Ploi de reflecţii

Gandurile sunt umbrele senzatiilor noastre – intotdeauna mai intunecoase, mai goale, mai simple decat acestea.

Friedrich Nietzsche

furtună de gânduri prin ploi de reflecţii
se revarsă în cercuri închise de nori

prin raze de suflet un tril de albastru
adună în palmă durere şi patimi
spărgând cu a timpului gheaţă
oglinda

din ochiul de spumă al clipei ce vine
suntem proiectaţi în visare
departe de lume

modelăm pe măsură de talie coaptă
dorinţe-mbrăcate în coji de mătase
viaţa încalţă odihna de sticlă
călcând pe covoare de ani obosiţi
idei torturate mult prea devreme
sau mult prea târziu

am smuls fericiri infinite
din zâmbet de zile turbate
ce astăzi stârnesc
furtună de gânduri prin ploi de reflecţii

32 responses

  1. Şi furtunile îşi au rostul lor, după ce se consumă, cerul rămâne senin.. 😉

    O săptămână cât mai reuşită, te pup!!

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 8:51 am

    • Orice fenomen ocupă un loc important în viaţa şi gândurile noastre. Seninul cerului vieţii este foarte important.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 14, 2010 la 5:52 pm

  2. Imi place foarte mult aceasta poezie, Geanina!

    In mod special mi-au atras atentia:

    „prin raze de suflet un tril de albastru”,

    „din ochiul de spumă al clipei ce vine”,

    „călcând pe covoare de ani obosiţi”.

    Multe imbratisari pentru Geanina, cea care incet, incet, isi revine… 😀

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 9:24 am

    • Metafore ce mi-au pus imaginaţia la încercare. Şi pe a cititorilor sper

      Am primit îmbrăţişările şi trimit pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 14, 2010 la 5:54 pm

  3. @din ochiul de spumă al clipei ce vine
    suntem proiectaţi în visare
    departe de lume

    Interesant ca suntem de multe ori visatori, insa prea putin idealisti. Ne lipseste acea dorinta de a nazui spre tinte cat mai inalte care sa ne mobilizeze energiile. Iar rezultatele se vad din modul in care ne traim clipele…

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 10:16 am

  4. Raza De Soare

    gandurile analizeaza ce am simtit…mintea si inima cand lucreaza impreuna iau deciziile importante si cele corecte..

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 11:07 am

    • Întotdeauna ne dorim ca deciziile noastre să fie luate cât se poate de corect. Dacă reuşim sau nu , aflăm pe parcurs.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 14, 2010 la 5:59 pm

  5. Pingback: Exces de zel – Studenţie « Cristian Dima

  6. Pingback: GEAMANTANUL (4) «

  7. Geanina,la noi chiar ploua torential si fulgra ,o saptamana insorita 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 11:26 am

    • Înseamnă că răcoarea este la ea acasă, iar voi în casa ei.

      Mulţumesc pentru dedicaţie şi trecere!

      Apreciază

      Iunie 14, 2010 la 6:01 pm

  8. Doamne cum curge metafora printre degetele tale Geanina!

    modelăm pe măsură de talie coaptă
    dorinţe-mbrăcate în coji de mătase
    viaţa încalţă odihna de sticlă
    călcând pe covoare de ani obosiţi
    idei torturate mult prea devreme
    sau mult prea târziu

    Fii binecuvantata frumoaso!O saptamana de senin iti doresc!

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 11:45 am

    • Metaforele ne ajută să vedem viaţa exact aşa cum ne- o dorim.

      Cu mare drag îţi dăruiesc versurile metaforizate.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 14, 2010 la 7:13 pm

  9. „modelăm pe măsură de talie coaptă
    dorinţe-mbrăcate în coji de mătase”

    Foarte frumos ai croșetat cuvintele în acest pasaj pe care îl remarc. La fel şi „furtună de gânduri prin ploi de reflecţii”.

    O zi frumoasă!

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 11:49 am

  10. Mi-a plăcut această poezie de la bun început, iubirea mea, din ziua în care ai plasat-o pe Junimea Digitală… Foarte frumoasă, plină de imagini deosebite… Aici ai alăturat şi o fotografie excelentă, una care întregeşte întregul tablou literar.
    Acolo, pe Junimea, am zis cu bucurie BUN DE PUBLICAT.
    Aici spun cu aceeaşi bucurie BUN DE CITIT şi RECITIT. TE IUBESC…

    Am să remarc doar o parte a poeziei tale, dar asta numai pentru că ea m-a „lovit” plăcut de la început, a avut un impact formidabil:

    „modelăm pe măsură de talie coaptă
    dorinţe-mbrăcate în coji de mătase
    viaţa încalţă odihna de sticlă
    călcând pe covoare de ani obosiţi
    idei torturate mult prea devreme
    sau mult prea târziu”…

    Bună poezie, repet, una care trebuie pusă neapărat la loc de cinste, spre deplină aducere aminte…

    TE SĂRUT PE SUFLET!

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 11:59 am

    • O pun, minune de om.
      Poezia…a nu se înţelege altceva…

      Primesc cu mare drag sărutul pe suflet, vine într-un moment cum nu se poate mai bun.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 14, 2010 la 7:18 pm

  11. Ganduri frumoase pe care doar indragostitii le au.

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 2:40 pm

  12. Pingback: Picturile lui Winston Churchill « my heart to your heart

  13. Pingback: Poveste pentru Ştefănuţ şi alţi copii (mofturoşi) « Noaptebunacopii's Blog

  14. frumoase furtuni…. 🙂
    o săptămână superbă să ai!

    Apreciază

    Iunie 14, 2010 la 9:58 pm

  15. Pingback: CraCraZela – Dialoguri nocturne « Cristian Dima

  16. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Muzica Enyei și Enya muzicii

  17. Buna,
    Sunt administratorul site-ului http://www.filme-online-gratis.com si as dori sa fac un link exchange cu site-ul dv.
    Daca doriti sa faceti un link exchange cu mine , va rog sa adaugati:
    site:http://filme-online-gratis.com
    nume:Filme Online Gratis
    , apoi sa imi trimiteti un e-mail la filme@filme-online-gratis.com cu site-ul si numele care doriti sa-l adaug.
    O zi frumoasa!

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 11:08 am

  18. Pingback: In atentia cititorilor « Andreihappyday's Blog

  19. Carmen Negoita

    „dorinţe-mbrăcate în coji de mătase”… îmi place delicateţea acestui vers. O zi excelentă!

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 5:14 pm

  20. Geanina,
    Fiecare vers, fiecare cuvânt, fiecare idee pe care o exprimi atât de poetic, arată felul în care talentul tău se distinge și se afirmă pe zi ce trece. Foarte frumoasă poezie, felictări!
    O zi bună, vouă! 🙂

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 6:21 pm

    • Mulţumesc pentru gânduri. Mare bucurie îmi făcu vizita ta.
      Versul se naşte din iubire, iubirea înfloreşte sufletul.

      Seară magică!

      Apreciază

      Iunie 15, 2010 la 9:29 pm

Lasă un răspuns

