Strigăt exilat

Da, sunt recunoscător că exist şi disperat că va veni o vară în care nu voi mai putea să urmaresc cum înnegreşte lumina chiparoşii la amiază, nu e firesc la vârsta mea? Mă doare tot ce iubesc acum, pentru că presimt în orice frumuseţe sfârşitul, dar poate că aşa arată adevărata iubire. Bucură-te de acest dar vremelnic, strigă o voce în mine. Căci nu există decat daruri vremelnice.

Octavian Paler

eliberăm sufletul
de larma interioară
în așteaptarea mântuirii

are acest drept
după luni de tortură

picătura de liniște
se prelinge
după ore interminabile
de supliciu

nu am exilat șoaptele
doar strigătul
îl împrumut uneori
pentru a-i oferi sufletului
momentul de respiro

arta tăcerii
este calea certă
spre marea victorie
a sufletului

tac
ascult
privesc
inventez

melodia tăcerii
o pun pe portativ
de strigăt
îl transform în note
pentru a da aripi gândirii
şi viață șoaptei

tonalitatea îmi răscolește
sentimentele
sufletul devine nobil
prin topirea strigătului

31 responses

  1. Geanina,superba poezia …Strigat exilat,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 12:34 pm

    • Abia m-am dezmeticit şi am şi primit mesajul de la tine.

      Mulţumesc pentru răbdarea de a-mi citi poemele.

      Vin şi preiau cu mare drag dedicaţia pe care cu permisiunea ta o ofer tuturor cititorilor mei dragi.

      Să ai zile pline de iubire şi senin!

      Apreciază

      Iunie 12, 2010 la 12:36 pm

  2. O nebunie de poezie si-o nebunie de fotografie! Mi-ai dat o stare de bine, zau! te pup si’ti doresc un sfarsit de saptamana linistit!

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 12:35 pm

    • Abia am răspuns la celălalt mesaj şi mă întrebam cum am răspuns dacă nu am aprobat comentariul.

      Dragostea m-a dat rău peste cap.

      Mă bucur mult că ţi-au plăcut gândurile mele.

      Te îmbrăţişez cu mare drag şi trimit pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 12, 2010 la 12:39 pm

  3. ULTIMELE 2 STROFE SUNT GENIALEEEEEEEE:):x

    WEKEEND PLACUT:)

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 12:48 pm

    • Gânduri bune trimit şi te aştept de fiecare dată cu plăcere.

      Pupici geaninoşi peste normă las la poarta sufletului tău.

      Apreciază

      Iunie 12, 2010 la 12:56 pm

  4. Pingback: Oripilant « Ҩ Gabriela Elena

  5. „picătura de liniște
    se prelinge
    după ore interminabile
    de supliciu”

    …probabil generate tot de o picatura, dar de cea chinezeasca, destinata torturii…

    Bucurie, pace, liniste sa vina in revarsari de cascada in viata ta! 🙂

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 2:38 pm

    • Vin toate, pe rând…
      Răbdare , înţelepciune şi iubire şi restul vine de la sine.

      Gânduri bune şi pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 12, 2010 la 4:15 pm

  6. Va citesc pe voi si-i bine…
    Chiar daca n-am langa mine
    Sufletelul meu iubit…
    Nici aseara n-a venit…
    E prin tara…e plecat…
    Cu el muza mi-a luat,
    Sunt in pauze de rime…
    Insa…va citesc…si-i bine…

    Weekend placut, dragii mei!

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 2:47 pm

  7. Pingback: Egon Schiele, Death and the Maiden « my heart to your heart

  8. Pingback: MOŞ TĂNASE «

  9. arta tăcerii
    este calea certă
    spre marea victorie
    a sufletului

    Frumusete de vers, ca de obicei aici la tine e proaspat…e racoros. Cat despre imagine, rar am vazut asa maiestrie. O duminica cu bucurie si pace iti doresc din tot sufletul si mii de pupici de Vrancea!

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 6:18 pm

    • Prospeţime şi răcoare este tot ceea ce ne dorim în aceste vremuri.
      Mă bucur să ştiu că imaginea a încâtatat un suflet generos.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 12, 2010 la 6:26 pm

  10. April

    Liniște să ai și multă răcoare în aceste zile fierbinți.
    O seară minunată!

    Apreciază

    Iunie 12, 2010 la 7:16 pm

  11. O poezie care vine perfect cu gandurile mele, cu ceea ce eu aveam nevoie acum sa ascult. E ca o alinare si o impacare.

    Cata dreptate in aceste cateva randuri!
    Imi vine sa scriu multe, dar cum spui, „arta tăcerii/este calea certă/spre marea victorie/a sufletului”

    Multumesc!

    Apreciază

    Iunie 13, 2010 la 12:43 am

    • Bine ai revenit!

      Alinare, împăcare, tăcere…

      Mulţumesc pentru comentariu şi îţi trimit toate gândurile mele bune!

      Apreciază

      Iunie 13, 2010 la 7:57 am

  12. O poezie minunată, dragostea mea, o poezie scrisă pe portativ de strigăt – superbă metaforă, o poezie bună de tot – nu mă acuza de subiectivism, trebuie să dăm Cezarului ce este al Cezarului, o poezie ca un strigăt, în ultimă instanţă. Mi-aş dori să dispară toată strigătele durerii din lumea asta şi să rămână doar strigătele fericirii…

    Am reţinut câteva cuvinte care ar trebui păstrate permanent sub formă de citat:

    arta tăcerii
    este calea certă
    spre marea victorie
    a sufletului

    Superb!

    Iar finalul este cu totul şi cu totul deosebit:

    “melodia tăcerii
    o pun pe portativ
    de strigăt
    îl transform în note
    pentru a da aripi gândirii
    şi viață șoaptei

    tonalitatea îmi răscolește
    sentimentele
    sufletul devine nobil
    prin topirea strigătului”

    Remarc această poezie, în întregul ei, va avea de acum încolo un loc aparte în sufletul meu…

    Te sărut pe suflet, dragostea mea, TE IUBESC!

    Apreciază

    Iunie 13, 2010 la 9:05 am

  13. O poezie a sufletului ce mai strigă uneori. Îşi strigă durerea, fericirea, dorinţa de a trăi frumos. Sătul probabil de duplicitate, de cei care se cred cei mai buni atunci când fac cele mai mari „mizerii”.

    Mulţumesc pentru comentariu, dragul meu drag!

    TE IUBESC!

    Apreciază

    Iunie 13, 2010 la 9:46 am

  14. arta tăcerii
    este calea certă
    spre marea victorie
    a sufletului

    eu pe asta o iau cu mine Geanina.
    desi o rup din context, simt cum imi unge inima.

    o duminica frumoasa, draga mea

    Apreciază

    Iunie 13, 2010 la 11:03 am

    • La tine mă gândeam astăzi în jurul orei 9.
      Îţi dăruiesc cu drag ceea ce ai ales.

      Te îmbrăţişez şi îţi doresc zile pline de senin şi iubire!

      Apreciază

      Iunie 13, 2010 la 11:41 am

  15. Pingback: Parcul National Jiuzhaigou din China « my heart to your heart

  16. Raza De Soare

    strigatul exilat al frumusetii…doar asta poate fi poemul tau…frumusete…si un izvor de minuni…

    Apreciază

    Iunie 13, 2010 la 1:25 pm

  17. Pingback: Enya Pete – O stea în devenire ! « World of Solitaire's Blog

  18. Pingback: REGĂSIRE « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  19. Pingback: Good old days! Episodul 1: ID de Messenger « Ҩ Gabriela Elena

Lasă un răspuns

