Te invit să bem iubirea de Cristian Lisandru

Când femeile ne iubesc ne iartă orice, chiar şi crimele; când nu ne iubesc, nu ne iartă nimic, nici măcar virtuţile.

Honoré de Balzac

Dacă e vineri- e poezie pe pâine – (Cristian Lisandru n.18 iulie 1968, Bucureşti)

Hai să ne luptăm cu toate, să jucăm în doi o sârbă,
Să uităm că ne e jale, să uităm să ne e scârbă
Şi să facem un chef mare tropotind a bucurie
Chiar dacă nu scrie viaţa cum am vrea noi doi să scrie.
Hai să râdem ca nebunii de cămăşile de forţă,
O iubire permanentă să o transformăm în torţă,
Ne atacă prin scenarii pseudo-regizori trişti,
Însă tot mai stăm de pază ca soldaţii optimişti.
Hai să dăm cu var pe inimi, dulce cauterizare,
E dorinţa de mai bine tot mai tare şi mai tare
Şi sfidăm cu râs sălbatec pronosticuri dureroase
Chiar şi-atunci când răutatea unora mai sapă-n oase.
Hai să mai desfacem sticle, să pocnească dopuri multe,
Cine vrea să ştie dorul poate să ne mai asculte,
Declarăm petreceri pline de o dulce mahmureală,
Sunt chefliul vieţii tale, eşti iubirea mea totală

Şi te beau, te sorb, te gust, te înghit cu frenezie,
Nici nu îţi imaginezi cât de bine-mi faci tu mie.
Hai să ne rotim prin lume, paparudele şomere
Care cheamă ploi de apă şi primesc doar ploi de fiere,
Mă apasă răsuflarea, mă apasă amănuntul,
Tu rămâi constant tăcere, eu redefinesc cuvântul.
Te iubesc cu-nfrigurarea îngheţatului deplin
Şi m-aş transforma în cană dacă te-ai schimba în vin,
Ca să curgi în mine veşnic, gâlgâind miraculos
Şi-aş întoarce lumea-ntreagă, sub privirea ta, pe dos…
Hai să-aducem lăutarii spre cântare furibundă,
Chiar dacă ne doare timpul şi tristeţea ne inundă,
O să-i răsplătim c-un credit de la Banca Mondială
Nu mai e nicio problemă, nu mai e nicio scofală,
Hai să plângem de iubire, pat să facem din suspine
Şi o stradă cu vin roşu de la mine pân’ la tine,
Să ne curgă drept în suflet seva ultimelor vii
Şi să te iubesc o viaţă, până-n cea din urmă zi…

50 responses

  1. „până-n cea din urmă zi…”
    Sa va ajute Dumnezeu ca iubirea vostra sa ramana pe veci vie si infloritoare!
    O zi buna!

    Apreciază

    Iulie 16, 2010 la 3:21 pm

    • Mulţumim din suflet. Cel puţin 200 de ani să trăim iubindu-ne şi respectându-ne.

      Zi faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iulie 16, 2010 la 3:32 pm

  2. April

    La mulţi ani Cristi! Să fiţi fericiţi, dragilor!

    Apreciază

    Iulie 16, 2010 la 3:28 pm

  3. Pingback: Dimineaţă, week-end şi tu « Blogul lui Teo Negură

  4. Mulţumesc, iubire, mă iei prin surprindere, ca de fiecare dată.
    TE IUBESC mult, Geanina!

    Ce să mai zic? N-am cuvinte, aşa că voi cita din mine:

    „Şi te beau, te sorb, te gust, te înghit cu frenezie,
    Nici nu îţi imaginezi cât de bine-mi faci tu mie”…

    Eşti o minune!

    Apreciază

    Iulie 16, 2010 la 6:24 pm

    • Te strâng în braţe şi-ţi şoptesc,
      Om bun la suflet, te iubesc!

      Să bei tot, să guşti cu nesaţ, doar noduri de iubire atunci când mă înghiţi, dragule!

      TE IUBESC, LISANDRU!

      Apreciază

      Iulie 16, 2010 la 10:22 pm

  5. Dupa cum zambeste Cristian, sigur tu-i faceai fatografia. 😛
    Imi place cum i-ai raspuns Danei:”să trăim iubindu-ne şi respectându-ne. ”
    Este esential.

    Apreciază

    Iulie 16, 2010 la 7:54 pm

    • Eram pe la Terasa Doamnei, doar ce ne cântase formaţia la ureche „Radu mamii”.

      Te îmbrăţişăm!

      Apreciază

      Iulie 16, 2010 la 10:24 pm

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Creație de diplomă, premiu și creație de parfum

  7. Dupa asemenea versuri comentariile sunt de prisos…

    Vreau insa sa va urez ca dragostea voastra sa tina o eternitate si sa nu scada niciodata… sunteti o inspiratie pentru multi din cei care va citesc.

    Apreciază

    Iulie 16, 2010 la 11:22 pm

    • Ne iubim cu aceeaşi nebunie ca în prima zi. E greu de explicat ceea ce trăim. Probabil ar fi necesară şi o bulină…ha,ha,ha…

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Iulie 16, 2010 la 11:51 pm

  8. Frumoasa poezia.. Ai un blog super! >:D<

    Apreciază

    Iulie 17, 2010 la 1:23 pm

  9. Cat adevar in citatul lui Balzac!!

    Apreciază

    Iulie 17, 2010 la 3:09 pm

  10. Tu rămâi constant tăcere, eu redefinesc cuvântul.
    Te iubesc cu-nfrigurarea îngheţatului deplin
    Şi m-aş transforma în cană dacă te-ai schimba în vin,
    Ca să curgi în mine veşnic, gâlgâind miraculos

    Iubirea curge ca un fluviu prin inimile voastre, dragii mei prieteni.Superbe versurilew care miros a dragoste profunda..
    Va imbratisez cu mare , mare drag!

    Apreciază

    Iulie 17, 2010 la 8:44 pm

    • Profundă, curată şi mareeeee…

      Mulţumesc din suflet pentru cpmentariu şi vizită.

      Te îmbrăţişez cu mare drag!

      Apreciază

      Iulie 21, 2010 la 8:47 pm

  11. Geanina, sa fiti fericiti!Nu stiu ce as mai putea spune cand vad atata iubire.

    Apreciază

    Iulie 17, 2010 la 10:01 pm

  12. Pingback: Paul Delaroche(17 iulie 1797 – 4 noiembrie 1856), pictor francez « my heart to your heart

  13. La multi ani, Cristiiiiiiiiii!! Petrecere frumoasa!! „Să mai bem un păhărel, să ne veselim niţel”…. iuhuuuuu!

    Apreciază

    Iulie 18, 2010 la 12:34 pm

  14. Pingback: Gustul verii « World of Solitaire's Blog

  15. Raza De Soare

    amândoi sunteţi o minune, iubirea voastră îmi pare un izvor veşnic din care se pare amândoi vă inspiraţi în crearea acestor frânturi de suflet…minunat…să fiţi la fel de frumoşi şi peste 100 de ani:D

    Apreciază

    Iulie 18, 2010 la 8:45 pm

    • Aşa ne dorim, aşa ne spunem mereu la ureche.

      Mulţumim pentru comentariu.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Iulie 21, 2010 la 8:50 pm

  16. Pingback: Viata din frunzele moarte « Gabriela Elena

  17. Pingback: RAFAEL NADAL´S NO 1, A CASTIGAT AL DOILEA SAU TITLU LA WIMBLEDON | "HAI, ROMANIA ! "-BLOGUL ROMANILOR DE PRETUTINDENI by MARIN MIHAI & The FRIENDS

  18. Pingback: Sala de asteptare « Blogul lui Teo Negură

  19. Inchin si eu un pahar si chiar mai multe in cinstea voastra, frumosilor!
    Poezie pe paine si iubire pe paine sa aveti, in toate zilele voastre!
    Parafrazand un pic versurile minunate:
    „Să va curgă drept în suflet seva ultimelor vii
    Şi să va iubiti o viaţă, până-n cea din urmă zi…”

    Apreciază

    Iulie 19, 2010 la 10:26 am

    • Am vizualizat paharul, am ciocnit imaginar şi te îmbrăţişăm peste normă.

      Seară divină, draga mea dragă!

      Apreciază

      Iulie 21, 2010 la 8:51 pm

  20. Pingback: John Martin, pictor romantic englez (19 iulie 1789 – 17 februarie 1854) « my heart to your heart

  21. Pingback: Edgar Degas (19 iulie 1834 – 27 septembrie 1917), pictor francez « my heart to your heart

  22. Versurile de aici sunt capabile sa umple un univers intreg, asa ca ma abtin de la alte comentarii…va urez doar sa va iubiti tot asa si sa vi se implineasca toate dorintele!

    „Cause I am your lady
    And you are my man
    Whenever you reach for me
    I’ll do all that I can …”

    Apreciază

    Iulie 19, 2010 la 7:00 pm

    • Abia acum am văzut că nu am răspuns la comentariu. Te rog să mă ierţi. Sunt într-o perioadă…mmmmm…

      Mulţumim din suflet pentru dedicaţie şi comentariu.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 8:33 pm

  23. Emotie cu miros de ceai negru vechi…
    adm

    Apreciază

    Iulie 20, 2010 la 8:13 am

  24. „Hai să ne luptăm cu toate, să jucăm în doi o sârbă,”…pai,hai !asa zic si eu!

    Apreciază

    Iulie 20, 2010 la 10:02 am

  25. De 2 luni o beau incontinuu dar se pare ca voi face o pauza de o luna din a gusta iubirea:(.Sper sa revin la gustatul iubirii dupa ce ma intorc 🙂

    Apreciază

    Iulie 20, 2010 la 11:33 am

  26. Cu mare drag te aşteptăm.

    Vacanţă divină!

    Apreciază

    Iulie 21, 2010 la 8:55 pm

  27. Apreciază

    Iulie 25, 2010 la 6:28 pm

  28. N-am mai spus asta pana acum,dar Cristian se numara printre poetii mei preferati alaturi de Păunescu si Eminescu.Sper ca scrierile lui sa se pastreze în timp si sa fie citit si peste 200 de ani,merita !

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 2:47 pm

    • Aşa m-a cucerit ştrengarul pe care îl iubesc enorm.

      I-am citit mesajul de la tine.

      Mulţumiri!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 8:34 pm

  29. de-o placere! Versuri superbe! Si tot ce-mi citesc 😉 ochii pare o poveste(o iubire ca-n povesti) Ma minunez si ma bucur ca mai exista asa ceva. Numai bine si mult noroc!

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 10:28 pm

  30. Este o poveste cât se poate de reală.

    Mulţumim pentru urări.

    Seară faină!

    Apreciază

    Iulie 29, 2010 la 8:40 pm

  31. Bilcu Elena

    Frumoase versuri si din postarile Geaninei imi dau seama ca o dragoste profunda ii leaga pe cei doi soti.Le urez in continuare chiar daca suntem in 2011 aceleasi sentimente sa perpetue mereu.

    Apreciază

    Februarie 8, 2011 la 11:54 am

    • Bine ai venit!

      Mulțumim pentru gândurile frumoase. Da, iubirea aceasta este cât se poate de profundă.

      Vom urma îndemnul.

      Zile pline de iubire!

      Apreciază

      Februarie 8, 2011 la 12:07 pm

  32. Paul Teglas

    Foarte frumos blog , mai rar asa ceva ! Felicitări !

    Apreciază

    Februarie 13, 2011 la 9:41 am

    • Bine ai venit!

      Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

      Ore magice, alături de cei dragi!

      Apreciază

      Februarie 13, 2011 la 10:33 am

Lasă un răspuns

