COLŢ DE CER

Dragostea e sufletul însuşi. E de aceeaşi natură. Dragostea e o scânteie divină, ca şi sufletul, şi tot ca el e incoruptibilă, indivizibilă, nepieritoare. E un punct de foc în noi, nemuritor şi infinit, pe care nimic nu-l poate mărgini şi nimic nu-l poate atinge. Îl simţi arzând până în măduva oaselor şi-l vezi strălucind până în adâncurile cerului.

Victor Hugo

frâng un colţ din cerul calm
îţi îmbrac în el tristeţea
îi ţes dermă de mătase
brodată cu fir de rouă

înfăşor şirag de gânduri
ud cu ploaie sângerândă
adun lacrimile-n cercuri
şi te scald ca pe un prunc

îţi aştern pe tâmplă pânza
proaspăt colorată-n soare
şi îţi şterg frison de gheaţă
de pe geana frământată

te-nvelesc în pasiune
rubinie şi candidă
trag de-un colţ de cer domol
şi îţi invadez fiinţa

30 responses

  1. Doamne ce frumos!!!!!!!!!!tocmai i-am citit si iubitului meu prin telefon, el acum sofeaza, merge spre Suceava ( asa ii este serviciul) si l-au impresionat foarte mult aceste cuvinte rupte din Rai…
    Noapte buna dragii mei! sa fiti sanatosi!!!

    Apreciază

    Iunie 22, 2010 la 11:57 pm

    • I-am citit lui Cristi comentariul şi zâmbeşte. Ne bucurăm mult pentru voi .

      Te îmbrăţişăm cu mare drag şi las pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 12:02 am

  2. Dimineata intru si la Cristian pe blog, de la serviciu…si noi va pupam !!!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 12:04 am

    • Te aşteptăm de fiecare dată cu mare drag. Simţim bucăţi de optimism la tine în toată fiinţa.

      Ore magice!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 12:07 am

  3. Pingback: AUZI, DA` ASTA A TA NU ERA PE MOTORINĂ? «

  4. frâng un colţ din cerul calm
    îţi îmbrac în el tristeţea
    îi ţes dermă de mătase
    brodată cu fir de rouă

    Iubirea mea, chiar şi în momente în care mă încearcă unele tristeţi este de ajuns să te simt lângă mine şi ele – tristeţile – dispar ca şi când nu ar fi fost. Sărut acel fir de rouă pe care ţi l-ai imaginat, iar după aceea mă îndrept cu buzele către buzele tale…

    înfăşor şirag de gânduri
    ud cu ploaie sângerândă
    adun lacrimile-n cercuri
    şi te scald ca pe un prunc

    Îmi place să fiu copil în braţele tale, să mă cuibăresc cât mai aproape de sufletul tău şi să simt pe frunte degetele tale care ştiu să mângâie atât de bine. În acele momente se face linişte adâncă în mine şi îmi este nespus de uşor să gândesc la frumuseţea vieţii… Şiragul tău de gânduri mă protejează de fiecare dată de toate relele, îmi devine o paradoxală amuletă sentimentală…

    îţi aştern pe tâmplă pânza
    proaspăt colorată-n soare
    şi îţi şterg frison de gheaţă
    de pe geana frământată

    Mâini magice care ştiu să trimită durerile în neant. Mâini delicate care transformă un bărbat în omul fericit care şi-a găsit jumătatea şi care s-a împăcat cu sine…

    te-nvelesc în pasiune
    rubinie şi candidă
    trag de-un colţ de cer domol
    şi îţi invadez fiinţa

    Mă las invadat de toată fiinţa ta, iar o astfel de invadare îmi umple sufletul de dorinţă. Pasiunea în care m-ai învelit din prima noapte nu s-a diminuat, ba chiar dimpotrivă. Îmi place cum ne învelim cu cerul până sub bărbie. Cum spuneam într-o poezie mai veche:

    „într-un salon fără număr
    abandonat nemărginirii din ochii tăi
    eu sunt pacientul învelit cu cerul
    până sub bărbie”…

    TE IUBESC ŞI TE SĂRUT PE SUFLET, DRAGOSTEA MEA…

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 12:27 am

  5. Este o fericire pe care viaţa ne-a „obligat” în cel mai plăcut mod să o gustăm. Ador copilul din tine, copilul care se aşeză cuminte şi ascultă bătăile inimii pe care le transformă în versuri în care metaforele scot în evidenţă puritatea iubirii trăită de noi secundă de secundă cu aviditate.

    Mâinile spun multe, foarte multe, iar mâinile noastre au simţit din prima clipă că nu mai putem trăi unul fără celălalt.

    Plăcută invadare şi eternă va fi să fie…

    TE IUBESC, MINUNE DE OM!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 12:50 am

    • Aşa este, dragostea mea, mâinile noastre au fost primele care au dat de înţeles că se va întâmpla ceva formidabil la nivel sentimental… Când s-au atins pentru prima oară am simţit cum se transmite dragostea dintr-o parte în alta…

      TE IUBESC!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 7:25 pm

  6. Aici la tine miroase a dragoste…si versurile si imaginea superbe.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 11:13 am

    • Miroase a bine, a frumos, a dragoste a tot ceea ce doreşte sufletul să simtă pentru a-i fi bine.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:39 pm

  7. ” colţ de cer domol
    şi îţi invadez fiinţa” ce frumos ai spus!…te pup pentru vorbele tale calde!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 12:25 pm

    • Frumuseţea gândurilor se reflectă în ceea ce dăruim.

      Şi eu trimit pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:40 pm

  8. Pingback: Ne place ori ba … ăștia suntem! « Opriti Planeta! …Vreau sa cobor!

  9. Imi spunea cineva,chiar apropiat de varsta mea,ca nu-i bine cu dragostea asta,nici sa fie prea multa nici prea putina.I-am spus ca ma voi risca.Oricum iubirea e singurul mod in care amandoi se bucura si nimeni nu are de pierdut.Si ca sa inchei tot in acelasi mod,cum ai facut si tu referire la „Un colt de cer”:

    Eu nu ma tem de chinuri nesfarsite
    Daca o viata langa mine ai sa stai
    Zilele imi vor fi la fel de fericite
    Pentru ca tu esti coltul meu de rai.

    Sa ai parte de cat mai multa iubire !

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 1:12 pm

    • „Cineva” nu a cunoscut încă iubirea adevărată în care ambele părţi se implică total, necondiţionat.

      Mi-au plăcut versurile. Se simte că eşti îndrăgostit de fiinţa dragă de lângă tine.

      Mulţumiri pentru urări, asemenea!

      Zile faine alături de cei ce te iubesc!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:44 pm

  10. Frumoase versuri, Janin! Stii ca nu’s prea buna la capitolul comentarii, insa nu pot sa nu’ti trimit de fiecare data un gand bun si un pupic dulce!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 1:22 pm

    • Mulţumesc pentru vizite şi gândurile bune lăsate la fiecare trecere.

      Seară magică alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:48 pm

  11. Geanina,superbe versuri ,o zi minunata !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 2:01 pm

    • Versuri scrise de un suflet îndrăgostit. Mulţumesc pentru trecere şi dedicaţie.

      Ore magice!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:49 pm

  12. In aceasta lume haotica, respir aer curat intrand pe acest blog. Multumesc pentru doza de oxigen! O zi buna…

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 2:47 pm

    • Onorată de comentariu. Mulţumesc.

      Versurile născute din frumos nu pot genera decât aerul despre care aminteşti.

      Trimit gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:52 pm

  13. Unde de iubire pura revarsate din cel mai senin cer m-au invaluit pasind pe blogul tau , draga mea Geanina…Ma bucur sa constat ca IUBIREA e o prezenta constanta in sufletele voastre, ca va inspira si va infrumuseteaza viata si inimile.

    Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Bucuria Sa!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 5:19 pm

    • Mulţumim pentru gândurile tale frumoase. Vorbim deseori despre tine.
      Ne gândim şi ne rugăm să-ţi fie bine şi aşteptăm vestea cea mare.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 5:53 pm

  14. mihaela13o

    Un colț de cer deosebit, descris în stilul tău inconfundabil! Minunat! O seară liniștită 🙂

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 8:28 pm

  15. iiiiiiiiiiiii ce frumos:):X

    prima strofa imi place, ma transpun in ea:)
    seara linistita sa aveti:):*

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 9:03 pm

  16. Geanina Pop

    Ma intereseaza foarte tare poeziile Dvs. O seara frumoasa va doresc!
    Eu scriu proza, sper ca va intereseaza si proza …

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 9:22 pm

    • Mulţumesc pentru interes. Poezia rămane marea mea dragoste, literar vorbind.

      Mult succes la scris şi seară plină de magie alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 10:18 pm

Lasă un răspuns

