TU

Cineva mi-a hărtănit cu forţă de vulur sufletul la miez de noapte,
Tu l-ai sărutat cu mult înainte de a ne întâlni şi a înflorit,
Cineva se agaţă cu ghearele de fericirea noastră,
Tu zâmbeşti, mă strângi în braţe şi-mi spui ,,TE IUBESC”,
Cineva crede că poate picta tortură la nesfârşit pe pânza vieţii,
Tu iei roşu de pe buzele mele şi desenezi pe trup o lume mirifică,
Cineva stropeşte peretele căminului nostru cu mizerie intelectuală,
Tu scrijeleşti pe peretele sufletului poeme ce-nfloresc precum salcâmii,
Cineva urăşte tot ceea ce noi iubim şi loveşte fără milă cu pumnii,
Tu mă mângâi pe frunte şi liniştea coboară peste trupurile noastre,
Cineva îl ameninţă pe Dumnezeu fiindcă am avut curajul să ne naştem,
Noi îi mulţumim lui Dumnezeu pentru iubirea la care nu speram.

38 responses

  1. Pingback: PARIU «

  2. Cineva mi-a hărtănit cu forţă de vulur sufletul la miez de noapte,
    Tu l-ai sărutat cu mult înainte de a ne întâlni şi a înflorit,
    Cineva se agaţă cu ghearele de fericirea noastră,
    Tu zâmbeşti, mă strângi în braţe şi-mi spui ,,TE IUBESC”,

    Da, ţii mine când am scris şi eu acea poezie care se intitula chiar CINEVA. Un CINEVA care ţinea cu tot dinadinsul – şi ţine şi azi cu tot dinadinsul – să muşte din sufletul tău cu colţi muiaţi în veninul neputinţei. Mi-s dragi lupii, ei nu sunt niciodată neputincioşi. Nu sunt decât vânători sau victime. CINEVA credea şi crede că îşi poate zburli vreo coamă virtuală. Nu face decât să schelălăie, mormăindu-şi neputinţa nativă şi apelând chiar la fapte, nu numai la teorie… Fapte care lasă urme pe obrajii tăi, spre deplină convingere că omul îşi arată adevărata faţa numai în situaţii de criză. CINEVA nu s-a împăcat cu ideea că noi NE IUBIM. Să-i fie de bine, e insomnia lui, nu a noastră… Eu încerc, aşa cum pot, să aduc sufletului tău linişte şi să sărut pătimaş sufletul lovit. de CINEVA. Care nu mai are nume, şi-a pierdut deja acest drept…

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 1:20 am

    • Ce să mai spun?
      Am scris câteva rânduri care au răscolit munţii sufletului.

      Iubirea pentru tine şi Maria mă ajută să trec cu bine de arşiţa anotimpului durerii.

      TE IUBESC, LISANDRU!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 6:37 am

  3. Nu pot decat sa simt amar. Si nu vreau sa va pretati la tot felul de nemernici.
    Eu pot spune ce vreau de oricine. Nu sunt decat un nume pe un site… asa ca…Dar nu merita osteneala!
    Sunteti norocosi ca va aveti unul pe altul, iar Cristi face foarte bine ca a inceput sa ia atitudine directa fata de cei ce ataca la persoana ta, Geanina, indiferent… de atac.
    Iubiti-va mult si aveti grija unul de altul. Asta este testul peste care probabil trebuie sa treceti ca iubirea voastra sa reziste.
    Orice iubire adevarata si mare trece la inceput prin multe greutati.
    Eu cred ca asa trebuie sa va ganditi! Eu sunt sigura ca iubirea voastra cea de invidiat… o sa iasa invingatoare!
    Eu sunt alaturi de voi…cu admiratie!

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 3:42 am

    • Ştim că eşti alături de noi şi crezi în iubirea aceasta. Cristi nu a permis şi nu permite nimănui să lovească în mine. Nimeni nu m-a iubit ca el, nimeni nu s-a gândit la mine înainte de toate. Şi pentru asta îl iubesc, iar dacă sufletul meu ar fi luat de lângă al lui ar muri.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 6:45 am

  4. Iubirea va ajuta sa treceti peste tot….daca nu e cu suparare…aceasta poezie mi-a adus aminte ca am si eu una in acest stil…sau cel putin pe care am scris-o dupa o lupta din viata mea…(daca va supara, va rog sa nu dati acept comentariului)

    În lumea mea visândă,
    Cu ochii-între-deschiși
    Văd ceea ce se-întâmplă
    Şi-alerg printre învinși,
    Cu coatele-i împing
    Pe cei invidioși ,
    Prea lesne îi înving
    Şi-ajung printre-arţăgoşi.
    Nici aici nu-i de mine
    Şi-alerg necontenit
    Prin bezna fără nume
    Şi fără asfințit.
    La colțul cel din dreapta,
    Fiind doar pieton,
    Atenția-mi capta
    Un cap fără breton,
    Sătulă de rafale
    Şi de șoapte deșarte
    Am alergat agale
    Dar mult, mult mai departe…
    Când gelozia zilei
    Domnea necontrolată
    Aidoma reginei
    Pe fața nespălată,
    Am lăsat-o în urmă
    Fără vre-un compromis
    Şi-efectul ei de turmă
    L-am destrămat în vis.
    Ne judecând în grabă,
    Am cerut ajutor,
    Dar curajul din salbă
    Plecase voiajor,
    Cu un rucsac în spate,
    Spre un târâm de vise
    Şi-am nimerit o noapte
    Cu brațele deschise,
    Care m-ademenea
    Cu strălucirea lunii
    Dar luciul şi-l pierdea
    În miezul săptămânii.
    Confuză şi mirată
    De răutatea lor,
    Am hotărât de-odată
    La mine-n dormitor,
    S-aleg din firul acesta
    Pe care am valsat,
    Să mă ridic cu vesta
    Ce-n taină m-a salvat.
    Între bine şi rău
    Cu fruntea sus mă vreau,
    Nu trec pe drumul tău,
    Nu rămân și nu stau.

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 7:06 am

    • Nu ne este cu supărare, ar fi culmea să ne supere versurile care ne sunt atât de dragi.

      Mulţumim pentru rândurile lăsate şi pentru gânduri.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 8:38 am

  5. Imi pare rau pentru gustul asta amar pe care il simti acu in suflet. Stiu ca va trece. Pentru ca e Cristi acolo …
    Si pentru ca te iubeste mult!

    Duminica frumosa!

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 8:07 am

    • Poate eu trec mai repede cu vederea anumite situaţii deşi în suflet rămân urme de neşters.
      Cristi a fost alături de mine de la bun început, m-a apărat constant şi o face mereu cu multă tandreţe şi o dragoste pe care nu speram să o întâlnesc.
      Am două minuni în viaţa mea, Ana – Maria şi Cristian Lisandru. Îi iubesc pe amândoi mai mult decât orice pe lumea asta.

      Să ai zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 8:36 am

  6. Pingback: Cafeaua e fierbinte, viata e frumoasa! « Orry

  7. Ignorati-i pe cei care nu pot altceva decat sa loveasca in cei care iubesc si pentru care viata nu inseamna a face bani, averi.
    Acel CINEVA e exact modelul de om care a pus stapanire pe tot, mai putin sufletele noastre.
    Nu vor mai rezista mult, se vor manca intre ei.
    O duminica frumoasa!

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 9:02 am

    • „Se vor mânca între ei” bine punctat.

      Viaţa mea alături de Lisandru este cum nu speram vreodată. Tandreţe, iubire, respect.

      Zile pline de iubire, draga mea dragă!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 10:38 am

  8. Pingback: Poetului, de Alexandr Puşkin « my heart to your heart

  9. Bucurați-vă de jumătatea plină a paharului, ignorați-o pe cea goala….

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 12:24 pm

    • Ne bucurăm din plin de plinătatea vieţii din pahar. Se pot ignora foarte multe până la un punct. Când bunul simţ depăşeşte imaginaţia şi limitele nu mai poţi spune lasă…

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 1:45 pm

  10. Carmen Negoita

    Un CINEVA care n-a ştiut să-ţi sărute sufletul, ci doar să lovească în el, pentru care dragostea nu înseamnă nimic, deoarece nu produce profit, care crede că dorinţele lui sunt suficiente într-o relaţie de dragoste pentru că vede în aceasta o altă afacere profitabilă, este un individ sărac, indiferent cât de plin i-ar fi contul.
    Mă bucură atitudinea lui Cristian. Lovind în tine, loveşte şi în el. Probabil este doar un obstacol ce vă pune iubirea la încercare. Sunt convinsă că veţi reuşi să-l depăşiţi împreună. Este prea frumoasă şi prea puternică iubirea voastră, ca să poată fi distrusă de un nimeni.
    O duminică frumoasă, Geanina!

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 1:28 pm

    • Nu aduce profit decât în sens sentimental, iar clipele sunt magice.
      Poate să pună oricine şi orice iubirea noastră la milioane de încercări, nu se va reuşi separarea. Suntem uniţi pentru eternitate. Aşa simţim.

      Să ai o zi plină de frumos!

      Apreciază

      Iunie 6, 2010 la 1:47 pm

  11. Pingback: Despre personalitate şi parfum de NICHITA | Raza mea de soare

  12. IUBIREA CARE DAINUIE PESTE VOI E TOT CE CONTEAZA, NU CREZI?

    E ADEVARAT CA MAI VIN SI OAMENI CARE NU INTELEG…DAR EI CU ALE LOR VOI CU ALE VOASTRE CELE FRUMOASE:)

    DUMINICA LINISTITA!:*:*:*

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 4:49 pm

  13. Iubirea presarata cu multe obstacole este in mod sigur mai profunda. Cu conditia de a fi invingator! SI ca obstacolele sa nu fie ale partenerului. Altfel…

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 5:18 pm

    • Bucuroşi le-om duce toate de-i iubirea lângă noi.

      Mulţumesc pentru vizită.

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 9, 2010 la 12:07 am

  14. Pingback: Charging! Do not disturb! :D « Ҩ Gabriela Elena

  15. „Noi îi mulţumim lui Dumnezeu pentru iubirea la care nu speram.”
    FELICITARI, GEANINA!
    Dumnezeu va va ajuta! 🙂

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 7:34 pm

  16. Cineva îl ameninţă pe Dumnezeu fiindcă am avut curajul să ne naştem,
    Noi îi mulţumim lui Dumnezeu pentru iubirea la care nu speram.

    Oare de ce lucrurile frumoase si deosebite se nasc asa greu? Si totusi am credinta ca dragostea va invinge!

    Poate ca acel ‘ cineva’ nu merita scris cu majuscule.Parerea mea. Spui printre altele ca:CINEVA rumegă incapacitatea de a înţelege dragostea. DE CE? Fiindcă nici nu a iubit veodată cu adevărat.
    Sigur nu merita majuscule Cristian prietene. Fiti binecuvantati dragii mei!

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 9:54 pm

    • Mulţumim cu tot sufletul, prietenă dragă!

      Dragostea adevărată rezistă tuturor intemperiilor egoismului.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 9, 2010 la 12:11 am

  17. Uite cum se nasc cuvintele intelepte si poemele aici. Cred ca e cea mai vizionată bună relaţie de pe net. Şi asta în bunul sens al cuvîntului.

    Apreciază

    Iunie 6, 2010 la 11:02 pm

    • Ne place să credem că oamenii au perceput iubirea noastră aşa cum am aşternut-o virtual.

      Gânduri din cele mai bune!

      Apreciază

      Iunie 9, 2010 la 12:12 am

  18. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Strawberries, cherries and an angel’s kiss in spring

  19. Ganinuta…iar se da in barci Hanna Montana? Ce are personajul asta? E dus , sa mor de nu….nu aveti o pila ca sa il bagati in camasa de forta?
    Te imbratisez si iti doresc multa tarie alaturi de Cristian!

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 8:35 am

    • Se dă în iaht de data asta. Viaţa cu ale ei. Sper să înţeleagă fiecare că viaţa este scurtă şi nu este cazul să tăiem din ea cu îndârjire peste normă!

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 9, 2010 la 12:15 am

  20. Geaninuta…iar se da in barci Hanna Montana? Ce are personajul asta? E dus , sa mor de nu….nu aveti o pila ca sa il bagati in camasa de forta?
    Te imbratisez si iti doresc multa tarie alaturi de Cristian!

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 8:35 am

    • Mulţumesc pentru vizită şi comentarii.

      Pupici geaninoşi peste normă.
      Hanna nu vrea pauză…

      Apreciază

      Iunie 9, 2010 la 12:16 am

  21. Draga mea, ştiind că nu te superi, te-aş corecta un pic: eu nu aş spune „cineva mi-a hărtănit…”, aş spune „un oarecare mi-a hărtănit…”. Pentru că numai un oarecare poate face asta, numai un oarecare poate să-l „ameninţe pe Dumnezeu fiindcă am avut curajul să ne naştem”.
    Te pup, cu drag.

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 12:12 pm

  22. Nu mă supăr, ar fi culmea să o fac.

    Mulţumesc pentru această completare.

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    Iunie 9, 2010 la 12:17 am

  23. IUBIRE, IUBIRE…MULTA IUBIRE pentru doi prieteni dragi mie… 🙂

    Apreciază

    Iunie 9, 2010 la 4:02 pm

    • Mulţumim din tot sufletul.
      Ne eşti tare dragă.

      Iubirea să ne guverneze viaţa, nu poate fi nimic mai frumos.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 9, 2010 la 4:18 pm

Lasă un răspuns

