Te caut în singurătate

Eşti departe, iubito, eşti mult prea departe,
Te caut de veacuri, în singurătate,
Nu am somn nici ziua, nu am somn nici noaptea,
Sperând să găsesc mângâierea, şoapta.

Dimineaţa stau, privesc răsăritul,
Iar spre seară, singur absorb asfinţitul
Şi mă-ntreb mereu trist şi resemnat,
Ce caut de ani, în valul înspumat?

Sunt mereu pe ţărm, privesc către mare,
Caut cu privirea, ceva ce nu doare,
Te caut pe tine şi nu-mi pierd speranţa,
De a te găsi noaptea , poate dimineaţa.

Revin adesea la ţărm cu sufletul cast,
Mă uit către cer puţin întristat
Şi îmi spun că poate într-o zi voi fi,
Cel mai fericit din câţi or trăi.

Sper, deşi speranţa pentru mine-i gri,
Nu e verde sigur şi nicicând n-oi şti,
Dacă ”eu şi tu” ne vom întâlni,
La ţărm dimineaţa pentru a ne iubi.

Îmi doresc din suflet să te întâlnesc,
Pentru ca apusul să nu-l mai găsesc,
Singur în nelinişti ce mă ameţesc,
Căutând iubirea în ritm nebunesc.

Dacă aş dormi, poate aş visa,
Cum va fi de azi toată viaţa mea,
Dacă-ai să apari dintr-un răsărit,
Pentru a deveni un vis împlinit.

Am să-ncerc iubito, să ţin ochii-nchişi,
Întins pe un ţărm sau mergând târâş,
Prin clepsidra-ntinsă pe plaja generoasă,
Ce te desenează nespus de frumoasă.

Ochii ţi-i pictează cu spuma din mare,
Buzele din valuri mari şi-nşelătoare,
Trupul de sirenă mintea-mi invadează,
Prospeţime, inocenţă, frumuseţe, viaţă.

Acest vis sublim sper să se-mplinească,
Mire eu voi fi, tu, a mea mireasă,
Corali şi meduze veşmânt alb şi-au pus,
Martori ne vor fi, naşi, prieteni îs.


Singurătatea spulberă certitudini adânci, născute de prezenţa altora, în faţa cărora suntem siliţi bravăm, stăpâniţi de o dorinţă obscură de a stârni în ei îndoiala, deşi ştim bine că asta nu ne foloseşte la nimic

(Marin Preda)

28 responses

  1. Nu as putea trai singura, in singuratate, chiar daca-mi place singuratatea uneori.
    E trist ca multi traiesc in singurate, chiar daca au o casa. o familie. 😦
    Duminica linistita!

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 12:35 pm

  2. Pingback: Galerie de pictura Tamara de Lempicka, pictoriţă poloneză « my heart to your heart

  3. Pingback: CAPCANA TRECUTULUI «

  4. Ca de obicei versurile tale sunt balsam pentru suflet si inima…Felicitari pentru aceste minunate versuri!

    Imbratisari draga mea!

    Irina

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 1:27 pm

    • Versuri la tărmul mării .

      Mi-au plăcut tare mult creeaţiile de astăzi.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 16, 2010 la 6:06 pm

  5. Geanina,sa fiti iubiti si va urez o duminica minunata 🙂
    p.s.aveti o melodie sau un tango ca dedicatie.

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 2:13 pm

  6. Eşti departe, iubito, eşti mult prea departe,
    Te caut de veacuri, în singurătate,
    Nu am somn nici ziua, nu am somn nici noaptea,
    Sperând să găsesc mângâierea, şoapta.

    Dimineaţa stau, privesc răsăritul,
    Iar spre seară, singur absorb asfinţitul
    Şi mă-ntreb mereu trist şi resemnat,
    Ce caut de ani, în valul înspumat?

    Sunt mereu pe ţărm, privesc către mare,
    Caut cu privirea, ceva ce nu doare,
    Te caut pe tine şi nu-mi pierd speranţa,
    De a te găsi noaptea , poate dimineaţa.

    Un îndrăgostit care îşi acordează sufletul pentru a cânta iubitei din depărtare dorul său fierbinte. Faptul că îndrăgostiţii nu îşi pierd niciodată speranţa trebuie să ne bucure de fiecare dată. Gândul trimis către fiinţa iubită te îmbărbătează de foarte multe ori sau de cele mai multe ori, iar în felul acesta trece mai repede şi timpul care stă precum o baricadă între cei doi…

    Revin adesea la ţărm cu sufletul cast,
    Mă uit către cer puţin întristat
    Şi îmi spun că poate într-o zi voi fi,
    Cel mai fericit din câţi or trăi.

    Sper, deşi speranţa pentru mine-i gri,
    Nu e verde sigur şi nicicând n-oi şti,
    Dacă ”eu şi tu” ne vom întâlni,
    La ţărm dimineaţa pentru a ne iubi.

    Întâlnirea dintre cei doi, una anticipată, va fi cu siguranţă momentul în care amândoi vor spune „Bine ne-am regăsit!” Aşa cum am spus şi noi, dragostea mea, după ce hălăduisem pe drumuri separate un mare interval de timp. Dar şi când ne-am regăsit! Au fost focuri de artificii care nu s-au terminat nici acum. Alături de tine trăiesc momente magice, ceea cde doresc tuturor îndrăgostiţillor care-şi au perechea. Aveţi grijă de ea, dragilor!

    Îmi doresc din suflet să te întâlnesc,
    Pentru ca apusul să nu-l mai găsesc,
    Singur în nelinişti ce mă ameţesc,
    Căutând iubirea în ritm nebunesc.

    Dacă aş dormi, poate aş visa,
    Cum va fi de azi toată viaţa mea,
    Dacă-ai să apari dintr-un răsărit,
    Pentru a deveni un vis împlinit.

    Am să-ncerc iubito, să ţin ochii-nchişi,
    Întins pe un ţărm sau mergând târâş,
    Prin clepsidra-ntinsă pe plaja generoasă,
    Ce te desenează nespus de frumoasă.

    O iubită desenată într-o clepsidră, pe un ţărm de mare, sub ochii bărbatului care speră. Care aşteaptă. Care îşi doreşte descătuşarea sentimentală şi pasională cu toată patima din el… Un îndrăgostit care închide ochii spre a lăsa imaginaţia să zburde, cu speranţa că poate într-o zi îi vor deveni visele realitate… Visul împlinit – iată punctul de final şi de nou început către care ne îndreptăm cu toţii atunci când simţim că iubirea ne dă târcoale…

    Ochii ţi-i pictează cu spuma din mare,
    Buzele din valuri mari şi-nşelătoare,
    Trupul de sirenă mintea-mi invadează,
    Prospeţime, inocenţă, frumuseţe, viaţă.

    Acest vis sublim sper să se-mplinească,
    Mire eu voi fi, tu, a mea mireasă,
    Corali şi meduze veşmânt alb şi-au pus,
    Martori ne vor fi, naşi, prieteni îs.

    Trupul de sirenă al iubitei induce frisoane plăcute în mintea bărbatului, iar viitoare atingere a pielii catifelate lasă din nou imaginaţia să zburde pe câmpiile dorului. O nuntă poetică spre care se îndreaptă toate gândurile bărbatului, o nuntă care care concretizeze această iubire sublimă…

    Te sărut pe suflet, dragostea mea, de fiecare dată când te citesc rememorez toate momentele frumoase prin care am trecut şi îmi aduc aminte cum sufeream de dorul tău atunci când încă nu ne mutasem împreună. Ce bine că-mi eşti aproape acum, transformând fiecare zi într-o bucurie mare…

    TE IUBESC!

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 2:31 pm

    • Te iubesc, minune de om!
      Un comentariu pe text care-mi umple inima de bucurie şi ochii de fericire.

      Sunt aproape şi voi fi până în ultima clipă.

      Apreciază

      Mai 16, 2010 la 6:10 pm

  7. cea mai dureroasa si crancena singuratate e cea in doi…..

    f frumaosa poezia ta:X

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 5:48 pm

  8. Carmen Negoita

    Din fericire, cautarile voastre au luat sfarsit… 🙂 Au fost inlocuite de bucuria de a va trai fiecare clipa impreuna… O duminica frumoasa!

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 6:15 pm

  9. Pingback: Probleme economice (partea a II-a) - Cel care striga in pustie

  10. Am spicuit doua versuri din frumoasa poezie:

    Sunt mereu pe ţărm, privesc către mare,
    Caut cu privirea, ceva ce nu doare,

    Oare dragostea nu doare? Mii de imbratisari scumpa prietena!

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 10:33 pm

    • Avem tendinţa uneori de a spune că doare cumplit. Doresc tuturor iubiri fără dureri.
      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

      Apreciază

      Mai 17, 2010 la 1:36 am

  11. Ma-ntreb uneori, Geanina, daca pana la urma chiar si iubirea nu e tot o incercare disperata de-a ne umple golul singuratic cu un suflet in jurul caruia desenam, ca niste pictori talentati, ideea de jumatate, de pereche…

    Apreciază

    Mai 16, 2010 la 10:51 pm

    • Nu-mi doresc o astfel de încercare şi nici acel gol despre care vorbeşti. Toţi căutăm şi dacă suntem norocoşi găsim ceea ce ne dorim cu toată fiinţa.

      Noapte plină de magie!

      Apreciază

      Mai 17, 2010 la 1:40 am

  12. Pingback: Acum 19 ani… « Noaptebunacopii's Blog

  13. „Prin clepsidra-ntinsă pe plaja generoasă,
    Ce te desenează nespus de frumoasă.”
    Superb asa cum este si acest blog pe care nicicum nu il poti ocoli.

    Apreciază

    Mai 17, 2010 la 9:33 am

  14. Superba poezia….
    ” Caut cu privirea, ceva ce nu doare,
    Te caut pe tine şi nu-mi pierd speranţa,
    De a te găsi noaptea , poate dimineaţa.”
    Inca am speranta…
    Ferice de voi!
    O saptamana minunata!

    Apreciază

    Mai 17, 2010 la 10:18 am

  15. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 34 « Caius

  16. Pingback: Comentarii la Facerea – 29 « Ioan Sorin Usca

  17. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 41 « Ana Usca

  18. Gândesc că fiecare trecem prin viaţă cu idealurile noastre, cu visele noastre, cu gândurile noastre, cu certitudinile şi incertitudinile noastre, cu bucuriile şi necazurile noastre în căutarea unui ţărm, în căutarea unui vis, în căutarea unui adevăr, în căutarea unui OM. Unii nu reuşesc niciodată să-l întâlnească, alţii îl întâlnesc mult prea târziu, dar în cazul tău am certitudinea că visul a fost împlinit, ţi-ai găsit în sfârşit sufletul pereche. Fiţi fericiţi Geanina şi Cristian Lisandru.

    Apreciază

    Mai 18, 2010 la 7:54 pm

  19. Foarte frumoasa poezia! 🙂

    Apreciază

    Mai 23, 2010 la 4:20 pm

  20. Daca astazi e o zi grea pentru tine, sau treci printr-o perioada grea, si speranta aproape ca te-a parasit, daca nimeni nu e langa tine si ti-e greu, te rog, drag prieten, sa alergi la Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu. La El gasesti iertare, speranta, bucuria de a trai si fericire adevarata…
    El e singurul care ramane cand toate celelalte se duc. Si El iti va fi un prieten adevarat, cum niciun om nu iti poate fi.
    Te rog, da la o parte orice piedica si vino la Isus! http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

    Apreciază

    Martie 25, 2014 la 2:59 pm

Lasă un răspuns

