tu ai lacrimi in ochi si el are, pentru ca are cuvinte de mangaiere si imbarbatare pentru tine, pentru ca este tandru, „UN PRETIOS CRESTIN”…dar tu stii cel mai bine cum este Cristian pentru tine. 😀

    „Nu norul este vesnic,
    Ci soarele-i acel
    Ce-nvinge si ramane
    Stapan in urma el.”

    Te imbratisez dorindu-ti tot ceea ce este bun! 🙂

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 10:50 am

    • Am văzut ieri fotografia care este realizată excepțional, precum și cea cu fetiță postată de Cristi.

      Mulțumim mult pentru gândurile tale care vin de fiecare dată cu nuanțe ce ne catifelează sufletul.

      Te îmbrățișăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 11:00 am

  5. Le-aș cere tuturor ca noi să se iubească,
    Iubirea să le fie trăire, vis deplin,
    Iar cei răniți ca mine să-nvețe să trăiască,
    Ce doare azi în ei, mâine va fi doar viața
    Cea plină de senin.

    Asta DA indemn…si tel de viata! Toata admiratia mea pentru tine , Geanina…asa sa traiti viata asta , ca in indemnul tau!
    Te pup si iti doresc o sambata placuta , in ciuda ploii!

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 11:08 am

    • Sper ca oamenii să-și trăiască iubirea fără teamă, numai atunci se vor simți împliniți cu adevărat și vor zâmbi mai mult.
      Te îmbrățișez cu mare drag!

      PS La noi nu plouă încă.

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 11:42 am

  6. Pingback: DE-ALE CHEFLIILOR – Se vor ofili garoafe «

  7. Pingback: D’ale lui Victor « Noaptebunacopii's Blog

  8. Aşa cum spuneam şi la mine pe blog, atunci când am citit pentru prima oară această poezie, aş dori ca toată lumea să se iubească. Mult. Iar atunci când partenerul sau partenera trec prin momente delicate – indiferent de motiv – să le fie alături măcar cu o vorbă frumoasă şi un gând bun. Să-i învelească, să le mângâie fruntea încinsă, să fie alături de ei în clipele încărcate cu tristeţe…

    “Ai decojit durerea și-ai preschimbat-o-n fruct,
    Din care ne-nfruptăm cu patimă și dor,
    Nesomnu-i dat uitării, iei vis cu uzufruct,
    Pe care îl plătești cu-n generos fior.

    Minunea mea de om, tu, Cristian Lisandru
    Ești omul care m-a înțeles deplin,
    Ești altruist și înfiorător de tandru,
    Tu ești miracolul, un prețios creștin”…

    Chiar de durerea vrea să pună stăpânire,
    Nicicând să ne despartă, ea nu va reuși,
    Tu mă săruți pe suflet, răsar din el safire
    Și îmi șoptești duios”nicicând ne-om despărți”.

    Durerile vin. Dar tot durerile se hotărăsc şi să şi plece din viaţa noastră dacă le demonstrăm că punem iubirea mai presus de orice. Îţi doresc numai bine, dragostea mea, şi poţi să fii sigură că-ţi voi fi aproape de fiecare dată. Şi la bine. Şi la rău. Permanent.

    “Le-aș cere tuturor ca noi să se iubească,
    Iubirea să le fie trăire, vis deplin,
    Iar cei răniți ca mine să-nvețe să trăiască,
    Ce doare azi în ei, mâine va fi doar viața
    Cea plină de senin”…

    Şi eu aş dori ca toată lumea să pună iubirea mai presus de orice. Şi să se iubească pătimaş nu numai în momentele de fericire maximă, ci şi atunci când o umbră de tristeţe se aşează în ferestre de suflet… Îţi sărut sufletul… TE IUBESC…

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 12:51 pm

    • Dureri vin și trec ca apa de izvor,
      Noi ne iubim mereu, nimic întâmplător,
      Așa cum versul spune,,iubiți-vă mereu!,,
      Eliberați iubirea, fiți buni cu voi mereu!

      Te iubesc, Lisandru!

      Ești omul pe care-l așteptam, pe care-l visam, pe care-l visează oricine iubește cu adevărat, cu pasiune…

      Ești alături de mine în orice moment, iar pentru asta îți mulțumesc cu tot sufletul.

      Îți mulțumesc pentru această iubire și pentru tot răsfățul zilnic!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 1:06 pm

  9. Geanina,don’t worry be Happy 🙂 un weekend placut!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 12:58 pm

  10. Pingback: Acolo unde încep întotdeauna plânsul și râsul « Andi Bob

  11. Cata iubire in versurile tale,si nu numai.Stiu,nimic nu-i mai frumos decat sa iubesti si sa fi iubit.Nimic.

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 1:44 pm

    • Iubirea guvernează, înalţă, îţi dă o stare cum puţine lucruri reuşesc.

      Ore pline de magie!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 5:07 pm

  12. Carmen Negoita

    Durerea nu mai e durere, cand umarul pe care plangi e al omului drag. O zi linistita!

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 2:25 pm

  13. Imi pare tare rau ca suferi. Sa ai puterea sa mergi mai departe si sa te bucuri doar de iubire.

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 2:51 pm

    • O să treacă şi durerea asta, o să fie bine şi probabil vor veni altele.
      Mulţumesc pentru vizită!

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 5:09 pm

  14. Mi-a placut imens ideea cu decojirea durerii. Si dincolo de ea gasirea fructului dulce. ESte adevarat ca nu putem experimenta iubirea autentica pana nu resimtim durerea suferintei. Iubirea doare, dar este si… dulce!

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 4:05 pm

    • Dulce şi cu miresme aparte. Decojirea durerii m-a dus cu gândul la renaştere.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 5:11 pm

  15. Iti daruiesc cu toata dragostea, aceasta melodie!
    Mie imi place foarte mult!
    Te poate incuraja!
    You Are Loved !
    Don’t Give Up! 😀

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 5:49 pm

    • Mulţumesc din suflet. Acum o ascult, îmi place tare mult. Doar ce m-am trezit…leneşa…

      O noapte de vis alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 15, 2010 la 9:57 pm

  16. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Primăvara în pădure

  17. Frumos mod de exprimare. . . Poezie pura

    Apreciază

    Mai 15, 2010 la 11:34 pm

    • Toţi cei care scriem, proză sau poezie, încercăm să trimitem către cititori semnale, trăiri din suflet.

      Zile magice!

      Apreciază

      Mai 16, 2010 la 10:04 am

  18. Îmi place atât de mult expresia „te sărut pe suflet”, este unul dintre lucrurile cele mai profunde pe care le-am auzit/văzut. Şi doar la voi am întâlnit-o. 🙂

    Vă pup, dragilor, să aveţi un weekend minunat în continuare!

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 9:23 am

    • Este expresia lui Cristi. Când mi-a spus prima dată „te sărut pe suflet” am simţit cum totul înfloreşte în mine. Am îndrăgit-o tare mult şi o mai strecor printre versurile mele, însă autorul este 100% Cristi.

      Mulţumim pentru urări şi trimitem către tine toate gândurile noastre bune alături de pupicii geaninoşi!

      Apreciază

      Mai 16, 2010 la 10:07 am

  19. Frumoase versuri…deosebit citatul din Shakespeare…Iubirea învinge, oblojește, hrănește, purifică, înalță și face ca totul să aibă sens!
    O duminică plină de iubire, vouă, nouă….tuturor! 🙂

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 9:41 am

    • Iubirea înalţă, purifică şi face tot ceea ce ai scris, dar şi verdele din prima ta lucrare a reuşit să-mi capteze atenţia cum nu-ţi închipui.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 16, 2010 la 10:10 am

  20. foarte frumoasa poezia!
    O duminica plina de iubire dragii mei!

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 10:09 am

    • Să ai zile senine şi pline de iubire, îţi urăm din tot sufletul.

      Gânduri din cele mai bune şi către cele patru minuni.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 16, 2010 la 10:12 am

  21. Pingback: DRUM CRUCIAL « Ҩ Gabriela Elena

  22. Pingback: Malul celălalt « Ioan Usca

  23. Pingback: Obscenităţi triviale « Ioan Usca

  24. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Despre zelist sunt zvonuri că pe viitor ne vor alcătui şi blogrollul

  25. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sophia Grojsman. Parfumieri de top (parf. 31)

Lasă un răspuns

