Minuni

Minunile apar în viaţa noastră atunci când ne aşteptăm mai puţin. Nu am pus gânduri pe hârtie şi nici cerere la registratură pentru a te întâlni. Destinul a scris cifra 3 la mijloc de viaţă, într-o vacanță de vară, aşa cum scriitorii au folosit-o în basmele ce ne-au încântat copilăria.

Pitagora definea cifra trei ca semnul echilibrului perfect al stabilităţii .

Devin pentru 3 secunde Poseidon şi ridic marea de gânduri cutremurându-ţi întreaga fiinţă mânuind cu îndemânare simbolul puterii zeului Neptun.

Pentru a putea exprima infinitul sentimentelor scriu conştiincios pe toate feţele triunghiulare ale piramidei sufletului îmbrăcând astfel iubirea în haina perfecţiunii divine şi a plenitudinii. Nu vreau să trăiesc clipa celor 3 zile care definesc longevitatea minunii, nu vreau să-mi torturez existenţa scriind cu amar pe asfaltul minţii întrebări pe care Eugen Ionescu le-a sintetizat în fraza vieţii…

“De ce într-o zi minunea de a fi ia sfârşit, de ce înţelegem că este minune abia când pierim, de ce o întunecăm cu neghiobiile, cu duşmaniile, cu nădejdile stupide, de ce oamenii se caută unii pe alţii în noapte şi nu se regăsesc decât ca să nu se recunoască şi să se lovească, de ce ne agăţam cu disperare de o semnificaţie inexistentă şi ce crimă trebuie să ispășim pentru a putea trăi în acest vid?”

Vreau să ne retragem într-o oază de linişte să trăim intens minunea de a fi …

51 responses

  1. Pingback: APE TULBURI – GEAMANTANUL (3) «

  2. TU EŞTI MINUNEA MEA.

    Poate că nici nu credeam cu adevărat în minuni înainte de a te cunoaşte. Poate că mă rezumam la a scrie că totuşi ar trebui să existe minuni, măcar la nivel sentimental. Ceva din mine îmi spunea că femeia dorită, femeia care să îmi cunoască sufletul până în cele mai mici amănunte, femeia pentru care aş fi în stare să fac orice, este din ce în ce mai aproape de mine.

    Acum îmi trăiesc cu bucurie MINUNEA ÎNDEPLINTĂ. Ea are ochii tăi verzi şi sufletul tău cald…

    TE IUBESC, dragostea mea…

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 1:35 pm

    • Aşa o fi cum spui, dragule. Mă bucur nespus pentru că misiunea a fost îndeplinită.

      Te iubesc şi te respect, minune de om!

      Apreciază

      Iunie 8, 2010 la 11:45 pm

  3. Geanina ,suuuuuuuuuuuper tipa :)…mai exista minuni :)….dar NU in ROMANIA,o saptamana minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 1:36 pm

  4. Pingback: Ţara lui Raian Împăiat zis şi Papulă Vodă « Simion Cristian

  5. Minunile trebuie sa faca parte integranta din viata omului. Pacat ca trecem nepasatori pe langa ele…

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 7:24 pm

  6. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 22) « Blogul lui Teo Negură

  7. Ma bucur pentru voi, pt fericirea ce-o impartasiti cu noi…fi-ti iubiti de Domnul si binecuvantati!

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 7:48 pm

  8. “De ce într-o zi minunea de a fi ia sfârşit, de ce înţelegem că este minune abia când pierim, de ce o întunecăm cu neghiobiile, cu duşmaniile, cu nădejdile stupide, de ce oamenii se caută unii pe alţii în noapte şi nu se regăsesc …
    Intrebari retorice valabile pentru sensibilitatea din noi, daca mai este..
    O seara cu flori de senin incununata cu stele mii, asta iti doresc Geanina draga mea prietena!

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 7:59 pm

    • Îmi doresc seninul acesta la fel ca toţi creştinii.

      Mulţumesc pentru prietenia ta. Contează foarte mult pentru mine, mai ales în aeastă perioadă.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 8, 2010 la 11:50 pm

  9. Pingback: Tom Jones-Green Green Grass of Home « my heart to your heart

  10. cred ca oamenii, prefera sa simplifice si sa banalizeze. E un miracol, chiar si o gaza care traieste cateva zile. O floare care consuma atata energie sa ne umple de culoare si de parfum, orice vietate care traieste, bucurandu-i pe cei din jur. E un miracol o dragoste mare, o clipa de fericire, plansul unui copil, o adiere de vant. Faptul ca traim e o minune irepetabila, unica, sublima. Si traim ceea ce simtim. Viata ca un spectacol imens.

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 9:03 pm

    • Trăim miracole din plin. Regretabil că nu ne aplecăm cu sufletul asupra lor, de multe ori nici cu privirea.

      Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 8, 2010 la 11:53 pm

  11. Vroiam să vorbesc despre minuni dar iar m-am împiedicat de comentariul lui Octav! Tare-i mai plac fetele!! 😀
    O noapte linistită, Janine! Pupici!

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 10:44 pm

  12. Se pare că tu ai realizat minunea ta, că doar așa țin minte că îl alinți…minunea ta de om 🙂

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 11:03 pm

  13. Minuni sunt multe, dar cea mai mare minune este iubirea! 😀

    Apreciază

    Iunie 7, 2010 la 11:14 pm

    • O minune pe care soarta mi-o serveşte dimineaţa, la prânz şi seara pe masa timpului.

      Gânduri bune şi pline de frumos!

      Apreciază

      Iunie 8, 2010 la 11:57 pm

  14. Pingback: Să taie la profu` de istorie! – Dialoguri nocturne. « Cristian Dima

  15. Pingback: Norocul Prostului ! « World of Solitaire's Blog

  16. cred că în ultima vreme tot mai puțini trăim minunea de a fi

    Apreciază

    Iunie 8, 2010 la 7:38 pm

  17. Pingback: TEAMA « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  18. Raza De Soare

    am simtit cum ma trec fiorii unui basm neincheiat…povestea asta va mai continua, fiindca o iubire adevarata incepe si devine un izvor care nu se mai termina…minunate cuvintele lui Ionescu, si inca pe atat adevarate..

    Apreciază

    Iunie 8, 2010 la 9:58 pm

  19. Bine ai revenit!
    Izvorul este cât se poate de roşu.

    Te îmbrăţişez cu mare drag!

    Apreciază

    Iunie 8, 2010 la 11:59 pm

  20. Pingback: COLIER DE SCOICI «

  21. Pingback: Drum spre devenire…(7) « Cristian Dima

  22. Geanina, foarte frumos textul tau… Minunile ne intampina pretutindeni, probabil insa ca nu stim sa deschidem mereu ochii sa le privim si sa ne bucuram de ele.

    Apreciază

    Iunie 9, 2010 la 2:02 pm

  23. Trist, dar adevărat. Minunile sunt peste tot, ne încăpăţânăm să nu le vedem…

    Zile pline de iubire şi minuni peste normă!

    Apreciază

    Iunie 9, 2010 la 4:06 pm

  24. Napocel

    Tratăm din păcate minunile din jurul nostru prea banal.

    Apreciază

    Iunie 9, 2010 la 9:50 pm

  25. Sărut-mâna, Geanina !

    Îţi urmăresc şi citesc blogul de ceva vreme, chiar dacă pînă acum nu am postat comentarii. O voi face, cu siguranţă, în perioada următoare. De astăzi, eşti în blogroll-ul meu ! Numai bine !

    Apreciază

    Iunie 9, 2010 la 11:12 pm

  26. Pingback: Rosu « Ҩ Gabriela Elena

  27. Pingback: REGĂSIRE «

  28. Napocel

    Te-am trecut-n blogoll-ul meu Geanina. Ai un blog splendid!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 7:21 am

  29. Frumos miracol înscris pe piramida sufletului vostru comun…

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 7:46 am

  30. Pingback: Ce-am avut şi ce-am pierdut « Blogul lui Teo Negură

  31. Am trecut doar sa te salut si sa’ti urez o zi frumoasa si racoroasa!
    Pupici dulci!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 12:59 pm

  32. mihaela13o

    Minuni se întâmplă mereu. Iubirea voastră e una dintre ele. 🙂

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 12:10 am

Lasă un răspuns

