Trup de femeie

Fericirea o face pe femeie frumoasă şi dragostea o face fericită. Iubirea este adevăratul fard al femeii.

Charles Baudelaire

Am ridicat între noi zid fraged de flori,
Atingerea albă şi pură a florii naşte fiori,
Din ploaie de flori, iubire şi dulce mireasmă
Ridic alt zid metaforic clădind astfel o casă.

E casa iubirii şi casa dorinţelor ascunse,
O casă în care visele sunt oricând atinse,
Din floare de colţ construiesc cină divină,
Prin ochiul casei lampa trimite flori de lumină.

Pe patul de flori construit din roşu de roză
Pun pernă de tei şi aşternuturi de tuberoză,
Să-nvelesc al tău trup gingaş de albăstrea,
Să respiri prin toţi porii doar dragostea mea.

Te ating, te sărut, te cuprind, te doresc, te iubesc,
Sub tavanul de maci sentimente adânci înfloresc,
Modelez flori de rouă pe spate fierbinte şi pur,
Cu buza însetată şi arsă sărutul prinde contur.

Freamăt de spin răsună prin glasul tău diafan,
Frenetic plimb mâna pe trupul întins pe divan,
Iubirea o beau cu nesaţ din floare de orhidee,
Licoarea m-aruncă-n extaz prin trup de femeie.

28 responses

  1. „Să-nvelesc al tău trup gingaş de albăstrea,
    Să respiri prin toţi porii doar dragostea mea.”

    Iubirea, floarea cea frageda, ce doar udata infloreste…
    Iubirea, copacul puternic, cel care rodeste…
    Iubirea, iubirea…din nou o cantam…
    In versuri splendoarea divina-i postam…
    Prin fulgere crunte si ploi reci razbim
    In aceasta viata, doar daca iubim.

    Noapte buna, dragii mei! Iubire vesnica va doresc!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 11:34 pm

    • Mulţumim pentru versuri. I le-am citit lui Cristi. Zâmbeşte şi îmi spune „Te iubesc, minunea mea!”

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!
      Clipe divine alături de dragul tău drag!

      Apreciază

      Iunie 23, 2010 la 11:49 pm

  2. CU placere dragii mei!
    Mai am si eu putin si …sper sa iasa ceva cat de cat…
    pupici pufosi!

    Apreciază

    Iunie 23, 2010 la 11:51 pm

  3. Am ridicat între noi zid fraged de flori,
    Atingerea albă şi pură a florii naşte fiori,
    Din ploaie de flori, iubire şi dulce mireasmă
    Ridic alt zid metaforic clădind astfel o casă.

    Un zid de flori, o ploaie de flori, un pat de flori – spun eu, spre deplină completare. Într-o casă cu pereţi de suflet, deasupra căreia veghează cerul iubirii permanente. Nicio casă nu poate fi la fel ca aceasta. Este un cămin cald în care nu pot intra nici îndoieli şi nici orgolii…

    E casa iubirii şi casa dorinţelor ascunse,
    O casă în care visele sunt oricând atinse,
    Din floare de colţ construiesc cină divină,
    Prin ochiul casei lampa trimite flori de lumină.

    Este un decor în care liniştea îi ajută pe cei doi îndrăgostiţi să-şi scrie povestea de iubire în fiecare zi… Noi atingem visele cu mâna în fiecare zi, chiar dacă un astfel de demers poate fi considerat de mulţi o utopie. Numai cei îndrăgostiţi cunosc metoda prin care visele lor pot fi atinse cu degetele.

    Pe patul de flori construit din roşu de roză
    Pun pernă de tei şi aşternuturi de tuberoză,
    Să-nvelesc al tău trup gingaş de albăstrea,
    Să respiri prin toţi porii doar dragostea mea.

    Şi iată patul de flori despre care vorbeam în comentariul de la prima strofă! Ce mă bucur – o să spună cineva că numai la pat îmi este gândul, ha, ha! – dar face şi el parte din decorul sentimental, nu? Îmi place citesc fiecare poezie a ta strofă cu strofă, fără să o parcurg pe toată în prealabil. Din această cauză trăiesc astfel de surprize plăcute…
    „Să respiri prin toţi porii doar dragostea mea” – frumos de tot, dragostea mea… Tare frumos…

    Te ating, te sărut, te cuprind, te doresc, te iubesc,
    Sub tavanul de maci sentimente adânci înfloresc,
    Modelez flori de rouă pe spate fierbinte şi pur,
    Cu buza însetată şi arsă sărutul prinde contur.

    O strofă fierbinte, o strofă care lasă imaginaţia să zburde, să facă ravagii… Iar atunci când realizezi că realitatea dulce este la doar un metru-doi de tine, iar apoi o vei strânge în braţe, nu poţi să te declari decât un mare fericit. Aşa zice Lisandru. Că este un mare fericit, în primul rând pentru că este iubit de o femeie ca tine. Şi în al doilea rând pentru că a fost acceptat în viaţa ei de o femeie ca tine…

    Freamăt de spin răsună prin glasul tău diafan,
    Frenetic plimb mâna pe trupul întins pe divan,
    Iubirea o beau cu nesaţ din floare de orhidee,
    Licoarea m-aruncă-n extaz prin trup de femeie.

    „Iubirea o beau cu nesaţ”…

    Aş dori să fiu beat în fiecare zi, dacă este vorba despre o astfel de băutură!

    TE SĂRUT PE SUFLET, MINUNEA MEA, TE IUBESC!

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 12:06 am

  4. Un decor în care iubirea noastră a prins viaţă, fericirea are chipul tău, bucuria umple sufletul. Imaginaţia zburdă şi creează metafore greu de uitat. Atunci când iubirea face ravagii întreg mapamondul se află într-un dulce pericol.

    Beţi de fericire să umblăm prin viaţă, nu-i rău deloc.

    SĂRUT UN OM DRAG, FOARTE DRAG SUFLETULUI MEU.

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 12:32 am

  5. Pingback: TORTURĂ SENZUALĂ «

  6. Ce bine spunea Beaudelaire,dar ce frumos spui si tu…pai cum sa nu te iubeasca Cristi???

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 9:10 am

    • Ne iubim cu aceeaşi pasiune. Ne adorăm şi ne respectăm. Nu mai putem trăi unul fără celălalt.

      Trimitem gânduri bune către tine!

      Apreciază

      Iunie 24, 2010 la 5:36 pm

  7. Rămân fără cuvinte de fiecare dată când ajung pe blogul tău şi pe cel al lui Lisandru. Sunteţi minunaţi, ar trebui să vă lansaţi volume de poezii.

    „Pe patul de flori construit din roşu de roză
    Pun pernă de tei şi aşternuturi de tuberoză,
    Să-nvelesc al tău trup gingaş de albăstrea,
    Să respiri prin toţi porii doar dragostea mea.” – superbe versuri, acestea mi-au plăcut în mod deosebit.

    O zi cât mai reuşită; te pup!!

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 9:14 am

    • Vom lansa şi un volum de poezii. Mulţumesc pentru trecere şi îţi doresc să ai zâmbetul pe buze în orice moment.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iunie 24, 2010 la 5:39 pm

  8. Raza De Soare

    Baudelaire avea dreptate, dragostea infrumuseteaza, ofera acea sclipire/lumina din ochi, radiaza fericire, amanare de entuziasm si naturalete…

    sa fiti fericiti draga mea Geanina, rareori intalnim o astfel de dragoste ca a voastra, care sa treaca de barierele virtualului si realului…

    „Pe patul de flori construit din roşu de roză
    Pun pernă de tei şi aşternuturi de tuberoză”

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 9:43 am

    • Este o iubire la care visăm din adolescenţă. Bine ai punctat, a trecut de toate barierele.

      Mulţumim pentru urări.

      Să ai zile pline de iubire şi senin!

      Apreciază

      Iunie 24, 2010 la 5:42 pm

  9. Geanina…superb ..dar ieri ..la Brasov ..un trup de femeie de 90 de ani s-a sinuncis aruncandu-se de la etajul 9 ca sa nu fie o povara pentru copii si nepotii ei…aceasta este SACRIFICIUL UNEI FEMEI 😦
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 12:08 pm

  10. Pingback: Înainte de artificii în Orasul PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  11. Leo

    A… superb…
    Am citit si raspunsul perechii tale si… ma bucur ca iubirea are aceeasi intensitate ca la inceput !
    Faceti o pereche foarte frumoasa, foarte rar mai gasesti atata poezie intre doi oameni.

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 3:49 pm

    • Dacă ar vedea blogosfera intensitatea şi în real s-ar cruci, nu exagerez niciun pic.

      Poezia nu lipseşte nici noaptea.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 24, 2010 la 5:46 pm

  12. Pingback: Conu Nimeni faţă cu reacţiunea… « Dispecer Blogosferă

  13. Pingback: SUB MASCA ILUZIEI « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  14. Offtopic

    Ieri ai lasat un comentariu la mine. NU stiu ce s-a intamplat dar dupa ce l-am aprobat a disparut pur si simplu 😦

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 10:59 pm

    • Hai că-mi place!!!!!

      Păi dacă nu sunt reală, aşa şi comentariul. Tocmai ce am descoperit pe blogul lui Lisandru că unii se mai întreabă dacă suntem reali…ha,ha,ha…

      Lăsând gluma la o parte, este o enigmă şi pentru mine ceea ce s-a întamplat cu acel comentariu. Mă gândesc totuşi…dacă din grabă ai dat delete…m-ai fac şi eu astfel de greşeli. Dacă nu este la coş, îl găseşti cu siguranţă pe mail, bănuiesc că îţi vin comentariile şi pe mail.

      Ore magice!

      Apreciază

      Iunie 24, 2010 la 11:15 pm

  15. „zid fraged de flori”
    Ce gingas, pastelat si parfumat este zidul vazut de tine, Geanina! 🙂
    Numai astfel de ziduri sa intalnim cu totii… 😛

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 10:59 pm

    • Este cât se poate de real acest zid, aşa cum este şi iubirea noastră.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iunie 24, 2010 la 11:16 pm

  16. Am venit si eu la spartul targului… mi-am luat portia de dragoste şi de-acum mă pot duce liniştită la nani!
    Pupici de noapte bună, copilaşi iubăreţi!

    Apreciază

    Iunie 24, 2010 la 11:36 pm

  17. Daca azi am vizitat blogul lui Cristian, nu pot sa nu trec si pe la tine. 😉

    Am facut o mica gaura in gard luand un trandafir…
    Am tras putin cu ochiul prin spartura… 😉
    Se vede atata fericire… 😛

    Apreciază

    Iunie 25, 2010 la 10:00 pm

Lasă un răspuns

