Gânduri

Un gând este doar o străfulgerare între doua nopţi lungi, dar această străfulgerare este totul.

Jules Henri Poincare

Scriu despre gândurile tale albe, mă joc cu ele, le alint şi le aşez cu grijă în scrinul întregit de vise. Îţi ating gândurile negre, le smulg din rădăcină şi le strivesc în pumni. Unesc gândurile, le privesc, le curăţ de petele durerii pentru a vedea nemurirea visului frumos.
Mă aşez în faţa sufletului tău plin de patimă şi îmi încălzesc trăirile la focul din şemineul existenţei. Pun ramuri de brad peste jarul din inimă şi îmblânzesc dorul, combin culorile sufletului pentru a-i simţi incandescenţa ce-mi cuprinde umerii goi de absenţa ta.
Îţi ating ochii plini de lacrimi pentru a topi primejdia furtunii, îi mângâi pentru ca tu să îmi zâmbeşti în mii de curcubee. Îţi privesc mâinile fragede cum gesticulează bucuria şi le venerez, le ating pentru a simţi tristeţea clipelor când nu au fost alintate.
Adun bucuria şi tristeţea în mâinile mele, iar atingerea mâinilor aduce bucuria vieţii în noi. Contemplu chipul tău duios şi trupul mi se încarcă de tihnă.
Privesc, ating, unesc, amestec, combin toate acestea pentru surghiunirea singurătăţii în doi.

37 responses

  1. Bună seara, iubito… Frumos ai scris. Ca de fiecare dată, de altfel. Pătimaşă. Senzuală. O combinaţie de cuvinte/elemente care oferă celui care citeşte o imagine înfocată a unei iubiri fierbinţi.

    „Îţi ating gândurile negre, le smulg din rădăcină şi le strivesc în pumni. Unesc gândurile, le privesc, le curăţ de petele durerii pentru a vedea nemurirea visului frumos”…

    Nimeni nu mi-a mai spus/scris niciodată ceva aşa de… adânc. Adevărul este că TU eşti singura femeie care îmi smulge gândurile negre din rădăcină. Ai acest dar… Darul femeii care iubeşte – aşa îl interpretez eu. TU eşti femeia care se dedică pe de-a-ntregul bărbatului iubit şi face tot posibilul pentru ca omului de lângă ea să îi fie bine.

    „Singurătatea în doi”… Sunt foarte multe astfel de singurătăţi. Şi sunt cel mai greu de suportat. Atunci când eşti singur poate că te obişnuieşti – cel puţin temporar – cu ideea. Dar atunci când la o masă stau doi, iar singurătatea este prezentă şi râde – este foarte grav…

    „Adun bucuria şi tristeţea în mâinile mele, iar atingerea mâinilor aduce bucuria vieţii în noi. Contemplu chipul tău duios şi trupul mi se încarcă de tihnă”

    Ai reuşit să aduni bucurie şi tristeţe. Mâinile tale delicate au amestecat două ingrediente, iar rezultatul este acesta:

    „…surghiunirea singurătăţii în doi”…

    Doamne, cât de bine îmi pare fiindcă viaţa ne-a adus împreună… TE IUBESC!

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 9:14 pm

  2. Pasiune şi mister, dragule. Iubirea noastră îmi dă forţa de a trece peste momentele de nebunie pe care, chiar dacă unii sunt tentaţi să nu recunoască, ele există.

    Trăiesc în acel turn de fildeş cum spunea Octav într-un comentariu recent.
    Este locul meu de bucurie, fericire şi iubire. Indiferent de situaţie nu-l voi trăda niciodată, aşa cum nici iubirea nu va fi subiect dispărut din scrierile mele.

    Te iubesc şi te respect, minune de om!

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 10:45 pm

    • Ştiu că iubirea nu va dispărea niciodată din scrierile tale, aşa după cum nu va dispărea nici din scrierile mele… Indiferent ce s-ar întâmpla în jurul nostru. Te sărut pe suflet, minune…

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 8:39 pm

      • Esre tema scrierilor mele. Seîntâmplă multe în jurul nostru, dar eu nu vreau să mai văd, nu vreau să mai aud decât frumuseţea sufletelor.

        Restul…colb în vânt…

        TE IUBESC, DE ASTA SUNT FOARTE SIGURĂ!

        Apreciază

        Iunie 17, 2010 la 9:30 pm

  3. ce frumos:):X

    esti atat de calra in sentimente:)

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 10:51 pm

    • Mulţumesc pentru vizită. Sunt sigură că trăieşti clipe de vis în vacantă, pe litoralul bulgăresc.

      Zile însorite şi iubire peste normă!

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 7:48 am

  4. Îţi ating ochii plini de lacrimi pentru a topi primejdia furtunii, îi mângâi pentru ca tu să îmi zâmbeşti în mii de curcubee.
    Tare frumos ploua cu ganduri aici la tine draga mea Geanina. Ca o ploaie de vara care racoreste si da putere istovitului insetat.
    SCUMPA MEA CINEVA DIN vRANCEA ..SE GANDESTE LA TINE CU MARE DRAG!

    Apreciază

    Iunie 16, 2010 la 11:35 pm

    • Ştiu sigur că CINEVA din VRANCEA se gândeşte cu mare drag la mine. O prietenă de mai bine de un an care vine constant şi îmi lasă gânduri bune.

      Lap pupici geaninoşi şi îmbrăţişări peste normă!

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 7:47 am

  5. Pingback: Preludiu – 1 «

  6. Un indragostit asa ca tine si Cristian, chiar poate sa smulga gandurile negre din radacina.
    Frumoase cuvinte despre iubirea voastra.Sa fiti fericiti!

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 7:05 am

    • Alături de Cristi e greu să fii altfel decât îndrăgostit şi fericit.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 7:44 am

  7. Pingback: Maurits Cornelis Escher, artist plastic olandez « my heart to your heart

  8. Raza De Soare

    „Mă aşez în faţa sufletului tău plin de patimă şi îmi încălzesc trăirile la focul din şemineul existenţei.”…minunat, sublim, ma incalzeste…

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 8:31 am

    • Cădură mare degajată de razele iubirii. Să sperăm că iubirea va triumfa de fiecare dată.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 7:36 pm

  9. Pingback: Tot despre moțiune și Teo Trandafir - Cel care striga in pustie

  10. Frumos de la un capat pana la celalalt… foarte frumos!!
    O zi frumoasa, Janin!

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 1:18 pm

    • Iubirea scoate la suprafaţă tot ce este mai frumos în noi.

      Să ai zile pline de iubire şi senin alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 7:37 pm

  11. Geanina…”UN URMAS AL UNUI TORTIONAR CONDUCE GUVERNUL ROMAN..o zi minunata!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 1:58 pm

  12. Cat de frumos! Si eu mi-as dori sa pot sa iau in maini bucuria si tristetea, pumnul cu tristete l-as pastra pentru zilele in care am nevoie de o muza si cel cu bucurie l-as doza astfel incat sa am parte de o mica particica in fiecare zi!

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 4:20 pm

    • Îţi doresc să ţi se împlinească dorinţele şi muza să-ţi fie aproape zilnic.
      Iubirea să-ţi guverneze fiecare secundă a vieţii.

      Apreciază

      Iunie 17, 2010 la 7:40 pm

  13. Salut, detin site-ul statusuri.ws (3000 unici pe zi), si sunt interesat de un link exchange cu blogul acesta,daca esti deacord trece-ma cu titlul statusuri si trimite-mi codul pe emailul linkuri[@]statusuri.ws,multumesc.

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 6:16 pm

  14. Tasha

    Geanina,te-am sunat azi…am vrut sa te aud,mi s-a facut dor de tine!abia astept sa ne auzim!va pup si va imbratisez pe amandoi!

    Apreciază

    Iunie 17, 2010 la 9:46 pm

    • Mă bucur de vizită. Mulţumesc de telefon.
      Te îmbrăţişăm şi noi!

      Zile faine alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 18, 2010 la 4:46 pm

  15. Pingback: ADEVĂRURI ! ÎNCERCĂM ? « World of Solitaire's Blog

  16. Pingback: Bună dimineața « Mihaela13o's Blog

  17. Se spune ca posibilitatea de a vorbi ne-a fost data ca sa ne ascundem gandurile. Insa, citind ceea ce scris, constat ca limbajul ne-a fost lasat ca sa ne… etalam gandurile. Frumos!

    Apreciază

    Iunie 18, 2010 la 9:24 am

    • Întotdeauna spun ceea ce gândesc. Îmi asum riscul de a se supăra tot satul pe mine.

      Seară faină!

      Apreciază

      Iunie 18, 2010 la 4:47 pm

  18. Superb textul tau ! senzual si real in acelasi timp. Ma face sa visez…

    Apreciază

    Iunie 18, 2010 la 9:42 am

    • Bine ai venit!
      Sezualitate împletită cu vise sublime.

      Te aştept cu mare drag de fiecare dată. Îmi plac visătorii. Ce ne-am face fără ei???

      Zi magică!

      Apreciază

      Iunie 18, 2010 la 4:49 pm

  19. Eşti un iscusit grădinar în frumoasa gradină a iubirii tale. Frumoasă declaraţie aşa cum vă stă vouă în fire.

    Apreciază

    Iunie 18, 2010 la 10:43 am

    • Frumoasă asociere. Mă înclin şi îţi dăruiesc un buchet din grădina sufletului.

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Iunie 18, 2010 la 4:50 pm

  20. Pingback: Grădina Labirint…(9) « Cristian Dima

  21. April

    Frumos imbinate cuvntele iubirii…un weekend excelent!

    Apreciază

    Iunie 18, 2010 la 3:20 pm

    • Şi eu găsesc la tine imagini sublime ce-mi pun imaginaţia la treabă.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 18, 2010 la 4:51 pm

  22. Pingback: PRELUDIU – 3 «

Lasă un răspuns

