Curcubeu

roşu din iubire şi patimi
clocoteşte în vene de gând

oranj din parfum de portocală
impregnat în trup de femeie

galben virgin din petala de floare
încrustat graţios pe inelul vieţii

verde din ierbarul timpului scurs
presărat peste harta speranţei

albastru din sferă de cer azurat
învincibil în lupta cu neputinţa

indigo din planete de dor
suprapus peste zodii nescrise

violet din clipe de tandreţe
tăinuite în cufăr de secol

curcubeul din ploi aromate
scrie legenda iubirii din mine

31 responses

  1. Dragostea mea, o bogăţie de culoare şi metafore. Paletă de gânduri, şevalet de vise, aşa îmi vine mie să spun. Te iubesc. Te iubesc pentru că te poţi gândi la aşa ceva:

    „galben virgin din petala de floare
    încrustat graţios pe inelul vieţii

    verde din ierbarul timpului scurs
    presărat peste harta speranţei”

    Frumos de tot, acel galben virgin incită şi te face să ţi-l imaginezi „încrustat pe inelul vieţii”… Iar verdele – mai ales atunci când am aflat de multă vreme cât de verzi sunt ochii tăi şi cât de frumos ştiu să privească…

    „violet din clipe de tandreţe
    tăinuite în cufăr de secol

    curcubeul din ploi aromate
    scrie legenda iubirii din mine”…

    Ai atâta iubire în tine. Şi eşti făcută pentru iubire. Sunt onorat să te iubesc ceas de ceas şi zi după zi…

    Te sărut pe suflet, Geanina.

    Apreciază

    Iunie 20, 2010 la 10:46 pm

  2. Lisandru…dai din casă…
    Nu aş putea să scriu despre iubire dacă aceasta nu ar fi sădită cantitativ peste normă în sufletul meu.

    Ne iubim, îmi este foarte clar şi mie acest fapt. Ne iubim cu aceeaşi nebunie a primelor clipe.

    Cunoşti legenda iubirii din mine …

    TE IUBESC, LISANDRU, PESTE NORMĂ!

    Apreciază

    Iunie 20, 2010 la 10:54 pm

  3. Felicitari! imi place enorm ceea ce asterneti voi pe blogurile astea…pluteste iubirea adevarata aici…se simte …va doresc sa fiti mereu sanatosi si frumosi in suflet ! o seara placuta dragii mei!

    Apreciază

    Iunie 20, 2010 la 11:01 pm

  4. Bine ai revenit, suflet drag!

    Noi o simţim până în adâncul sufletului şi ne bucurăm să ştim că cititorii fideli preiau din trăirile noastre, le savurează.

    Te îmbrăţişăm cu toată dragostea şi îţi urăm să ai zile pline de iubire!

    Apreciază

    Iunie 20, 2010 la 11:07 pm

  5. curcubeul din ploi aromate
    scrie legenda iubirii din mine

    Numai o inima indragostita poate percepe aroma din culorile curcubeului si tu esti una dintre ele..Cu pupici si imbratisari sincere, cu binecuvantari din Dumnezeu, te trimit la culcare scumpa mea prietena Geanina!

    Apreciază

    Iunie 20, 2010 la 11:29 pm

  6. Mi-a plăcut pasajul cu trimisul la somnic. Asta mă pregăteam să fac după o baie pe cinste. Iau şi curcubeul cu mine pentru culoare, aromă şi balsam.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea la ceas de seară!

    Apreciază

    Iunie 20, 2010 la 11:33 pm

  7. Pingback: Goanga – Studenție « Cristian Dima

  8. Pingback: GEAMANTANUL (5) «

  9. Iubire în culorile curcubeului, iubire în toate stările naturii…
    O noapte de iubire!

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 12:40 am

    • În toate stările şi pentru toată viaţa.

      Zile pline de iubire şi pentru tine alături de sufletul tău drag!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 6:18 pm

  10. Ma bucur ca dupa o vreme indelungata sa te regasesc plina de iubire,asa cum te-am lasat!Tineti-o tot asa,ca de fapt iubirea e tot ce conteaza!

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 8:46 am

    • Bine ai revenit!

      O surpriză minunată de vacanţă.

      Lăsaşi cifrele pentru litere, cel puţin pentru câteva luni.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 6:20 pm

  11. Curcubeul e superb prin definiţie. Dar curcubeul descris de tine e sublim.
    Te pup, draga mea!

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 9:16 am

  12. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, 12 ani! Minunea mea, să fii fericită!

  13. Eu, Enya și Xaba îți mulțumim! Ești o PRIETENĂ și o POETĂ adevărată ! Mulțumim pentru superba poezie, urările de suflet adresate scumpei noastre Enya și îți dorim, ție și lui Cristian, la rându-ne, tot binele din lume!
    Poezia de față e o minune. Aștept apariția volumului, pe care sigur îl voi comanda, deorece am găsit un filon aparte, rarisim, sensibil și sincer în frumoasele tale creații! Multă fericire și împlinirea dorințelor! 🙂

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 10:18 am

    • Mulţumesc cu tot sufletul, acelaşi suflet pe care l-am pus şi în versurile pe care i le-am dăruit fiicei tale, minunii tale.

      Mult prea mari cuvintele pentru mine. Mulţumesc!

      Vă îmbrăţişăm cu toată dragostea, eu şi Lisandru!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 6:23 pm

  14. Eu iti las un curcubeu frumos.O saptamana mai buna la amandoi!

    BP716 Rainbow and Bird

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 12:26 pm

    • Mă înclin!
      Mulţumesc pentru superba imagine şi gândurile bune pe care le laşi la fiecare trecere.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 6:24 pm

  15. Pingback: Rockwell Kent, pictor si ilustrator american s-a nascut in 21 iunie, ziua solstitiul de vara « my heart to your heart

  16. Raza De Soare

    e minuant drag Geanina…verdele sperantei, albastrul sinceritatii, galbenul virgin, si rosul iubirii, un tablou de sa-l tot privesti…

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 12:50 pm

    • Privesc permanent tabloul acesta din care extrag optimismul, dorinţa de viaţă şi iubirea veşnică.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 6:25 pm

  17. „Harta sperantei” de multe ori devine un adevarat labirint, nu-i asa?
    Tot iubirea este cea care ne poarta pasii…
    Gabriela te imbratiseaza la iesirea din labirint! 😀

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 1:58 pm

    • Primesc cu braţele deschise tot şi trimit pupici geaninoşi în cantităţi industriale.

      Să ai zile magice!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 6:26 pm

  18. Sti ca se spune ca numai cei alesi vad curcubeul?Eu zic ca este vorba de curcubeul tau , Geanina! E atat de frumos si portocaliul l-al asezat atat de bine , acolo chiar este locul lui.. 🙂

    Apreciază

    Iunie 21, 2010 la 9:25 pm

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!

      Mă bucur să ştiu că ţi-a plăcut culoarea care defineşte culoarea cojii de portocală şi miresme de trup de femeie.
      Mulţumesc pentru vizită şi lectură.

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 21, 2010 la 10:22 pm

  19. Pingback: Good old days! Episodul 2: Einstein imi citeste blogul! :D « Ҩ Gabriela Elena

  20. Doamne! si eu atat de ocupata nu citisem această minunată odă a iubirii. Vals de cuvinte înlănţuite în metafore, străluciri de sentimente împletite între două inimi! Superbă!

    Apreciază

    Iunie 22, 2010 la 11:25 pm

    • Muţumesc din suflet pentru comentariul lăsat la Cristi pe blog. Oda iubiri continuă, aşa cum ai bine intuieşti.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Iunie 22, 2010 la 11:57 pm

Lasă un răspuns

