Un singur pas până la tine

Dragostea este distanţa dintre realitate şi durere.

Robyn Hitchcock

Distanţa-i mică, dorul e mare,
Un singur pas până la tine,
Suspin un zâmbet în alb de floare,
Parfum de roşu, trăiri sublime.

Sărut un umăr, îi mângâi teama,
Fiorul dulce azi îl îmbracă,
Tresare porul, deschide crama
Cu sânge clocotit în teacă.

Pe frunte degetul îţi cântă
O melodie de anvergură,
Aşează nota cea căruntă
În ordine pe partitură.

Un vis topit în obraji rumeni
De taine ascunse în munţii lor,
Un vis ce azi pe frunte-l semeni
Şi-l poleieşti cu praf de por.

Cuprind dulcele din priviri,
În pumni curaţi de răsărit,
Simt zbucium aprig de trăiri,
În braţe pure de asfinţit.

Străbat distanţă de lung dor,
Cu-n singur pas până la tine,
Zâmbesc suspin în alb fior,
Parfum de roşu, trăiri divine.

30 responses

  1. April

    Parfum rosu, esenta iubirii. Un weekend de exceptie, dragilor.

    Apreciază

    Iunie 25, 2010 la 8:46 pm

  2. penultima strofs e relevanta pt mine:)
    f frumos:)

    Apreciază

    Iunie 25, 2010 la 9:04 pm

  3. maminineta

    Draga mami, nu pot sa adorm pana nu iau pastila de sentiment pur de la voi doi, gandindu-ma la tineretile mele.

    Apreciază

    Iunie 25, 2010 la 10:23 pm

    • Nici nu ştii cât mă bucur şi ne bucurăm fiindcă avem cititori ca tine, care cred în ceea ce simţim şi scriem.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iunie 25, 2010 la 10:38 pm

  4. TE IUBESC MINUNEA MEA!

    Distanţa-i mică, dorul e mare,
    Un singur pas până la tine,
    Suspin un zâmbet în alb de floare,
    Parfum de roşu, trăiri sublime.

    Sărut un umăr, îi mângâi teama,
    Fiorul dulce azi îl îmbracă,
    Tresare porul, deschide crama
    Cu sânge clocotit în teacă.

    Sânge care clocoteşte în teacă – mi-a plăcut la nebunie, trebuie să recunosc. Din această cauză am şi început cu acest vers. Pot să spun în public că ai nişte umeri superbi? Pot să spun, am voie… Superbi! Şi îmi place să-i sărut de un milion de ori…

    Pe frunte degetul îţi cântă
    O melodie de anvergură,
    Aşează nota cea căruntă
    În ordine pe partitură.

    Un vis topit în obraji rumeni
    De taine ascunse în munţii lor,
    Un vis ce azi pe frunte-l semeni
    Şi-l poleieşti cu praf de por.

    O partitură a iubirii, scrisă în cheia sufletului. Nicio melodie nu poate fi mai frumoasă decât acesta, orice îndrăgostit ştie ceea ce spune eu aici…
    „Un vis ce azi pe frunte-l semeni
    Şi-l poleieşti cu praf de por” – o altă metaforă frumoasă care ne trimite direct în visare…

    Cuprind dulcele din priviri,
    În pumni curaţi de răsărit,
    Simt zbucium aprig de trăiri,
    În braţe pure de asfinţit.

    Străbat distanţă de lung dor,
    Cu-n singur pas până la tine,
    Zâmbesc suspin în alb fior,
    Parfum de roşu, trăiri divine.

    „Dulcele” din privirea ta, iubire, nu face rău glicemiei, aşa că îl gust cu mare poftă în fiecare zi. Chiar şi atunci când este doar un singur pas între noi mi se pare că am de străbătut kilometri întregi până la tine. Dar acest drum scurt care pare atât de lung nu mă oboseşte niciodată. Şi asta fiindcă îndrăgostiţii au energie inepuizabilă dată chiar de sufletele lor.

    TE IUBESC, MINUNE, te sărut pe suflet. Şi pe umeri!

    Apreciază

    Iunie 25, 2010 la 11:42 pm

    • Se pare că poţi mult şi multe, minune de om.
      Lisandru, iar dai din casă. Pun dulce din priviri atâta timp cât ţie nu îţi cauzează.
      Neobositul meu drag, te iubesc enorm.

      Iubirea ta pansează toate rănile deschise. Şi pentru asta te iubesc.

      TE ADOR, CRISTI!

      Apreciază

      Iunie 26, 2010 la 8:57 am

    • Iulia

      Superbe fotografiile. intr-adevar mare arta!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2010 la 1:02 pm

  5. Pingback: CU SUFLETUL ÎN PALMELE TALE «

  6. Foarte frumoasa!!! ca de obicei ma inclin in fata voastra!
    Un weekend plin de iubire va doresc dragii mei!
    Milioane de pupici pufosi!

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 12:05 am

    • Au venit milioanele de pupici cu dobândă.

      Noi îţi mulţumim fiindcă ai răbdare să citeşti tot ceea ce scriem.

      Zile de vis să ai alături de minunile tale!

      Apreciază

      Iunie 26, 2010 la 8:46 am

  7. beautiful poetry.

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 12:21 am

  8. Pingback: Racila – 3 « Ioan Usca

  9. Trairile divine despre care ne vorbesti/ne vorbiti amandoi, ne mai alunga norii care intunecă cerul sub care traim.
    Sa fiti fericiti!

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 8:40 am

    • Ştim că ne citeşti cu drag. Lucrurile acestea se simt de la distanţă.

      Îţi mulţumim pentru toate darurile şi te aşteptăm de fiecare dată cu mare drag.

      Să ai zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iunie 26, 2010 la 8:45 am

  10. Pingback: Vara si florile ei « my heart to your heart

  11. Carmen Negoita

    Este plăcut să mă trezesc dimineaţa cu versurile iubirii voastre. Zile de iubire să aveţi! 🙂

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 10:36 am

    • Iubirea este la ea acasă, dimineţile noastre sunt frumoase precum sentimentele ce ne-au învăluit sufletul.

      Gânduri bune şi tot ce este frumos pentru cei dragi ţie!

      Apreciază

      Iunie 26, 2010 la 11:32 am

  12. Pingback: La treisprezece | Raza mea de soare

  13. Pingback: Va vand un pont « Ҩ Gabriela Elena

  14. Tasha

    Minunata poezia,zile de vis sa va dea Domnul! te pup si te imbratisez!

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 1:34 pm

  15. Geanina,sa fiti iubiti ,un weekend frumos 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 1:42 pm

  16. Frumos ca de obicei! Nu’mi ramane decat sa va urez un uikend plin de iubire si de liniste in suflete! Pupaciuni!!

    Apreciază

    Iunie 26, 2010 la 2:07 pm

  17. Pingback: De ce sunt un mahalagiu?… « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  18. Pingback: Simțul realității – Sânge balcanic (99) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

