Vreau…

Atât în neliniştea dureroasă cât şi în dorinţa fericită, iubirea este cerinţa unui tot. Ea nu se naşte şi nu rezistă decât dacă o parte rămâne de cucerit. Nu iubim decât ceea ce nu posedam în intregime.

Marcel Proust

vreau să pătrund
cu privirea
templul din faţa mea
pentru a te descoperi
aşa cum am visat

vreau să-mi pui în ochi
lumina gândului tău
doar aşa voi şti
că rătăcirea
îmi va fi străină

vreau să plutesc
în fluidul
precum almandinul
din culoarele trupului tău
pentru întregirea sufletului

vreau să te străbat
de la un capăt la celălalt
fără să mă satur
de infinitul parcurs

vreau să fac
primul popas
la gleznă
îmbătat de seva
ce mă ajută să înaintez
spre fericirea deplină

vreau să gust
cu nesaţ
inserţiile fibrelor de frişcă
încrustate cu bucăţi mari
de căpşună
alintându-mi mâinile
în căutarea lor nebună
de tine

vreau să te învălui
cu braţele iubirii
pentru a te păstra
în dorinţă
la fel de pură şi diafană
precum nufărul

vreau să mă adâncesc
tot mai mult
în imensitatea sufletului tău
pentru a mă salva
din marea mea nelinişte
stâmpărată
doar de ceea ce
simt
savurez
sărut
în interiorul tău.

30 responses

  1. Te felicit ca poti scrie despre iubire.Va felicit pe amandoi pentru ca va iubiti asa de mult !

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 9:07 pm

  2. vreau să mă adâncesc
    tot mai mult
    în marea sufletului tău
    pentru a mă salva
    din marea mea nelinişte
    stâmpărată
    doar de ceea ce
    simt
    savurez
    sărut
    în interiorul tău……………… E minunat poemul!
    Nu imi gasesc cuvintele potrivite ….pupici!

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 9:17 pm

  3. Pasi mici, sau mai mari, daca se fac in iubire stim ca nu am ratacit drumul…
    Ce frumos este drumul iubirii chiar daca nu este lipsit de incercari! 🙂

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 9:49 pm

    • Încercări au fost,sunt şi vor fi. De noi depinde dacă iubirea rezistă.

      Un drum pe care îl parcurgem cu bucurie şi sufletul plin de fericire.

      Seară divină!

      Apreciază

      Iunie 15, 2010 la 10:26 pm

  4. cata iubire poti gasi intr-un loc asa de mic … blogul asta, draga mea miroase a iubire, are gust de iubire si transmite numai iubire!
    Minunat!

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 9:50 pm

    • Confirmarea acestui lucru de către musafirii mei dragi mă înştiinţează că versurile mele au ajuns la destinatar.

      Îţi mulţumesc pentru gânduri şi trecere.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 15, 2010 la 10:24 pm

  5. Frumoasă, iubirea mea… Când ai scris-o? Te iubesc…

    vreau să pătrund
    cu privirea
    templul din faţa mea
    pentru a te descoperi
    aşa cum am visat

    vreau să-mi pui în ochi
    lumina gândului tău
    doar aşa voi şti
    că rătăcirea
    îmi va fi străină

    vreau să plutesc
    în fluidul
    precum almadinul
    din culoarele trupului tău
    pentru întregirea sufletului

    Întregirea sufletului nu ar fi putut avea loc fără tine. Ar fi fost vorba – în absenţa ta – de un suflet pe jumătate. Dar apariţia ta a concretizat gândurile mele şi speranţele de bine…

    vreau să te străbat
    de la un capăt la celălalt
    fără să mă satur
    de infinitul parcurs

    vreau să fac
    primul popas
    la gleznă
    îmbătat de seva
    ce mă ajută să înaintez
    spre fericirea deplină

    Fiecare centimetru al trupului tău îmi provoacă senzaţii nebănuite. Noi nu ne plictisim niciodată unul de celălalt, pentru că ne cunoaştem aşa de bine şi pentru că suntem de fiecare dată îmbătaţi de sevă atunci când înaintăm către fericire deplină pe care tu o aşezi în astfel de versuri…

    vreau să gust
    cu nesaţ
    inserţiile fibrelor de frişcă
    încrustate cu bucăţi mari
    de căpşună
    alintându-mi mâinile
    în căutarea lor nebună
    de tine

    vreau să te învălui
    cu braţele iubirii
    pentru a te păstra
    în dorinţă
    la fel de pură şi diafană
    precum nufărul

    E bine în braţele iubirii, o iubire cu frişcă şi căpşune, cum să nu fie delicioasă? Mi-a plăcut tare mult acest pasaj… Dulce, dulce, dulce…

    vreau să mă adâncesc
    tot mai mult
    în marea sufletului tău
    pentru a mă salva
    din marea mea nelinişte
    stâmpărată
    doar de ceea ce
    simt
    savurez
    sărut
    în interiorul tău.

    Un suflet cât o mare. O mare cu valuri de dor şi cu adâncimi imense ale dorinţei. O mare pe care plutim amândoi, fără să căutăm vreo insulă. Fiindcă ne avem pe noi înşine… Şi ne e bine…

    Te sărut pe suflet, minunea mea. Te iubesc!

    Apreciază

    Iunie 15, 2010 la 9:54 pm

    • Sunt la fără cuvinte, Lisandru.

      Când am scris-o???
      E proaspătă, caldă, doar ce am extras-o din cuptorul sufletului. E aburindă…

      Te iubesc, Minune de Om!

      Apreciază

      Iunie 15, 2010 la 10:22 pm

  6. Pingback: Victor Brauner, pictor şi poet suprarealist « my heart to your heart

  7. Pingback: Trebuie să luăm atitudine în cazul Roşia Montană! « Ionel băiat bun

  8. Pingback: Drum spre devenire…(8) « Cristian Dima

  9. Pingback: NOUA ERĂ (fragment) «

  10. Un buchet frumos de dorințe din care saltă pasiunea și iubirea. Îți doresc să plutești la nesfârșit în marea sufletului lui Cristian.

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 12:36 am

    • Dorinţa mea este aceasta. Să plutesc la nesfârşit într-un suflet din care radiază iubirea şi pasiunea.

      Mulţumesc pentru vizită şi îţi urez să ai numai zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 16, 2010 la 6:52 am

  11. Ce bine si frumos e aici… m-am mai linistit putin dupa peisajul apocaliptic de la Cristian :))
    Te pup, Janin!

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 8:41 am

    • Lisandru are trăiri din altă eră. Eu trăiesc într-un turn de fildeş, vorba lui Octav.

      Seară faină!

      Apreciază

      Iunie 16, 2010 la 10:32 pm

  12. Pingback: Pentru un moment « Noaptebunacopii's Blog

  13. Geanina 🙂 ma bucur ca traiesti in turnul tau de fildes ..dar cand vei da de realitatea cruda a semenilor care mor in jurul tau ..va fi foarte dureros,o zi placuta !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 12:21 pm

    • Mi-am acest turn de fildeş după ce am înţeles cum stau lucrurile în afara lui. Mă simt bine aici, în turn, te rog să mă crezi.

      Atât cât pot ofer prin scrierile mele frumosul şi iubirea. Mulţumesc pentru dedicaţie!

      Zile pline de magie alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 16, 2010 la 10:34 pm

  14. Raza De Soare

    iubirea este un sentimet care se mentine, nu iubim mai putin sau mai mult pe zi ce trece…doar constientizam acest fapt…te imbratisez draga Geanina…

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 5:29 pm

    • Îmi doresc cu toată fiinţa ca oamenii să se iubească şi să se respecte.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 16, 2010 la 10:36 pm

  15. Pingback: RĂTĂCIRI ROMANTICE « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  16. vreau să pătrund
    cu privirea
    templul din faţa mea
    pentru a te descoperi
    aşa cum am visat

    vreau să-mi pui în ochi
    lumina gândului tău
    doar aşa voi şti
    că rătăcirea
    îmi va fi străină

    Crezi ca aceste superbe trairi de vers, mai pot fi comentate in vre-un fel? Eu consider ca nu.
    Fii binecuvantata frumoasa mea prietena!

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 8:49 pm

    • Iar eu îţi mulţumesc pentru prietenia ta. Am să repet asta la nesfârşit. Îmi face mare plăcere.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 16, 2010 la 10:38 pm

  17. Foarte frumos! Multumesc pentru aceste randuri ce m.au facut sa patrund intr.o alta lume atat de usor, ca prin vis… Seara placuta!

    Apreciază

    Iunie 18, 2010 la 7:43 pm

    • Sufletul nostru doreşte să simtă tandraţe, iubire, frumos. Nu este atât de greu să-i dăruim ceea ce-şi doreşte pentru a fi împlinit.

      Gânduri bune trimit către tine şi cei dragi ţie!

      Apreciază

      Iunie 18, 2010 la 7:53 pm

  18. Deosebita viziune, deosebite versuri 🙂
    Frumos…si mult mai mult de-atat…

    Apreciază

    Decembrie 15, 2010 la 7:38 pm

Lasă un răspuns

