Te iubesc aşa cum ştiu

Iubirea care se poate preschimba în ură a fost, de fapt, o ură care se ignoră ca atare. Dacă urâm ceea ce am iubit cândva, înseamnă că n-am iubit niciodată. Iubirea este o pasiune, o flacără, purtând în ea, indiferent de este durabilă sau nu, ca şi propria noastră condiţie umană, şi moarte, şi viată.

George Meredith

Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, total,
Să simţi iubirea mea etern cum te cuprinde,
Pe iarba ce s-a transformat în patul ideal,
Iar nopţile în file de poveste furibunde.

Sunt nopţi în care ne-afundăm plini de dorinţă,
Sunt nopţi în care fericirea ne-nvăluie profund,
Sunt nopţi în care patima îmi smulge din fiinţă,
Fiorul confident ce mă cuprinde blând.

Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, deplin,
Fără să-mi pese de reguli impuse şi absurde,
Sunt reguli ce s-au scris cu seva din pelin
Şi care astăzi vor cu insistenţă viaţa s-o inunde.

Atingerea devine capcană prinsă-n plete,
Pe care pui sărutul ce tainic ne-a cuprins,
Aroma să ne-mbie, frenetic să ne-mbete,
Cu roşul de pe buze , cu verdele din iris.

Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, desăvârşit,
Chiar şi atunci când sufletul îţi este trist,
Îţi capturez durerea ce ieri te-a ispitit
Şi o transform în soare ce-l prind în răsărit.

Ne strange-n braţe viaţa cu vânt, senin şi ploi,
Chiar dacă-i vară, iarnă şi toamnă de va fi,
Ne-aleargă timpul astăzi râzând pe amândoi,
Iar noi îi şoptim calm că îi curmăm o zi.

Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, ireproşabil,
Chiar şi atunci când ninge-n trup tău cu lacrimi,
Chiar şi atunci când tu eşti trist şi vulnerabil
Şi te gândeşti că viaţa e nălucă, dar şi patimi.

Sunt patimi prinse-n suflet cu nod din gând albastru,
Un suflet ce ascunde iubirea noastră mare,
Iubire ce ne acoperă c-un sentiment măiastru
Şi ne trimite întristarea în neant către uitare.

Te-am iubit şi te iubesc aşa cum îmi doresc,
O viaţă sau mai multe te voi iubi, fii sigur,
Trăiesc prin tine şi simt că-n tine cresc,
Atunci tu simţi şi vezi cum înfloresc , desigur.

119 responses

  1. Pingback: IUBEŞTE-MĂ AŞA… «

  2. Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, total,
    Să simţi iubirea mea etern cum te cuprinde,
    Pe iarba-n ce s-a transformat în patul ideal,
    Iar nopţile în file de poveste furibunde.

    Sunt nopţi în care ne-afundăm plini de dorinţă,
    Sunt nopţi în care fericirea ne-nvăluie profund,
    Sunt nopţi în care patima îmi smulge din fiinţă,
    Fiorul confident ce mă cuprinde blând.

    Musafirii dragi trebuie să ştie că la un moment dat urmăream – eu – un film, iar tu te făceai că nici nu sunt pe lângă tine. Auzeam doar degetele tale care tastau cuvinte misterioase… Bănuiam eu ceva, mai ales că atunci când pregăteşti o replică la una din poeziile mele nici accepţi să trag cu ochiul la laptopul tău. Trebuie să fie surpriză perfectă de fiecare dată. Şi este, fiindcă aştept cu mare nerăbdare să postezi şi să citesc…
    Mi-s dragi nopţile acestea în care – după ce scriem, citim, comentăm diferite comentarii etc. – ne lăsăm învăluiţi de fericirea profundă pe care ai şi inserat-o în versurile tale…

    Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, deplin,
    Fără să-mi pese de reguli impuse şi absurde,
    Sunt regulile care s-au scris cu seva din pelin
    Şi care astăzi vor cu insistenţă viaţa s-o inunde.

    Ştiu şi simt că mă iubeşti deplin, cu acea ardoare care m-a surprins plăcut din primul moment. Atunci când aveam emoţii de adolescent, atunci când nu-mi venea să cred că poate exista o comunicare perfectă între un bărbat şi o femeie…

    Atingerea devine capcană prinsă-n plete,
    Pe care pui sărutul ce tainic ne-a cuprins,
    Aroma sa ne-mbie, frenetic să ne îmbete,
    Cu roşul de pe buze , cu verdele din iris.

    Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, desăvârşit,
    Chiar şi atunci când sufletul îţi este trist,
    Îţi capturez durerea ce ieri te-a ispitit
    Şi o transform în soare ce-l prind în răsărit.

    O atingere care se transformă în capcană. Dulce capcană, cum să nu-ţi doreşti aşa ceva? Iubirea desăvârşită spre care aspiră orice îndrăgostit a devenit, de la bun început, o certitudine pentru noi doi. Doi îndrăgostiţi abandonaţi sentimentelor frumoase şi cuvintelor rostite de buze pline de dor…

    Ne strange-n braţe viaţa cu vânt, senin şi ploi,
    Chiar dacă-i vară, iarnă şi toamnă de va fi,
    Ne-aleargă timpul astăzi râzând pe amândoi,
    Iar noi îi şoptim calm că îi curmăm o zi.

    Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, ireproşabil,
    Chiar şi atunci când ninge-n trup tău cu lacrimi,
    Chiar şi atunci când tu eşti trist şi vulnerabil
    Şi te gândeşti că viaţa e nălucă, dar şi patimi.

    Intemperiile vieţii sunt făcute pentru a veni şi pentru a trece. Trecurăm deja prin multe împreună, nimic nu ne-a stricat armonia, totul a fost ca o simplă pişcătură de ţânţar. Doar cu timpul avem ceva probleme, fiindcă fuge aşa de repede de la o vreme încât mă întreb dacă nu cumva s-a dereglat definitiv. Dar ar merge un pic mai încet, măcar un pic, cred că timpul ăsta ar deveni cel mai bun prieten al meu… Ştiu că mă iubeşti mai ales atunci când sunt vulnerabil, atunci când îm vine să-mi trag palme pentru că permisivitatea nativă atrage după ea şi mari dezamăgiri… Dar cu tine alături îmi revin din toate tristeţile şi mi-e bine…

    Sunt patimi prinse-n suflet cu nod din gând albastru,
    Un suflet ce ascunde iubirea noastră mare,
    Iubire ce ne acoperă c-un sentiment măiastru
    Şi ne trimite întristarea în neant către uitare.

    Te-am iubit şi te iubesc aşa cum îmi doresc,
    O viaţă sau mai multe te voi iubi, fii sigur,
    Trăiesc prin tine şi simt că-n tine cresc,
    Atunci tu simţi şi vezi cum înfloresc , desigur.

    Multe patimi. Colosale, aş putea spune, fără teama de a exagera. Şi fără să doresc să deformez realitatea în care trăim şi noi la fel cum trăiesc toţi ceilalţi. Mă bucur atunci când văd oameni care se iubesc la fel ca noi, punând sufletul mai presus de orgoliile personale. Şi mă întristează orice zvon de despărţire… O viaţă alături de tine nu poate fi decât o bucurie maximă şi pentru mine. Încerc să-ţi ofer bucuria iubirii în fiecare zi şi sper să reuşesc de fiecare dată să te fac să simţi că bărbatul de lângă tine merită să stea acolo…

    TE IUBESC şi TE SĂRUT PE SUFLET, DRAGOSTEA MEA!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 12:34 am

    • Cu mare drag pregătesc replicile, nu numai în versuri…ha,ha,ha…

      Mulţumesc pentru frumuseţea acestui comentariu şi pentru superba melodie.

      Te iubesc, Lisandru!

      Apreciază

      Mai 19, 2010 la 10:18 pm

  3. Pingback: Drum spre devenire…(4) « Cristian Dima

  4. Pingback: Ziua taxei de apoi « Blogul lui Teo Negură

  5. E foarte frumos sa vezi o femeie inflorind prin iubire, e si flatant pana la urma, trebuie sa recunosc, Cristi e, asa cum mai spuneam, un norocos. De fapt, amandoi sunteti prizonierii dulci ai unei iubiri pe care v-o hraniti, v-o traiti si v-o culegeti zi de zi, ca pe niste poame coapte dintr-o livada mereu proaspata si mirosind a flori. Sunt multe feluri de-a iubi un om, o spui si-n poezie minunat…

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 1:39 am

    • Ne-a cuprins în braţe iubirea şi nu vrea să ne mai dea drumul.

      Seară plină de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 19, 2010 la 10:21 pm

  6. „Te-am iubit şi te iubesc aşa cum ştiu, ireproşabil, Chiar şi atunci când ninge-n trup tău cu lacrimi, Chiar şi atunci când tu eşti trist şi vulnerabil
    Şi te gândeşti că viaţa e nălucă, dar şi patimi”. Minunat! Şi tu şi Cristi m-aţi dat gata în seara asta!!
    Vă pup pe amândoi de noapte bună!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 1:57 am

  7. Pingback: Jacob Jordaens, pictor flamand (1593 – 1678) « my heart to your heart

  8. Pingback: Usturoiul şi tutunul, ard la buzunar românul! « Simion Cristian

  9. Sa stea timpul in loc…sa se pietrifice secunda…si voi sa va iubiti infinit si nemasurat 😀
    Sa aveti o zi minunata!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 9:24 am

  10. f frumos:X:X:X

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 9:29 am

  11. Pingback: Premiul bloggerului prietenos « Ҩ Gabriela Elena

  12. CALCA-I-AR VACA NEAGRA PE BEZMETICII PORTOCALII ,JOS BASESCU!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 1:12 pm

  13. ,,Te-am iubit şi te iubesc aşa cum îmi doresc,
    O viaţă sau mai multe te voi iubi, fii sigur,
    Trăiesc prin tine şi simt că-n tine cresc,
    Atunci tu simţi şi vezi cum înfloresc , desigur.”

    Minunat!
    Ideea din final e cu adevarat inaltatoare pentru sufletul obisnuit cu zborul…

    De acord cu citatul! Iubirea adevarata nu moare…nu se stinge, poate se odihneste putin, dar caldura ei e mereu vie asa cum este caldura jaratecului dupa ce flacara s-a ascuns in el…

    Te imbratisez cu dor, draga mea Geanina!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 2:00 pm

    • Dragostea nu moare, am văzut în urmă cu ceva ani un film cu acelaşi titlu.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Mai 19, 2010 la 10:26 pm

  14. Pingback: …si ploua! « Orry

  15. Raman ca de obicei fara cuvinte in fata iubirii ce va leaga….va iubesc mult!pupicei si imbratisari italienesti!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 2:30 pm

  16. Iubirea fura! Fura din clipele zilei si se simte fericita cand reuseste. Pacat ca nu ne luam timp mai mult pentru astfel de …fantezii. Vorbesc de mine!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 4:20 pm

    • Noi ne facem timp pentru clipele magice pe care le aduce iubirea.

      Să nu uităm să iubim!

      Ore pline de magie!

      Apreciază

      Mai 19, 2010 la 10:29 pm

  17. Foarte mult îmi place răspunsul tău la versurile lui Cristian, poate chiar puțin mai mult. Sunteți două suflete ce s-au întâlnit să redeseneze frumosul.

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 4:31 pm

  18. Carmen Negoita

    O replica de exceptie… O seara frumoasa, Geanina!

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 6:37 pm

    • O replică scrisă cu suflet de femeie îndrăgostită de un om de excepţie.

      Seară magică să ai alături de cei dragi!

      Apreciază

      Mai 19, 2010 la 10:31 pm

  19. Bucurati-va deplin de dragostea voastra! 🙂

    Apreciază

    Mai 19, 2010 la 9:33 pm

  20. O poezie care mangaie orice suflet.
    Cum spunea si Mircea Radu odata,iubiti-va mult !

    Apreciază

    Mai 20, 2010 la 1:19 am

  21. Când vin pe la voi pe bloguri, parcă îmi încarc bateriile. Atâta iubire…. rămân mereu pe gânduri dacă vreodată îmi va face şi mie parte Dumnezeu de aşa ceva minunat, măcar pe sfert… mi-ar fi de ajuns. Vă mulţumesc pentru că din iubirea voastră atât de frumoasă reies asemenea poezii care-mi mai alină sufletul…
    Vă pup, dragii mei!!

    Apreciază

    Mai 20, 2010 la 10:07 am

    • Ne eşti tare dragă.

      Mulţumim pentru toate trecerile şi comentariile pline de bun şi de frumos.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:41 pm

  22. Pingback: Cu sufletul curat… « Cristian Dima

  23. Pingback: Bancul de joi « Simion Cristian

  24. Pingback: Electric | Raza mea de soare

  25. Pingback: Limba română scoasă la troc de parlamentarii PDL - Cel care striga in pustie

  26. Pingback: Copilul ce se înveşmântă cu mantie de prinţ, Rabindranath Tagore « my heart to your heart

  27. sublimă declarație de iubire! sublim exemplu de respect, dragoste și dăruire!

    să ai zile senine!

    Apreciază

    Mai 20, 2010 la 8:21 pm

  28. Geanina, iar mi-am schimbat adresa blogului, dar de data asta definitiv. Parca am avut o problema de identitate, dar am rezolvat-o… Uite noul link http://onedamnblonde.blogspot.com

    Apreciază

    Mai 20, 2010 la 8:27 pm

  29. Minunate versurile tale draga mea, dar eu ma agat doar de cateva care spun multe…
    Sunt patimi prinse-n suflet cu nod din gând albastru,
    Un suflet ce ascunde iubirea noastră mare,
    Iubire ce ne acoperă c-un sentiment măiastru
    Şi ne trimite întristarea în neant către uitare.
    O seara binecuvantata sa ai frumoasa mea prietena!

    Apreciază

    Mai 20, 2010 la 9:42 pm

    • Te îmbrăţişez cu tot dragul.

      Versuri pe care sufletul meu le cântă cu bucurie.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:44 pm

  30. Pingback: Grădina Labirint… (3) « Cristian Dima

  31. Pingback: Ploaia- bucuria copiilor « Ҩ Gabriela Elena

  32. Pingback: An angel « Orry

  33. Pingback: Noaptea de înviere în minele de plumb… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  34. Pingback: Italia – primele măsuri de implementare a federalismului fiscal - Cel care striga in pustie

  35. Pingback: Leapsa oldie but goldie « Blog de Prost

  36. Frumos, așa cum ne-ai obișnuit.
    Un weekend minunat să aveți!

    Apreciază

    Mai 21, 2010 la 7:00 pm

  37. Pingback: Concurs de proza arhiscurta, etapa 9 | Raza mea de soare

  38. Esti grozava, Geanina, mereu altfel, si totusi aceeasi…ca si iubirea! O seara frumoasa, VOUA… impreuna! 🙂

    Apreciază

    Mai 21, 2010 la 10:20 pm

    • Mereu laşi culori de cea mai bună calitate la fiecare trecere.
      Mulţumesc şi te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:46 pm

  39. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Nu mai ploua, măi mai, fi mai însorit, că m-ai plictisit!

  40. Pingback: INSECTAR «

  41. Pingback: Relaxare… « Ҩ Gabriela Elena

  42. Pingback: SONDAJ « World of Solitaire's Blog

  43. Andreea

    frumos si adevarat!:)
    esti iubita si asta conteaza
    >:d<

    Apreciază

    Mai 22, 2010 la 4:23 pm

  44. Pingback: Noaptea Iguanei » De Rusalii

  45. Pingback: Criogenie – Sânge balcanic (85) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  46. mihaela13o

    Minunată declarație iar finalul mi-a plăcut în mod deosebit! O duminică așa cum vă doriți! 🙂

    Apreciază

    Mai 23, 2010 la 11:08 am

    • O declaraţie permanentă îmi doresc să fie fiecare clipă din viaţa mea.

      Mulţumesc pentru comentariu şi trimit toate gândurile mele bune!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:51 pm

  47. Erys

    cuvintele iti urca
    spre divin iubirea
    iubesti cum stii,
    tandem cu nemurirea…

    Apreciază

    Mai 23, 2010 la 3:22 pm

  48. Ah, si ce frumos e sa iubesti… 😀

    Apreciază

    Mai 23, 2010 la 4:19 pm

  49. Pingback: LESBIANA « World of Solitaire's Blog

  50. Pingback: De-ar trăi Hippocrate din Cos! « Simion Cristian

  51. Ti-am mai citit din ultimle postari. Deh… e vara… lucru mult, timp putin…
    Vad ca anonimii va iubesc în continuare… Dar si cei cunoscuti… adica EU… Te îmbratisez cu invidie draga mea din cauza acestei mari iubiri. Daca eu m-am schimbat… în mare parte v-o datorez voua.

    Apreciază

    Mai 24, 2010 la 9:44 am

    • Am primit îmbrăţişările şi te aşteptăm de fiecare dată cu tot cu invidie.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:57 pm

  52. Pingback: Făt-Frumos și-o lacrimă « Andi Bob

  53. Pingback: Picturile lui Jacopo Pontormo (1494 – 1557) « my heart to your heart

  54. Geanina, sper că ești cât se poate de bine! 🙂
    Săptămână plăcută și ușoară!

    Apreciază

    Mai 24, 2010 la 1:15 pm

    • Atât cât se poate.

      Trec toate, iar către tine trimit toate gândurile mele bune.

      Pupici geaninoşi peste normă către o prietenă dragă.

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:58 pm

  55. Pingback: Rusalii « Ҩ Gabriela Elena

  56. Janin, ce se intampla de nu ne mai scrii nimic? Incep sa-mi fac griji, sincer! Sper ca esti bine. Te pupic!

    Apreciază

    Mai 24, 2010 la 3:35 pm

  57. Pingback: Elixirul Vitalităţii – III « World of Solitaire's Blog

  58. Pingback: Premiu prietenesc, dăruit prieteneşte… « Noaptebunacopii's Blog

  59. Pingback: FLUTURI ÎNGERI « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  60. Pingback: NOAPTE «

  61. Pingback: Responsabilitatea – noul nume pentru ipocrizie « Vânare de vânt

  62. Pingback: Curiozitate? Convingere? Fanatism? Limitare? « Ҩ Gabriela Elena

  63. Pingback: Captiv – Sânge balcanic (86) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  64. Pingback: MARII BOLNAVI « World of Solitaire's Blog

  65. Pingback: Premianții concursului de creație literară “Aripi de dor” – Metamorfoze – Medgidia 2010 « Cosmin Stefanescu's Blog

  66. Pingback: Hugo von Hofmannsthal (1874-1929) – Experienţă « Orfiv

  67. Stele şi lună şi soare şi flori, râuri zglobii şi ape adânci, toate împletite în cunună, v-au învăţat să iubiţi , să speraţi şi să credeţi în viaţă. Fie ca flacăra iubirii ce vă încălzeşte sufletele, să nu se stingă niciodată.

    Apreciază

    Mai 27, 2010 la 7:49 pm

    • Nu se va stinge fiindcă este iubirea pură.
      Doar ce m-a pupat cu foc Lisandru.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 6:02 pm

  68. Pingback: URMELE PAȘILOR TĂI «

  69. Ar trebui ca dragostea voastra, Geanina, sa fie protejata prin lege. Va admir foarte mult pe tine si pe Lisandru. Cu mult drag.

    Apreciază

    Mai 28, 2010 la 10:50 am

    • Mulţumim pentru gânduri.

      Ne iubim şi legea se aplică de această dată.

      Trimitem cele mai bune gânduri!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 6:03 pm

  70. Pingback: Playing with fire… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  71. Gianina,sper ca esti bine…..spun asta ptr.ca ma obisnuisem ca la cafea sa mai citesc si din versurile sau postarile tale minunate..a trecut o saptamana,de cand nu ai mai scris,si ceva imi lipseste:(….te imbratisez cu tot sufletul,si iti doresc tot binele din lume!..cu mare drag,Ryana!

    Apreciază

    Mai 29, 2010 la 6:40 am

    • Încerc să fiu cât se poate de bine.

      Mulţumesc din suflet pentru gânduri şi te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 6:05 pm

  72. Pingback: Peste gândul de azi, florile de apă | Raza mea de soare

  73. Pingback: Elixirul vitalităţii IV « World of Solitaire's Blog

  74. Raza De Soare

    atat de minunat suna: „Te iubesc asa cum stiu” adica aceeasi iubire la fel de mare ca in prima zi…spuneam intr-o cugetare de pe blog ca iubirea este constanta, ea nu creste si nici nu se micsoreaza…semzatia ca iubim mai mult pe zi ce trece este doar constientizarea din ce in ce mai adanca a cestei iubiri…

    Apreciază

    Mai 30, 2010 la 6:35 pm

  75. Raza De Soare

    multe imbratisari cu dor draga GEanina…

    Apreciază

    Mai 30, 2010 la 6:36 pm

  76. Ti-am lansat o provocare pe blogul meu:P

    Apreciază

    Mai 31, 2010 la 9:37 am

  77. Pingback: Ubi bene ibi patria « World of Solitaire's Blog

  78. Janin, imi lipsesc poeziile tale!!!! Alo! Aici Vulturu! Baza, mă auzi?
    Pup iu!

    Apreciază

    Mai 31, 2010 la 6:41 pm

  79. Pingback: À la recherche du temps perdu… « Noaptebunacopii's Blog

  80. La multi ani!!!

    Apreciază

    Iunie 1, 2010 la 2:22 pm

  81. La mulți ani geaninoși! 😀

    Apreciază

    Iunie 1, 2010 la 2:46 pm

  82. Pingback: When love it’s so possible « Andi Bob

  83. Pingback: ALĂTURI DE TINE «

  84. Pingback: Luna nu poate fi furată | Raza mea de soare

Lasă un răspuns

