Alături de tine

Nu te iubesc pentru ceea ce eşti, ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine.

G. J. G. Marquez

alături de tine
viaţa capătă candoarea nufărului
în care am învăţat să plutesc
fără să-mi fie teamă
de necunoscutul riscant
ce mă pândea până ieri
la tot pasul

dacă nu ne-am fi întâlnit
te-aş fi plăsmuit din verdele fraged
al frunzei de plumieră
pentru a ne descoperi
în cea mai pură cromatică sentimentală
pe lacul speranţei
unde apa ne-ar fi potolit setea de iubire

acalmia oferă răgaz fericirii
pictând nervuri proeminente
pe destinele noastre
ancorate în realitatea palpabilă

mă atingi, mă simţi, mă guşti
petală cu petală

40 responses

  1. Pingback: ALĂTURI DE TINE «

  2. Bine ai revenit Geanina, începuse să îmi fie dor de răspunsurile tale date Cristinelului. Încântătoare ca întotdeauna versurile tale. O noapte cu iubire!

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 12:38 am

    • Bine te-am regăsit, Cristian!
      Sper să fiu zilnic alături de cei care apreciază versul, ceea ce scriu.

      Dor mi-a fost şi mie de musafirii dragi.

      Trimit gânduri din cele mai bune către un cititor fidel!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 6:13 am

  3. Uraaaa! Musafirii dragi vor cu siguranţă încântaţi de reapariţia ta literară, iubirea mea cea mare… Mă bucură – cum să nu mă bucure? – această replică a ta…

    „dacă nu ne-am fi întâlnit
    te-aş fi plăsmuit din verdele fraged
    al frunzei de plumieră
    pentru a ne descoperi
    în cea mai pură cromatică sentimentală
    pe lacul speranţei
    unde apa ne-ar fi potolit setea de iubire”…

    Admir această cromatică sentimentală şi-mi las degetele să se scufunde în apa acelui lac al speranţei care potoleşte setea de iubire. Mare mai este setea asta, niciodată stinsă… Tot ai mai bea, chiar dacă bei în fiecare zi şi în fiecare noapte…

    „acalmia oferă răgaz fericirii
    pictând nervuri proeminente
    pe destinele noastre
    ancorate în realitatea palpabilă

    mă atingi, mă simţi, mă guşti
    petală cu petală”…

    Văd nervurile proeminente pe destinele noastre şi îi transmit realităţii să nu facă niciodată – hai să spunem – figuri. Fiindcă nu are nicio şansă, indiferent ce ar face sau ce ar încerca să facă…
    Te ating, te simt, te gust petală cu petală. Şi-mi este bine. Doar alături de tine…

    TE IUBESC, femeie dragă cu suflet mare…

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 7:12 am

    • Gustă, minune de om, gustă dacă simţi bunul atingerii. Ne este foarte bine tot timpul, iar cei care mai cred în iubirea adevărată au simţit din plin acest lucru, au simţit că ne iubim peste normă.

      Te iubesc, te respect şi te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:03 pm

  4. Bine ai revenit, alături de noi! Ce, numai alături de el? Nu e corect. 😛

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 8:36 am

  5. Ma bucur de revenirea ta, Geanina si pentru surpriza frumoasa pe care ne-ati facut-o cu poeziile si fotografiile voastre. 🙂
    Daca nu l-ai fi intalnit, nu ai fi stiut cine-ti este jumatatea… 🙂
    Pupici, imbratisari…peste norma… 😉

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 8:38 am

    • Iar eu mă bucur nespus să ştiu că eşti aici, că ai revenit să-mi citeşti scrierile.

      Mulţumesc din tot sufletul şi trimit îmbrăţişări în cantităţi industriale.

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:07 pm

  6. Pingback: Atingerea inspiratiei. Implinirea menirii. « Ҩ Gabriela Elena

  7. Alături de tine

    iunie 2, 2010 in Uncategorized | Tags: acalmia, apă, atingere, Cristian Lisandru, cromatica, destin, frunza, G. J. G. Marquez, Geanina Lisandru, gust, ieri, iubire, lac, necunoscut, nervuri, nufar, pas, petala, plumiera, riscant, sentimental, sete, speranta, viata

    Nu te iubesc pentru ceea ce eşti, ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine.

    G. J. G. Marquez

    alături de tine
    viaţa capătă candoarea nufărului
    în care am învăţat să plutesc
    fără să-mi fie teamă
    de necunoscutul riscant
    ce mă pândea până ieri
    la tot pasul

    dacă nu ne-am fi întâlnit
    te-aş fi plăsmuit din verdele fraged
    al frunzei de plumieră
    pentru a ne descoperi

    Mi-a fost dor de tine frumoaso!
    Chiar va meritati dragostea! Imbratisari din Vrancea!

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 12:13 pm

    • Şi mie de o prietenă foarte dragă pe nume Elena Marin Alexe.

      Îl ador pe Lisandru pentru tot ceea ce este şi face pentru iubirea asta minunată care ne-a luat în braţe şi nu ne mai dă drumul.

      Mă înclin şi îţi mulţumesc pentru fidelitate!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:09 pm

  8. Bine ai revenit!
    Ai lipsit cam mult de pe aici.

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 12:29 pm

    • Bine te-am regăsit, draga mea dragă!
      Am revenit şi sper să mă menţin pe poziţie. Lisandru era cu gura pe mine zilnic, dar sunt situaţii când pauza se impune împotriva voinţei noastre.

      Mulţumesc pentru comentariu şi gândurile bune!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:13 pm

  9. Pingback: Walter Sickert, pictor englez impresionist de origine germana « my heart to your heart

  10. Geanina,bine ai revenit :),o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 1:17 pm

    • Bine te-am regăsit, prietenul nostru drag!

      Mulţumesc pentru urare şi dedicaţie.

      Cu mare drag preiau darul.

      Să ai ore magice departe de nebunia asta zilnică!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:14 pm

  11. Raza De Soare

    e minunat…mai ales versul cu „dacă nu ne-am fi întâlnit
    te-aş fi plăsmuit din verdele fraged
    al frunzei de plumieră”

    e minunata ideea…

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 3:10 pm

    • Te îmbrăţişez cu mare drag, fată deşteaptă!

      Se pare că vine vacanţa şi vei acapara condeiul.

      Mulţumesc pentru trecere!

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:17 pm

  12. Salutări și gânduri bune.

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 4:14 pm

    • Trimit pupici geaninoşi şi cele mai frumoase gânduri către tine, bună prietenă!

      Mulţumesc mult pentru vizite şi pentru comentariile lăsate.

      Mă înclin!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 5:19 pm

  13. Pingback: Chipul tău, Mario, Dario « Andi Bob

  14. Carmen Negoita

    Bina ai revenit, Geanina! Frumos răspuns dat iubirii. Toate gândurile de bine de aici de la Brăila! 🙂

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 6:21 pm

  15. April

    Casa de piatra, dragilor!

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 8:50 pm

  16. Pingback: NOAPTEA TE REGĂSESC « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  17. Pingback: Luna nu poate fi furată | Raza mea de soare

  18. Mă bucur să citesc din nou frumoasele tale poezii, dar abia aștept continuarea poveștii în proză (poate roman?) pe care ai început-o cu succes. O seară superbă! 🙂

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 10:01 pm

    • Cu mare drag voi publica următoarele episoade, poate un viitor roman.

      Mulţumesc mult pentru vizită şi comentariu.

      Trimit pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 10:17 pm

  19. Mă bucur că pot citi din nou cantecul iubirii voastre! Blogosfera nu avea acelasi farmec fără tine. Frumoase versuri, sublim sentimentul , încântător dialogul vostru în versuri!

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 10:29 pm

    • Acum discutam cu Lisandru despre tine, îi vorbeam despre Cusi, o minunăţie de copil.

      Mulţumim pentru gânduri şi trimitem toate gândurile noastre bune către tine şi cei dragi ţie.

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 10:47 pm

  20. Eheeee! In sfarsit mi’ai auzit strigatele!! Bine’ai revenit, mi’o fo dor di tini, zau!! Ti’ai facut intrarea c’o poezie minunata, cum era si de asteptat!
    Te pupacesc si sa nu mai pleci, nu de alta, da’ io’s slaba de inima! 😀

    Apreciază

    Iunie 2, 2010 la 11:18 pm

    • Bine te-am regăsit!
      Am răspuns prompt apelului.

      Mulţumesc pentru vizită şi comentarii.

      Pupicii geaninoşi vin către tine!

      Apreciază

      Iunie 2, 2010 la 11:59 pm

  21. Bună Ziua !
    Amândurora !
    ~

    „mă atingi, mă simţi, mă guşti
    petală cu petală”

    aşa este (frumoşilor isteţi şi … esteţi !):

    TOŢI OAMENII SUNT „FLORI” !!!

    vă mulţumesc … pentru TOT (fără să comentez „neapărat” … îmi voi face RĂGAZ … pentru a vă citi …. de la BUN ÎNCEPUT !)

    Vă doresc:
    O Zi Minunată … în continuare !
    Binetze ! … PACEA Sufletească, să NU vă părăsească !
    ~
    Cornelius,

    Apreciază

    Iunie 4, 2010 la 8:19 am

  22. fireflight

    Sa fiti fericiti pentru totdeauna!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 6:05 pm

  23. Pingback: Re: my dear friends (8) : Alex Mazilu – Daily Photo Blog

Lasă un răspuns

