Suflet de lux

când ne-am întâlnit
sufletul meu era bulgăre de pământ
simţeai că remodelarea
este o muncă istovitoare
necesită îndemânare
tandreţe dragoste pasiune

orice greşeală
ar fi avut drept consecinţă
distrugerea lui definitivă

ai scos bucata de suflet
dintr-o zonă specială
din stânga pieptului
cu palmele gândului şi tălpile iubirii
ai frământat-o
ai amestecat-o cu apa minţii
impurităţile trecutului
s-au topit în braţele tale

bulgărele a luat forma fericirii
l-ai aşezat la umbra trupului tău
pentru înflorirea desăvârşită
l-ai ars în cuptorul privirii
ai scurs dorinţă prin gene
l-ai decorat cu roşu
obţinut din oxid de sânge
clocotit în profunzimea venelor
ai împletit spirala vieţii
cu verdele din iris
albul din pielea lăptoasă
şi galbenul din huma gleznelor

fin decorat
sufletul de lux
este acum ornamentul preţios
din interiorul fiinţei mele


33 responses

  1. Pingback: Suflet de lux - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. „când ne-am întâlnit
    sufletul meu era bulgăre de pământ
    simţeai că remodelarea
    este o muncă istovitoare
    necesită îndemânare
    tandreţe dragoste pasiune”

    Când ne-am întâlnit speram că iubirea deplină există. După prima intersectare a privirilor am avut confirmarea. Ţi-am luat sufletul în palme şi m-am bucurat de toată căldura lui. Aşa mi s-au încălzit toate speranţele şi viaţa a căpătat culori optimiste.

    „bulgărele a luat forma fericirii
    l-ai aşezat la umbra trupului tău
    pentru înflorirea desăvârşită
    l-ai ars în cuptorul privirii
    ai scurs dorinţă prin gene”

    Modelăm fericire cu palmele, în fiecare zi… Iar dragostea înfloreşte, în ciuda anotimpului, aş putea să spun. Picăturile de dorinţă cad de pe gene şi se preling către buzele tale fierbinţi. Cântă nebuneşte un saxofon în winamp şi chiar se potriveşte cu această poezie…

    „fin decorat sufletul de lux
    este acum ornamentul preţios
    din interiorul fiinţei mele”

    Sunt mult mai bogat de când te cunosc. Tocmai datorită acestui suflet de lux care mi s-a lipit de suflet…

    Te iubesc, minunea mea…

    Apreciază

    Octombrie 18, 2010 la 10:26 pm

  3. Modelăm fericire. Nimic nu poate fi mai frumos decât să te transformi într-un olar al sufletului, să-l pictezi în culorile desăvârşite ale iubirii.

    Această bogăţie am primit-o şi eu ca pe un dar divin. Nimeni nu-şi imaginează cât sunt de bogată. Poate ar trebui să fac un secret din asta pentru a nu fi jefuită.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

    Apreciază

    Octombrie 18, 2010 la 11:00 pm

  4. „impurităţile trecutului
    s-au topit în braţele tale”
    Vesnic sa va umple Dumnezeu sufletul de iubire!
    Vesnic sa fiti un singur suflet in doua trupuri pline de seninatate!

    Apreciază

    Octombrie 18, 2010 la 11:04 pm

    • Bine ai revenit!
      Urările tale ni s-au lipit de suflet.

      Mulțumim și te îmbrățișăm cu mare drag!

      Apreciază

      Octombrie 19, 2010 la 7:55 am

  5. …si uite asa se scrie iubire:)

    Apreciază

    Octombrie 18, 2010 la 11:13 pm

    • Se scrie iubire cu patimă și suflet în cantități industriale.

      Mulțumesc pentru vizită.

      Zi plină de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Octombrie 19, 2010 la 7:54 am

  6. Te protejează insomniacul care sunt… Nu cred că va îndrăzni cineva să încerce un astfel de atac… „De la tine pân` la mine, numai cer cu ape line”, vorba lui Hruşcă…

    Te sărut pe suflet, iubire!

    Apreciază

    Octombrie 18, 2010 la 11:27 pm

    • Te iubesc, insomniacule. Și dacă va încerca va fi inutilă orice acțiune în acest sens.

      Să-l și ascultăm pe Hrușcă…

      Apreciază

      Octombrie 19, 2010 la 7:53 am

  7. Pingback: Culorile zâmbetului tău «

  8. Pingback: Întâlnirea « Noaptebunacopii's Blog

  9. Pingback: Cristian Dima

  10. Pingback: Emil Carlsen(19 octombrie 1853-1932), pictor impresionist american « my heart to your heart

  11. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 38) « Blogul lui Teo Negură

  12. Uita de „impurităţile trecutului” care au ramas jos, in valea uitarii…
    Voi sunteti acum pe munte! 🙂

    Apreciază

    Octombrie 19, 2010 la 8:21 pm

    • Am fost tot timpul pe munte mână-n mână, doar că civilizația nu a ajuns la toți și mai aruncă mizeriile în alte locuri decât la coș.

      Te îmbrățișez peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 7:08 am

  13. Modelarea a fost usoara daca a dat peste sufletul ce-l cheama.
    În bune şi rele
    Chiar prin durere
    Aveti o legătură specială!

    http://cammely.wordpress.com/2010/10/18/tristeti-tarzii/

    Apreciază

    Octombrie 19, 2010 la 11:39 pm

    • Bine ai venit!

      Un comentariu bun de pus la…suflet.

      Mulțumesc pentru vizită, gânduri și videoclip. O melodie care liniștește orice uragan. Voi atașa aici codul pentru a fi ascultată melodia de toți musafirii mei dragi.

      Zile pline de frumos alături de cei dragi!

      Îmi place verdele din blogul și scrierile tale.

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 7:10 am

  14. Pingback: Drum spre devenire… (24) « Cristian Dima

  15. Am citit cu mare drag si am ramas mult timp impletita printre cuvintele vii care frematau discret, dorind contopirea cu sufletul.
    ai scos bucata de suflet
    dintr-o zonă specială
    din stânga pieptului
    cu palmele gândului şi tălpile iubirii
    ai frământat-o
    ai amestecat-o cu apa minţii
    impurităţile trecutului
    s-au topit în braţele tale

    bulgărele a luat forma fericirii
    l-ai aşezat la umbra trupului tău
    pentru înflorirea desăvârşită
    l-ai ars în cuptorul privirii
    ai scurs dorinţă prin gene
    l-ai decorat cu roşu
    obţinut din oxid de sânge
    clocotit în profunzimea venelor
    ai împletit spirala vieţii
    cu verdele din iris..
    Scumpa mea Geanina, nu mai am vorbe..
    Minune si transformare prin iubire!
    Sa traiti vesnic imbratisati de bratele calde ale Iubirii adevarate!

    Apreciază

    Octombrie 20, 2010 la 9:46 am

    • Mulţumim pentru urări, draga noastră dragă.
      Asta ne dorim, veşnicia iubirii, dacă nu cerem prea mult.

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 8:06 pm

  16. Mi-a fost dor de frumoasele tale versuri…”fin decorat
    sufletul de lux
    este acum ornamentul preţios
    din interiorul fiinţei mele”
    Foarte frumos, Geanina, si foarte sincer.
    O zi fermecatoare! 😛

    Apreciază

    Octombrie 20, 2010 la 10:45 am

    • Mulţumesc pentru gânduri. Au ajuns la destinatar şi destinatarul îţi mulţumeşte.

      Ore magice alături de cei dragi!

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 8:11 pm

  17. în sfârşit mi s-au deschis „porţile” spre sufletul tău frumos…tocmai ce ţi-am explicat pe blogul meu,câ în repetate rânduri doream să intru pe aici,şi eram purtată prin fel de fel de lpgări,ce-mi cereau parole,şi alte alea…acum iată pot să intru,şi chiar dacă nu comentez,asta deoarece versurile tale sunt precum o melodie divină ce mângîie suflete rănite,iar aceste „triluri „desigur nu pot fi comentate…măcar să-ţi las o sinceră îmbrăţişare şi un gând de bine şi frumos ptr.fiinţa ta angelică…te îmbrăţişez cu sufletul,draga mea:)…

    Apreciază

    Octombrie 20, 2010 la 11:59 am

    • Îmi cer scuze faţă de toţi musafirii dragi care au vrut să posteze comentarii şi nu au reuşit. Am setat din greşeală o opţiune care nu permitea acest lucru. Acum s-a rezolvat şi mulţumesc pentru atenţionare.

      Primesc îmbrăţişarea ta caldă şi sinceră.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 8:14 pm

  18. ma regasesc in poeziile tale, parca as vedea, transpus intr-o oglinda, la distanta si totusi atat de aproape, o parte frumoasa din sufletul meu. Iti doresc o zi minunata!

    Apreciază

    Octombrie 20, 2010 la 1:04 pm

    • Mă bucur să ştiu că ai regăsit în poem o parte frumoasă din ceea ce eşti.

      Mulţumesc de urări şi trimit gândurile mele bune!

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 8:17 pm

  19. ai avut noroc ca ai intalnit un olar desavarsit, care a facut o opera desavarsita si nu a stricat bucata de lut..

    Apreciază

    Octombrie 20, 2010 la 2:39 pm

    • Bine ai venit!

      Doresc tuturor un astfel de noroc, un Maestru precum Lisandru, care să modeleze cu tandreţe şi iubire sufletul.

      Seară plină de frumos alături de cei dragi sufletului tău!

      Apreciază

      Octombrie 20, 2010 la 8:19 pm

  20. Un poem – mărturisire, un autoportret liric, văzut cu ochiul sufletului, picurat în stropi de fericire.
    Bibelou neprețuit, un bulgăre de pământ, , atins de vărguța fermecată-

    ”ornamentul preţios
    din interiorul fiinţei mele”
    Zile frumoase!

    Apreciază

    Octombrie 21, 2010 la 9:24 am

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!

      Ai punctat la fix „un poem – mărturisire”…

      Seară faină!

      Apreciază

      Octombrie 21, 2010 la 6:59 pm

Lasă un răspuns

