Indicii cotidiene

Iubirea de ţi-o pierd, îmi pierd făptura-ntreagă.

Alexander Pope

Curioşi nevoie mare întreabă cercetătorii,
Ce tot plăsmuim de-o vreme de sălăşluim astfel,
Ici, pe mapamondul unde doar locuitorii
Joacă viaţa ca la carte şi nu mai surâd defel.

Ne-au pus liste de-ntrebări, vor indicii în detaliu,
Dacă suntem rezonabili, dacă ne iubim deplin,
De dureri ce ard în suflet, dacă suntem în travaliu,
Sau de ne-au servit chimiştii eprubete cu venin.

Jurnaliştii dau năvală, vor răspunsuri pertinente,
Întrebările curg fluviu ca pe flux Mediafax,
Contestăm cotidian acţiuni ce nu-s prudente,
Spunem clar şi răspicat că nu ne iubim prin fax.

Mă încearcă doar tristeţea că nu ai venit spre mine,
De-un mileniu te aştept , am pierdut secunde mii,
Unii au râs cu poftă mare când le povesteam de tine,
Crezând că am luat-o razna fiindcă te-aşteptam să vii.

Acum văd că eşti cu mine, spun că este ireal,
Să iubeşti cu pasiunea vulcanului ce-şi revarsă
Lava care înfioară tot ce-atinge în real,
Iar apoi ne exilează şi ne spun că nu le pasă.

Te iubesc cu nebunie printre întrebări difuze,
Printre obstacole sădite de invidioşi prin viaţă,
Stăruinţele perfide vin acum să mă distreze,
Şi întreaga infamie se transformă în paiaţă.

Întregim chestionarul, să le facem azi pe plac
Tuturor ce văd iubirea ca pe o piatră de moară,
Să certificăm cu râvnă un sărut roşu de mac,
Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară.

50 responses

  1. Foarte frumoasa poezia!!!….cred si eu ca multora nu le vine sa creada cand vad atata iubire…dar acestia sunt doar cei ce nu stiu cata putere iti da dragostea adevarata…iubirea nu poate fi traita de oricine, e si normal sa fie curiosi …pentru unii iubirea este fantasmagorie…dar poate Dumnezeu le va scoate in cale si lor sufletul pereche si atunci vor intelege totul, fara dictionar….
    O zi buna draga mea! milioane de pupici!
    si…cateva versuri din „Definiția iubirii” pe care am scris-o eu…

    ” „Definiția iubirii”…într-o lume înghețată…
    N-o poate spune-oricine, am recunoscut odată
    Că pun suflet în iubire, fără să-mi fie rușine,
    Și azi recunosc, de asemeni, doar nu iubesc pe oricine,
    Iubesc un suflet curat și îl voi iubi mereu
    Atât timp cât mă iubește, martor mi-este Dumnezeu,”

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 11:41 am

    • Ne întrebam aseară când stăteam la o terasă, sorbindu-ne din priviri, câţi cred în iubirea noastră. Dana, ne iubim ca nebunii. Este suficient că noi simţim asta până-n măduva oaselor. Ne amuzam vorbind de persoanele care nu suportă să vadă atâta iubire şi îşi manifestă invidia într-un mod foarte interesant prin comentariile pe care le postează pe blogurile noastre. De aceea am luat decizia ca tot ceea ce nu este compatibil cu scrierile noastre să fie trimis la coş.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iulie 7, 2010 la 11:48 am

      • Draga mea, ce contează câţi cred în iubirea voastră? Important este că voi credeţi în ea, că vă bucuraţi de o iubire de poveste, că iubirea v-a ales şi că trăieşte prin voi şi trăiţi prin ea!
        Ştii că există o vorbă: „Gura lumii, doar pământul o astupă!”
        Vă pup, dragilor!

        Apreciază

        Iulie 7, 2010 la 10:27 pm

  2. Foarte buna decizia aceasta,,,,nu trebuie sa va umbreasca iubirea nimeni si nimic…te cred…si noi patim asta…si pe noi au incercat multi sa ne incite…mai ales ca prietenul meu este mereu pe drumuri, (asta ii este serviciul)…si multi au incercat sa ne atinga , dar, nu au simtit niciodata ceea ce simtim noi cand suntem amandoi…suntem siguri….

    O zi exceptionala, dragii mei!

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 11:55 am

  3. Pingback: REMEMBER – PETE DE LUMINĂ «

  4. „Curioşi nevoie mare întreabă cercetătorii,
    Ce tot plăsmuim de-o vreme de sălăşluim astfel,
    Ici, pe mapamondul unde doar locuitorii
    Joacă viaţa ca la carte şi nu mai surâd defel.

    Ne-au pus liste de-ntrebări, vor indicii în detaliu,
    Dacă suntem rezonabili, dacă ne iubim deplin,
    De dureri ce ard în suflet, dacă suntem în travaliu,
    Sau de ne-au servit chimiştii eprubete cu venin”

    Curiozităţi mari, patimi multe. Unii n-au înţeles că dragostea adevărată nu poate fi tulburată de nimeni şi de nimic. Le răspundem la întrebări şi ne vedem de iubirea noastră… Şi da, ne iubim DEPLIN, acesta este adevărul…

    „Mă încearcă doar tristeţea că nu ai venit spre mine,
    De-un mileniu te aştept , am pierdut secunde mii,
    Unii au râs cu poftă mare când le povesteam de tine,
    Crezând că am luat-o razna fiindcă te-aşteptam să vii.

    Acum văd că eşti cu mine, spun că este ireal,
    Să iubeşti cu pasiunea vulcanului ce-şi revarsă
    Lava care înfioară tot ce-atinge în real,
    Iar apoi ne exilează şi ne spun că nu le pasă”

    Am spus-o de foarte multe ori şi o mai spun. Nu regret decât faptul că nu ne-am întâlnit de la bun început. Însă trebuie să mulţumesc cerului fiindcă ai venit până la urmă, spre a-mi face fiecare zi mai frumoasă… Eşti un suflet mare, o femeie extraordinară şi pasională… Te iubesc!

    „Te iubesc cu nebunie printre întrebări difuze,
    Printre obstacole sădite de invidioşi prin viaţă,
    Stăruinţele perfide vin acum să mă distreze,
    Şi întreaga infamie se transformă în paiaţă.

    Întregim chestionarul, să le facem azi pe plac
    Tuturor ce văd iubirea ca pe o piatră de moară,
    Să certificăm cu râvnă un sărut roşu de mac,
    Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară”

    Eu sper să nu moară nimeni de necaz fiindcă doi oameni se iubesc cu adevărat. Sper ca oamenii să pună mai mult preţ pe iubire, să depăşească toate obstacolele care le ies în cale şi toate greutăţile. Să o facă în doi, aşa este mult mai uşor de trecut peste ele… Iubirea nu trebuie să fie considerată o piatră de moară, trebuie să te bucuri de prezenţa ei şi să ai mare grijă să nu o pierzi…

    TE SĂRUT PE SUFLET, DRAGOSTEA MEA, TE IUBESC MULT DE TOT!

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 1:04 pm

    • Lisandru,
      dacă aş putea să exprim în cuvinte tot,tot,tot te-ai speria şi tu de atâta pasiune, dorinţă şi iubire.
      Acelaşi regret îl am şi eu şi îmi cert uneori destinul fiindcă nu mi-a dat şansa de a trăil alături de tine mii de ani.
      „Piatră de moară” mă duce ci gândul la multe imaginea aceasta. Mă opresc până nu e prea târziu…ha,ha,ha…

      Mă iubeşti mult de tot??? Să mă vezi pe mine!!!

      Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

      Apreciază

      Iulie 7, 2010 la 1:10 pm

  5. Frumusetea versurilor tale au o destinatie precisa si te felidit din suflet. Fii binecuvantata Geanina draga mea draga!

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 3:46 pm

  6. Nu stiu; parerea mea e pe undeva pe la mijloc… daca deranjeaza poti sa stergi comentariul, nu e nici o suparare.

    Adica pe de o parte si mie mi se par exagerate declaratiile astea a voastre de dragoste .
    Pe de alta parte stiu insa ca in cazul vostru nu e vorba de circ, ci de dragoste adevarata si prin prisma asta va inteleg perfect; atunci cand iubesti din tot sufletul vrei ca toata lumea (aici lume in sens de univers, nu neaparat de persoane) sa stie asta.

    Acum nah… pe mine nu ma deranjeaza, dar daca imi este permis un sfat cred ca totusi un pic de moderatie nu ar strica… si aici, la fel ca si in orice altceva.

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 6:07 pm

    • Aceasta este intensitatea trăirilor noastre şi nu ne gândim să o ştirbim nicicum.

      Când vei descoperi dragostea adevărată, vei înţelege mai bine aceste momente pe care le împărtăşim tuturor, nu pentru că am dori dă ieşim din tipare, ci pentru că aşa simţim. Ne dorim să devină molipsitoare starea noastră.

      Oamenii au uitat să iubească, gândesc doar prin prisma materialului.

      Să ai zile pline de iubire!

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 12:53 pm

  7. Tristetea unei intalniri mai tarzii a adevaratei iubiri sa va aduca implinirea mult asteptata! 🙂

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 9:15 pm

    • Ne aduce clipe de neuitat această întâlnire, chiar şi întârziată.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 12:54 pm

  8. Pingback: METAMORFOZĂ « Carmen Negoita PHOTOGRAPHY BLOG

  9. Carmen Negoita

    Frumoasă poezia. Cât priveşte invidioşii, să stea cât mai departe. N-au ce căuta în lumea voastră. Seară plină de iubire să aveţi!

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 10:18 pm

    • Ar fi bine să stea cât mai departe de această lume în care noi trăim frumos şi fără ipocrizie.

      Zile faine şi iubire peste normă!

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 12:58 pm

  10. mihaela13o

    Versuri la fel de minunate ca și voi doi. O seară plină de iubire!

    Apreciază

    Iulie 7, 2010 la 11:20 pm

  11. Pingback: Poltron… « Dispecer Blogosferă

  12. Ne-au pus liste de-ntrebări, vor indicii în detaliu,
    Dacă suntem rezonabili, dacă ne iubim deplin,
    Problema cu acesti curioasi e ca de fapt sunt invidiosi.

    Apreciază

    Iulie 8, 2010 la 6:57 am

  13. Raza De Soare

    „Să ne scriem fericirea chiar de-ar fi unii să moară” e un risc pe care trebuie sa ni-l asumam cand e vorba de iubire…interesanta poezie draga mea Geanina, cu iz de modernitatea si dragoste, se pare ca oricat de veche e iubirea tot are o aura in jurul ei pe care modernul nu o poate strapunge, ea dainuie in fiecare inima…

    Apreciază

    Iulie 8, 2010 la 11:48 am

    • Iubirea este tema poeziilor mele. Nu o schimb nici pentru tot aurul din lume.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 1:00 pm

  14. Pingback: Sucinova « Gabriela Elena

  15. Chiar daca nu mai sunt tanara, stiu cum e sa iubesti asa.
    Acum ma opresc aici, incerc mai tarziu sa vorbesc despre alt fel de iubire si rautatea unora.
    O zi frumoasa si pe curand!

    Apreciază

    Iulie 8, 2010 la 3:50 pm

    • Te aştept de fiecare dată cu mare drag.

      Abia aştept să ne dezvălui din culisele acestor iubiri şi neputinţa unora.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 1:02 pm

  16. Pingback: Lisa Fittipaldi, o pictorita oarba « my heart to your heart

  17. Impresionant raspuns in versuri la intreabri pe care si le-au pus foarte multi. Ati fost convingatori… Si cred ca ati starnit invidia multora…Insa, fara rezistenta nimic nu se cladeste trainic!

    Apreciază

    Iulie 8, 2010 la 6:07 pm

    • Jos pălăria!

      „fara rezistenta nimic nu se cladeste trainic”

      adevărat, cât se poate de adevărat.

      Mulţumesc pentru vizită.
      Trimit gânduri din cele mai bune către tine şi cei dragi

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 1:03 pm

  18. Pingback: Grădina Labirint… (12) « Cristian Dima

  19. Mi-e drag sa revin aici… Gasesc pace, liniste, profunzime si multa, multa apa limpede…
    Multumesc!
    adm

    Apreciază

    Iulie 9, 2010 la 3:50 pm

    • Limpezime în versuri şi pace în suflet, asta am vrut să transmit.

      Zile faine alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iulie 12, 2010 la 1:04 pm

  20. Gianina,n-am reusit sa intru pe amprente…Am citit tot dar nu ma accepta.Imi spui cum sa fac..cand ai timp.

    Apreciază

    Iulie 9, 2010 la 9:53 pm

  21. Si ziua de maine sa te gaseasca in bratele fericirii, Geanina! 🙂

    Apreciază

    Iulie 10, 2010 la 6:49 pm

  22. Vrem articole noi. 😛

    Apreciază

    Iulie 10, 2010 la 7:04 pm

  23. Pingback: Cu genunchiu-ntr-o istorie cu… veleitari « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  24. Pingback: Relaxare prin cunoastere… « Gabriela Elena

  25. Mai bine mai tarziu decat niciodata!
    Sa fiti fericiti si sa va iubiti mereu ca acum!

    Apreciază

    Iulie 10, 2010 la 11:13 pm

  26. Pingback: Camille Pissarro si Giorgio de Chirico, pictori nascuti in 10 iulie « my heart to your heart

  27. Pingback: Albert Lozeau (1878-1924) – Colbul zilei « Orfiv

  28. Pingback: Darul Domnului « World of Solitaire's Blog

  29. Pingback: Indicii cotidiene - Ziarul toateBlogurile.ro

  30. Pingback: LUME NOUĂ «

  31. Nu cred că vă declaraţi iubirea, nici prea mult, nici prea puţin. Sfatul meu: vedeţi-vă de treabă şi nu ne băgaţi în seamă pe noi, cârcotaşii, invidioşii, …

    Apreciază

    August 5, 2010 la 5:32 pm

    • Onorată de vizită. Vom urma sfatul cu sfinţenie.

      Mulţumesc de vizită.

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      August 5, 2010 la 6:21 pm

Lasă un răspuns

