Am împărţit iubirea

Nu condamnaţi senzualitatea! Ea a fost condamnată în întreaga lume şi, din cauza acestei condamnări, energia care poate înflori în senzualitate se transformă în perversiune, gelozie, furie, ură; ea generează o existenţă aridă, lipsită de orice savoare. Senzualitatea este una din binecuvântările omenirii. Este sensibilitatea voastră, este conştiinţa voastră. Este conştiinţa voastră filtrată prin corp.

Osho

Am împărţit perpetuu iubirea cu tine,
M-am îmbătat necurmat de arome divine,
Ai decojit visurile pline de fericire
Şi-am fremătat sub palmele gingaşe de împlinire.
Din lacrimi ai smuls extazul iubirii trăite,
Când m-am prosforat fără teamă braţelor tale vrăjite,
Izvor devenind ce-şi urmează cursul firesc,
Spre tine, prin tine, contopindu-ne Dumnezeiesc.
C-un deget duios pe fruntea de rouă aşterni,
Un freamăt lăuntric ce-mi cântă impetuos cum mă chemi,
Iubirea ne-nvăluie, crucifică şi ne îmbată,
Iubirea ne macină şi tot ea ne arată,
Cum să trişăm o viaţă uscată şi posacă.

29 responses

  1. nu stiu daca ultimul vers e in anord cu celelalte versuri;))

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 7:44 pm

    • Eu simt că există un acord cât se poate de puternic între versuri.

      Mulţumesc pentru comentariu .

      Zi plină de iubire !

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 7:30 am

  2. foarte frumoasa !!! o seara placuta dragii mei!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 8:25 pm

  3. „Am împărţit perpetuu iubirea cu tine,
    M-am îmbătat necurmat de arome divine,
    Ai decojit visurile pline de fericire
    Şi-am fremătat sub palmele gingaşe de împlinire.

    O astfel de împărţire a iubirii nu poate decât să mă bucure enorm, dragostea mea. Aş mânca iubirea cu linguriţa – bineînţeles doar dacă mi-ar fi oferită de mâinile tale gingaşe şi care ştiu să mângâie aşa de bine…

    Din lacrimi ai smuls extazul iubirii trăite,
    Când m-am prosforat fără teamă braţelor tale vrăjite,
    Izvor devenind ce-şi urmează cursul firesc,
    Spre tine, prin tine, contopindu-ne Dumnezeiesc.

    Nu credeam vreodată că braţele mele pot fi considerate vrăjite, după cum nu credeam că o femeie îmi va scrie versuri atât de frumoase. Şi de aceea încerc să îmi trăiesc fericirea la maximum, minut cu minut. Dăruind şi fericirea pe care o merită sufletului tău…

    C-un deget duios pe fruntea de rouă aşterni,
    Un freamăt lăuntric ce-mi cântă impetuos cum mă chemi,
    Iubirea ne-nvăluie, crucifică şi ne îmbată,
    Iubirea ne macină şi tot ea ne arată,
    Cum să trişăm o viaţă uscată şi posacă”

    Noi ne cunoaştem de aproape un an de zile şi parcă ne-am fi cunoscut de când lumea. Am gustat din viaţă multă dulceaţă, după ani de zile în care am fost departe unul de celălalt. Şi am ajuns de multe ori la concluzia că viaţa şi dorit să fie şi uscată sau posacă. Am trişat-o, cum bine zici, şi parcă am văzut-o la un moment dat cu mâinile în şolduri, dând din cap a pagubă…

    Te iubesc, dragostea mea, ne lăsăm învăluiţi în iubire şi este tare, tare bine… Doresc tuturor să se iubească mult şi necondiţionat!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 10:31 pm

    • Aceasta este realitatea, ne cunoaştem decând lumea, aşa simţim.

      Iubirea necondiţionată reuşeşte să ne încarce sufletele de bine.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 7:32 am

  4. Ce ne-am face fara iubire?
    Frumoase versuri!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 10:39 pm

    • Şi eu îmi pun destul de des această întrebare.

      Mulţumesc pentru vizită şi comentariu!

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 7:33 am

  5. C-un deget duios pe fruntea de rouă aşterni,
    Un freamăt lăuntric ce-mi cântă impetuos cum mă chemi,

    Ce curg aceste versuri prin inima ta Geanina! Multumesc pentru frumusetea iubirii tale din care ne impartasesti si noua picaturi..stralucitoare.
    Noapte senina si luminoasa, fata frumoasa!

    Apreciază

    Iunie 10, 2010 la 11:35 pm

    • Eu îţi mulţumesc pentru fidelitate. Eşti cititorul meu constant încă de la intrarea mea în lumea blogurilor.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 7:34 am

  6. Pingback: REMEMBER – PARABOLICA «

  7. Citatul imi place si sunt de acord.Din pacate, asa am fost educati.
    Si poezia de dragoste imi place! 🙂
    Un weekend minunat!

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 8:05 am

    • Să ai zile pline de magie!
      Dragostea ne ajută să trecem peste orice obstacol. Mai greu, dar reuşim să depăşim linia .

      Te îmbrăţişez cu drag!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 8:09 am

  8. Pingback: Julia Margaret Cameron, fotografa britanica (11 iunie 1815 – 26 ianuarie 1879) « my heart to your heart

  9. Pingback: Grădina Labirint…(8) « Cristian Dima

  10. Napocel

    „Iubirea ne macină şi tot ea ne arată,
    Cum să trişăm o viaţă uscată şi posacă.”

    Frumos, frumos

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 11:27 am

  11. Raza De Soare

    am simtit in versurile tale indemnul lui Osho…nu condamnati senzualitatea, ea va este in fiinta…minunat draga Geanina…

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 12:48 pm

    • Draga mea dragă,
      mă bucură nespus revenirea ta.

      Sunt convinsă că anul şcolar ce tocmai s-a încheiat ţi-a dăruit coroniţa cea mai frumoasă.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 4:29 pm

  12. Geanina…..IUBITI-VA ,TRAITI CLIPA …..ca ce ne asteapta……,un weekend minunat 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 1:35 pm

  13. Iubirea o vom imparti mereu, pentru ca iubirea nu cunoaste egoismul si este sincera daca exista. 🙂

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 2:35 pm

    • Şi totuşi există iubire, draga mea.

      Egoismul nu are ce căuta printre sentimente, prin viaţă dacă dorim să fim cu adevărat fericiţi.

      Zile faine!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 4:31 pm

  14. M-am îmbătat necurmat de arome divine,
    Ai decojit visurile pline de fericire

    Interesanta metafora. Ceea ce este gustos este ascuns sub coaja aparentei. Trebuie doar sa stim cum sa scoatem la iveala miezul iubirii…

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 2:38 pm

    • Se simte gustul de la distanţă. Decojim şi descoperim mirajul iubirii.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 11, 2010 la 4:32 pm

  15. Pingback: Tristețea « Orry

  16. Frumoase versuri, ce pot sa zic mai mult?
    Te pupacesc si’ti doresc un uikend racoros!

    Apreciază

    Iunie 11, 2010 la 8:50 pm

  17. Pingback: Slalom printre bloguri – poezii « O voce din multime…

Lasă un răspuns

