Nopţi virgine

Soarele nu numai că nu învinge întunericul, dar măreşte până la suferinţă aspiraţia nocturnă a sufletului. De ne‑ar servi azurul de pat şi soarele de pernă, sfârşeala voluptuoasă ar chema noaptea spre a‑şi îndestula nevoia de oboseală vastă.

Emil Cioran

pătrund în cercul tău de gânduri
îţi tatuez cu mângâieri
mulţimea punctelor din trup
trasez cu un sărut
circumferinţa spatelui curbat de pasiune
unesc razele din privirea inocentă
şi construiesc un diametru
prin centrul irisului verde
pe coarda sufletului tău
trasez săgeţi cu vârf de dor
de la genunchi spre talpa pură
segmente circulare scriu
cu degetul muiat în seva
extremităţilor comune
primesc cu porii larg deschişi
fiorii nopţilor virgine

166 responses

  1. Pingback: Nopţi virgine - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. unesc razele din privirea inocentă
    şi construiesc un diametru
    prin centrul irisului verde
    pe coarda sufletului tău

    Incantatoare crampeiele tale de vers! Noapte buna Geanina draga mea!

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 3:07 am

    • Versuri desprinse din realitatea pe care o trăiesc.
      Mulţumesc pentru vizită, draga mea dragă!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 7:53 pm

  3. Pingback: DE VORBĂ CU PLOAIA, CU GÂNDUL LA TINE… «

  4. „pe coarda sufletului tău
    trasez săgeţi cu vârf de dor”

    Mi-a uns sufletul poemul asta…

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 10:28 am

    • Uns aş vrea să-ţi rămână sufletul şi proaspete gândurile.

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 7:54 pm

  5. Poezie pasională, iubirea mea, şi mă bucur că este aşa. Te recunosc în fiecare vers şi în fiecare metaforă şi îmi este tare drag de tine. Şi titlul îmi place foarte mult, l-ai „descoperit” cu mare inspiraţie…

    Sunt imagini deosebite aici:

    pătrund în cercul tău de gânduri
    îţi tatuez cu mângâieri
    mulţimea punctelor din trup
    trasez cu un sărut
    circumferinţa spatelui curbat de pasiune

    Şi aici:

    trasez săgeţi cu vârf de dor
    de la genunchi spre talpa pură
    segmente circulare scriu
    cu degetul muiat în seva
    extremităţilor comune
    primesc cu porii larg deschişi
    fiorii nopţilor virgine

    O poezie pe care O VEZI, ceea ce este esenţial, din punctul meu de vedere.

    TE IUBESC, PASIONALA MEA, TE SĂRUT PE SUFLET!

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 10:53 am

    • Tu eşti autorul acestor trăiri, dragostea mea.

      Am scris doar ceea ce trăim şi simţim .

      Sunt imagini cât se poate de reale trăite de oameni cât se poate de reali.

      Te iubesc, dragostea mea!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 7:58 pm

  6. Pingback: Captivă « Mihaela13o's Blog

  7. Napocel

    Aaaa, splendid.

    PS Am dat curs sugestiei tale si am modificat poezioara. Mersi >:D<

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 11:54 am

  8. Chiar mi-au placut… atat poezia, cat si citatul. 🙂

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 12:20 pm

  9. Erys

    …de fiecare data, emotie noua…un alt poem mangaietor.
    Numai ganduri de bine! O zi superba!

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 12:43 pm

    • Emoţii ce mi-au invadat sufletul de când l-am cunoscut pe Lisandru. Un om cu totul special, tandru, iubitor şi foarte atent la detalii. Face totul ca mie să îmi fie foarte bine.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 8:01 pm

  10. pasiune, delicatete, sensibilitate, emotie. Cuvinte care ar descrie cate putin din esenta acestor versuri.

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 2:36 pm

    • Pasiune ce ne-a invadat sufletele, emoţii ce ne stăpânesc de când ne-am întâlnit, sensibilitatea şi delicateţea unui suflet pe care am avut şansa să-l întâlnesc.

      Seară faină!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 8:04 pm

  11. O noapte asa cum iti doresti!

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 5:50 pm

  12. Pingback: Marcel Duchamp (28 iulie 1887 – 2 octombrie 1968), pictor francez avangardist « my heart to your heart

  13. Ma simt perfect in cercul ei de ganduri, l-am desenat si-l desenam aievea, il ingrosam prin ganduri catre celalalt, il desenam si ne privim in ochi, zambind… Geanina, eu va iubesc pe voi, mai, iubiti atat de minunat si de frumos, incat ma ravasiti launtric, insa intr-un mod tare placut…

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 7:05 pm

  14. „pe coarda sufletului tău
    trasez săgeţi cu vârf de dor”
    foarte frumos
    „primesc cu porii larg deschişi
    fiorii nopţilor virgine”
    randuri ce emana pasiune, precum o lumina…

    Apreciază

    Iulie 28, 2010 la 10:38 pm

  15. de la genunchi spre talpa pură
    segmente circulare scriu
    cu degetul muiat în seva
    extremităţilor comune

    Versurile astea mi-au atras atentia ,in special…

    Noapte buna!

    Apreciază

    Iulie 29, 2010 la 12:30 am

  16. Yana

    In cercul meu de ganduri, de la un timp este doar El…corpul meu este tot, un tatuaj creat din managaierile si sarutarile Lui . Iar trupul Lui cred ca e plin de urmele sagetilor mele de dor…un dor imens si foarte intens pe care il simt si atunci cand este cu mine.
    Foarte frumoase si sugestive versurile, ca toate ale tale si ale lui Cristian. va admir din tot sufletul ( si se spune ca am un suflet maaaare de tot) !

    Apreciază

    Iulie 29, 2010 la 11:41 am

    • Bine ai venit!

      Îţi doresc să ai zile pline de iubire alături de cel pe care îl divinizezi şi care te iubeşte, cu siguranţă.

      Mulţumim pentru răbdarea de a ne citi.

      Trimitem gânduri bune!

      Apreciază

      Iulie 29, 2010 la 8:11 pm

  17. Pingback: Dictionar: ”Autonomie” « World of Solitaire's Blog

  18. Pingback: Aproape de voi « Blogul lui Teo Negură

  19. Pingback: Premii de vacanţă, pentru voi « Noaptebunacopii's Blog

  20. Pingback: Fereastra către pământ « ORRY

  21. Pingback: SEMN DE ADUCERE AMINTE «

  22. Pingback: Scrisoare deschisă « World of Solitaire's Blog

  23. Nu pot sa nu ma intreb de ce dragostea sau suferinta din dragoste (diametral opuse ca si concepte) scoate la iveala artistul desavarsit dintr-un om. O poezie superba ca si scriitura dar si la nivel vizual, versurile iti aduc in fata ochilor niste imagini deosebite ale trupului uman si nu numai… Sa fii iubita!

    Apreciază

    August 1, 2010 la 10:58 pm

    • Mulțumesc pentru comentariu. Ai pătruns în profunzimea poemului.

      Mulțumesc și pentru urări.

      Te citesc de fiecare dată cu drag.
      Îmi place povestea Sarei.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Septembrie 11, 2010 la 12:04 am

  24. Versuri explicite sexual si totusi ascunse in spatele unor cuvinte obisnuite. Sau am eu imaginatia bogata astazi?

    Apreciază

    August 2, 2010 la 11:18 am

    • Să ai zilnic o astfel de imaginație, nu dăunează nici măcar sănătății…ha,ha,ha…

      Seară faină!

      Apreciază

      Septembrie 11, 2010 la 12:05 am

  25. Pingback: Tu, cel ce îndrăzneşte să viseze « Noaptebunacopii's Blog

  26. Cat de frumos… Sunt fascinata 😀

    Apreciază

    August 2, 2010 la 3:11 pm

  27. Cred ca-i una dintre cele mai bune poezii de-ale tale de pana acum Geanina. Felicitari!

    Apreciază

    August 2, 2010 la 5:16 pm

  28. superbă poezia.. la fel și citatul din cioran.. cred că aveam nevoie să-mi umplu sufletul cu gânduri bune, curate.. și virgine(ca să rămân în temă)

    O săptămână lină!

    Apreciază

    August 2, 2010 la 6:03 pm

    • Mi-a plăcut ultima parte a comentariului.

      Mulțumesc pentru gânduri.

      Iubirea să-ți fie veșnic aproape!

      Apreciază

      Septembrie 11, 2010 la 12:11 am

  29. Pingback: LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (23) «

  30. LA MULȚI ANI FERICITI, GEANINA!!!
    Fug clipele..rămâne iubirea!
    Mă bucur sincer pentru voi!!!

    Apreciază

    August 3, 2010 la 1:52 pm

    • 3 august, un an de iubire, împlinire și clipe de neuitat.

      Mulțumim pentru urări.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Septembrie 11, 2010 la 12:12 am

  31. April

    La multi ani frumosilor! Iubire vesnica. Imbratisari si pupicei mii!

    Apreciază

    August 3, 2010 la 6:29 pm

  32. Cum îi spuneam şi lui Cristian, vă doresc, o mie de ani de fericire şi de declaraţii de dragoste, înfocate. Te îmbrăţişez, draga mea!

    Apreciază

    August 3, 2010 la 7:20 pm

  33. Pingback: Dorințe aproape trăznite! « ORRY

  34. Pingback: Constanteanul - Hmm , sa va spun de ce nu prea comentez pe blog-uri

  35. Pingback: Oare cât …s-ar economisi ?! « World of Solitaire's Blog

  36. Pingback: Telepercepţie « World of Solitaire's Blog

  37. Pingback: Ars poetica « Caius

  38. Pingback: POŞIRCA « World of Solitaire's Blog

  39. frumoase versuri! felicitari!!! ce bine se poate regasi fiecare prin slovele redate cu atata realitate, si in acelasi timp cu o apsiune nebuna de viata!

    Apreciază

    August 8, 2010 la 9:36 pm

    • Bine ai venit!

      Mă bucur să știu că te-ai regăsit printre versuri, în mesajul transmis.

      Seară faină!

      Apreciază

      Septembrie 11, 2010 la 12:15 am

  40. „trasez cu un sărut
    circumferinţa spatelui curbat de pasiune”
    Minunate aceste versuri… pasiunea creşte la voi pe zi ce trece…

    Apreciază

    August 9, 2010 la 8:33 pm

  41. Pingback: Şi mă întorc la tine… « Cristian Dima

  42. Pingback: SCRISOARE CU VISE « Carmen Negoiţă PHOTOGRAPHY BLOG

  43. Ce mai faci, Geanina, totul bine?
    Vacanta frumoasa!

    Apreciază

    August 11, 2010 la 8:34 am

  44. Pingback: IUBIREA FLUTURILOR PHOENIX « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  45. Pingback: Cele mai bune filme românesti « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  46. M’am gandit sa’ti trimit un pupic! :*

    Apreciază

    August 11, 2010 la 9:45 pm

  47. Pingback: DIN CETATE ÎN CETATE… « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  48. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Vedi Venezia, la Serenissima Regina del Mare!

  49. Draga Geanina, trecand peste Ponte dei Sospiri, m-am gandit la voi! Era inevitabil ca tocmai atunci sa treaca pe acolo o gondola. E semn bun! O zi senina! 🙂

    Apreciază

    August 12, 2010 la 3:51 pm

  50. Pingback: Un strop de-albastru lin – cartea « Mihaela13o's Blog

  51. foarte frumos! felicitari. iti exprimi sentimentele intr-un mod clasic si curat.

    Apreciază

    August 13, 2010 la 11:03 pm

  52. iti exprimi sentimentele intr-un mod clasic si curat.

    Apreciază

    August 13, 2010 la 11:04 pm

  53. Pingback: PA in Duet « Cristian Dima

  54. Pingback: EU STRÂNG STAREA DE BINE ÎN PUMNI «

  55. Draga mea, nici tu, nici Mara nu mai daţi niciun semn de viaţă. Nţ, nţ, nţ… Nu-i corect, să ştii. 🙂

    Apreciază

    August 19, 2010 la 9:57 am

  56. Buna dimineata Geanina.Pupici fara norma au plecat spre sufletul tau ,
    de la Vrancea, cu iubire din IUBIRE!

    Apreciază

    August 20, 2010 la 9:00 am

  57. Pingback: SUNT… « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  58. Pingback: Macadam « Cristian Dima

  59. Pingback: Două lumi « Cristian Dima

  60. Pingback: În Concediu !!! « World of Solitaire's Blog

  61. Pingback: SIBIU – BISERICA EVANGHELICĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  62. Pingback: UN ALT GUST, DE FIECARE DATĂ «

  63. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Cărți pe nisipul fierbinte – leapșă de vară!

  64. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » E încă vară! E august în Grădina botanică!

  65. Pingback: Nguyen Du (1765-1820) – Varietăţi « Orfiv

  66. Pingback: De tine mi-e dor… «

  67. Pingback: Patruzeci de ani | Caius

  68. Pingback: Raţa – VI | Ioan Usca

  69. Pingback: Protest prin iubire «

  70. Pingback: Zi de toamnă | Ioan Usca

  71. Pingback: M-au ciuruit, vă ciuruiesc « Noaptebunacopii's Blog

  72. Pingback: Nunta I « World of Solitaire's Blog

  73. Pingback: Nunta II « World of Solitaire's Blog

  74. Pingback: Noapte de foc «

  75. Raza De Soare

    Asta e singura matematica pe placul meu…matematica iubirii…frumos de tot…mai trebuiau niste ecuatii si o solutie mai ceva ca a lui Einstein…poate in alta poezie draga mea Geanina, numai bine!

    Apreciază

    Septembrie 7, 2010 la 1:21 pm

    • Ai extras esența. Promit să revin cu ecuații și cel puțin o soluție.

      Pupici geaninoși peste normă!

      Apreciază

      Septembrie 10, 2010 la 11:58 pm

  76. Pingback: Iubire «

  77. Dragă Geanina,
    Mă bucur că ai revenit. Vizita ta a fost o reală bucurie și sper că ești bine! Veneția…va fi acolo pentru voi, când veți dori să treceți cu gondola pe sub Ponte dei Sospiri, ca iubirea voastră să dureze veșnic (nu că ar fi vreun pericol să nu fie așa, doar de dragul legendei!).
    Weekend senin și cu bucurii! 🙂

    Apreciază

    Septembrie 10, 2010 la 3:52 pm

    • Și pentru mine este sărbătoare atunci când îți citesc scrierile.

      Mulțumim pentru gândurile bune și vizită!

      Apreciază

      Septembrie 10, 2010 la 11:56 pm

  78. Hehe… sunteti niste norocosi ca va aveti unul pe altul.

    Apropo, daca nu sunt indiscret, de cat timp sunteti casatoriti? Nu de alta dar daca e vorba de mai mult de vreo 10 ani as vrea sa va dau exemplu si altora care spun ca dragostea tine maxim 3, 5, 8, 10 ani. 🙂

    Apreciază

    Septembrie 10, 2010 la 5:14 pm

  79. Napocel

    O lectură super pentru această seară! Superb Geanina!

    Apreciază

    Septembrie 10, 2010 la 9:17 pm

    • O lectură pentru momentele bune și mai puțin bune.

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Septembrie 10, 2010 la 11:51 pm

  80. tine ochii larg deschisi cit mai mult timp

    Apreciază

    Septembrie 10, 2010 la 11:39 pm

    • Am fost pe la tine, am citit , dar nu am putut comenta postarea.

      Voi ține cont de sfatul tău.

      Seară faină!

      Apreciază

      Septembrie 10, 2010 la 11:50 pm

  81. Pingback: Cu sentimentul la rever «

  82. Pingback: ÎN CĂUTAREA UNUI SEMN « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  83. Niste rinduri minunate, ca de obicei…Sa fi iubita in continuare.O duminica placuta, Cami

    Apreciază

    Septembrie 11, 2010 la 11:44 pm

    • Mulţumesc pentru gânduri şi vizită, nu în ultimul rând pentru minunăţiile de pe blogul tău.

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Septembrie 12, 2010 la 3:28 pm

      • Draga mea, pt. ca sufletul sa fie si mai multumit si dragostea sa se mentina tinara gatesc cu pasiune i dragote.Fara dragoste ,ar fi totul foarte trist..;)) O zi buna,Cami

        Apreciază

        Septembrie 16, 2010 la 12:43 am

  84. Pingback: SIBIU – DETALII NOCTURNE (1) « Cristian Dima

  85. Pingback: ÎNCEPUT DE POVESTE « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  86. Pingback: Lady in Blue « my heart to your heart

  87. Pingback: Poate e mai mult decat poti intelege « Gabriela Elena

  88. Pingback: SIBIU – DETALII NOCTURNE (2) « Cristian Dima

  89. carolina

    Te-am descoperit de curand, Geanina…Am citit cap-coada blogul tau (cat si a lui cristian), atat acesta, cat si cel vechi, si parca te cunosc de o viata….Felicitari ptr tot…

    Apreciază

    Septembrie 13, 2010 la 10:46 am

    • Bine ai venit!

      Mulţumim pentru trecere şi răbdarea de a citi scrierile noastre.

      Zi plină de frumos!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2010 la 10:08 pm

  90. Draga Geanina,
    Cand ne mai bucuri privirile cu o postare?… de Mara nu mai stim nimic! Mi-e dor sa te citesc!
    Sa ai parte de o zi excelenta!

    Apreciază

    Septembrie 13, 2010 la 11:32 am

    • Îţi mulţumesc tare mult pentru trecere.
      Am o perioadă mai dificilă, dar cât de curând revin.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2010 la 10:07 pm

    • Îţi mulţumesc tare mult pentru trecere.
      Am o perioadă mai dificilă, dar cât de curând revin.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2010 la 10:07 pm

  91. foarte frumos ai scris…
    nu prea imi place cioran…doar critica foarte mult dar nu ofera solutii

    Apreciază

    Septembrie 13, 2010 la 2:19 pm

  92. Pingback: Recomandarea zilei: nu vă epuizaţi, mai avem multe de tras cu ăştia(PD)… « Dispecer Blogosferă

  93. Pingback: Conjunctiv «

  94. Pingback: Colectia de versuri « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  95. Pingback: Zmeul (I) | Gabriela Savitsky

  96. Geanina, am citit mai sus. Iti tin pumnii sa treci cu bine si sa depasesti problemele pe care le ai! Pupici!

    Apreciază

    Septembrie 16, 2010 la 10:34 pm

    • Au ajuns pupicii. Sunt sunt lipicioşi…ha,ha,ha

      Îmbrăţişări peste normă şi mulţumiri de gânduri, draga mea dragă!

      Apreciază

      Septembrie 17, 2010 la 12:29 am

  97. O zi frumoasa, senina si plina de impliniri, ca iubirea voastra fara sfarsit! Te imbratisez cu drag! 🙂

    Apreciază

    Septembrie 17, 2010 la 10:39 am

  98. Pingback: Zmeul (II) | Gabriela Savitsky

  99. Pingback: Politica visului frumos «

  100. Pingback: În aceste momente solemne, mă gândesc la ţărişoara mea, la România… « Dispecer Blogosferă

  101. Pingback: Stropi sonori | Raza mea de soare

  102. Pingback: Extaz «

  103. Pingback: Necunoscuta din tren « World of Solitaire's Blog

  104. Pingback: Cristian Dima Revine – Senzaţional! « Cristian Dima

  105. Pingback: Grupul de bloguri Ce, Ci, Che, Chi, Ge, Gi, Ghe, Ghi « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  106. allis

    Emil Cioran-un adevarat mentor.

    iti multumesc pentru vizita pe http://aliss.blogspot.com; dar din pacate nu il mai folosesc din motive nu tocmai ortodoxe, daca ma intelegi.

    Apreciază

    Septembrie 21, 2010 la 7:48 pm

  107. Pingback: “De dincolo de timp” « Ionel băiat bun

  108. Pingback: Amprente Literare [...] « Andreihappyday

  109. Pingback: O VIAŢĂ ÎNTREAGĂ DE FRUMUSEŢE «

  110. FELICITĂRI pentru apariția volumului Cenaclului de Poezie şi Proză ”Amprente literare”, unde semnezi atât tu, cât și Cristian Lisandru. Succes și la mai mare! 🙂

    Apreciază

    Septembrie 24, 2010 la 11:30 am

  111. Pingback: Grupul de bloguri în versuri « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  112. Pingback: Secetă «

  113. Deea

    Şi uite aşa mi-am început ziua cu un mare zâmbet! Felicitări!

    Apreciază

    Septembrie 25, 2010 la 12:17 pm

  114. Pingback: Emoţie de toamnă | Raza mea de soare

  115. Pingback: GELOZIA « World of Solitaire's Blog

  116. Pingback: Vineee poliţia, Băse face ce vrea… « Dispecer Blogosferă

  117. Pingback: Picuri prelungi | Raza mea de soare

  118. Pingback: Marea cea mare « Madi şi Onu Blog

  119. Pingback: Împărăţia apelor II « Madi şi Onu Blog

  120. Pingback: Împărăţia apelor I « Madi şi Onu Blog

  121. Pingback: ÎMBRĂŢIŞĂRI DE TOAMNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

