3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Începem cu blogul drag sufletului meu, Cristian Lisandru – Blog Literar, un blog unde iubirea este cântată în versuri și proză cu aceeași patimă de fiecare dată.
Autorul scrie astăzi despre o apariție literară de excepție…


,,Încerc să mă umplu de frumuseţea toamnei în fiecare dimineaţă, să iubesc cu pasiune femeia-muză care îmi mângâie sufletul de atâta vreme şi să scriu, mai bine sau mai rău, aşa cum simt. Printre atâtea nelămuriri şi patimi adverse, printre impozite mari şi satisfacţii mici, vă anunţ cu bucurie că în foarte scurt timp va apărea primul volum dintr-o serie de trei intitulată „Picături de Insomnie” (proză scurtă şi foarte scurtă), la Editura RBA Media. Volumele vor conţine texte care au fost postate de-a lungul timpului, atât pe blogul vechi, cât şi pe acest blog literar. Îi mulţumesc încă o dată, pe această cale, lui Leo Gherasim (Leo Graphics), autorul unei coperte pe care nu mă sfiesc să o consider de toată frumuseţea.
E o toamnă literară deosebită, mângâiată prin cuvinte de suflet…,,

De la insomnie la rock sau de la rock la insomnie…un singur pas…

Elena Marin Alexe ne invită să ascultăm o ,,Mare si autentică voce, Freddie Mercury! Am mai zis de multe ori că mă plec în faţa marilor voci ale mapamondului şi cu sigurantă Freddie Mercury este una din ele, dacă nu cea mai mare! Nu vreau să comentez despre aspectul vieţii lui Freddie, căci Dumnezeu, va judeca lumea cu bunele şi relele fiecăruia dintre noi. Afirm însă, că a fost un om cu o mare voce la purtător, care a cântat nu doar cu vocea, ci şi cu tot sufletul .

Amintire din trecut, o amintire ce-i torturează secundele, orele, viața în cel mai plăcut mod, cui altcuiva… decât lui Cristian Dima

,,Sunt răbător şi aştept. Aştept oricât. Şi de ar fi să ne vedem în viaţa asta doar în ultima mea oră, un singur sărut m-ar face fericit. Voi şti atunci că Dumnezeu mi-a pus mâna în cap şi mi-a cifulit părul.,,

Să învăţăm să pronunţăm sunetul R – cu răbdare, râzând, rafaelic…numai aici, la Aurora Georgescu,  unde stropii de bine se preling pe suflet…
,,Grivei a găsit un os
Şi roade din el voios,
Dar o ciaoră aiurită
Cârâie şi îl irită!
Crrrau-crrrau-crrrau !
,,

Traficul cu Hituri sparge toate topurile prin propunerile generoase, săptămână de săptămână, în fiecare zi de marți. Autorul , Teo Negură, ne propune ,ca de fiecare dată, portativul cu melodii de bun gust.

,,Probabil că într-o lume ce a surzit de-atâtea strigăte-n gol, simplul fapt de-a mai auzi un sunet profund, diafan, calm, o notă discordantă pe portativul şi aşa deformat de falşi dirijori poate părea o virtute. Însă dincolo de cei ce numai aud, stau cei ce ascultă şi cei ce-nţeleg.,,

Mirela ne oferă Cel mai scump parfum din lume: “Abeille de Guerlain”, o ofertă imposibil de refuzat.
Alături de culori, forme și frumos, astăzi, simțurile noastre sunt parfumate  cu ,,Guerlain Paris, o creatie foarte feminină, tulburător de caldă, seamănă cu un frumos și magic salcâm inflorit, numai bun de admirat și mirosit primăvara, către vară. Se folosește în orice anotimp, fiind plin de entuziasm și arome florale, vanilate, calde… Specialiștii spun ca acest parfum miroase a FERICIRE…și cu asta am spus tot!,,

 

 

 

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

28 responses

  1. Pingback: În curând – “Picături de Insomnie”, volumul 1 «

  2. Multumesc trecerii tale prin acordurile muzicii bune, in compania unei voci care nu mai are nevoie de nici o prezentare.
    Pe tine „te iubesc”frumoaso! Meriti !

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 10:54 am

    • Dintre toţi greii blogosferei enumeraţi în postarea de astăzi eşti „greul veteran ” al blogului meu, iar vocea despre care ai scris în postarea ta nu putea trece neobservată.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Noiembrie 2, 2010 la 4:36 pm

  3. Geanina, astăzi ai alcătuit din petale risipite prinse una lângă alta cu măiestria-ţi deja cunoscută, o floare căreia tu i-ai dat strălucire în lumea virtuală. Ai pus suflet lângă suflet, le-ai înnobilat cu talentul tău şi ai demonstrat că blogosfera respiră la unison …
    Iţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi generoase şi pentru onoarea de a mă fi aşezat alături de greii şi foarte greul (Cristian Lisandru) blogosferei.

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 10:58 am

    • „blogosfera respiră la unison” frumos ai mai spus, draga mea dragă. Cristi zâmbeşte şi se simte onorat de comentariu.

      Mulţumesc pentru toate comentariile postate pe blogul meu.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Noiembrie 2, 2010 la 4:38 pm

  4. Pingback: 3 ceasuri bune - Ziarul toateBlogurile.ro

  5. Te sărut, iubire, şi ne bucurăm împreună…

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 12:55 pm

    • Sărut pe suflet tu mi-ai pus şi asta nu s-a putut uita, iar de atunci trăiesc cea mai frumoasă poveste, dar şi cea mai invidiată, de dragoste alături de o minune de om.

      Te iubesc, Lisandru!

      Apreciază

      Noiembrie 2, 2010 la 4:40 pm

  6. Minunat draga mea Geanina! Ce să spun decât că sunt tare mândru că sunt acolo în lista ta de oameni dragi. Îţi sărut mâinile şi vă îmbrăţişez. Cât de curând am să îmi pregătesc drumul spre Bucureşti şi am să vă anunţ să fiţi pregătiţi pentru o vorbă cu mine… la un pahar de vin.
    Cele mai frumoase gânduri se îndreaptă spre voi! Mulţumesc!

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 1:52 pm

    • Nu putea fi altfel, tizule. Te aşteptăm cu mare drag la Bucureşti, mă gândeam să tragem spre Caru cu Bere…

      Trimitem şi noi gânduri pline de frumos către un ardelean veritabil.

      Apreciază

      Noiembrie 2, 2010 la 4:43 pm

  7. Pingback: Dimitrie Paciurea(2 noiembrie 1873 – 14 iulie 1932) « my heart to your heart

  8. Pe blogul drag sufletului tau, am fost toti placut impresionati de surpriza ce ne-a facut-o Cristian. 🙂
    Am intrat de mai multe ori sa inteleg simbolistica copertei.
    Este foarte reusita!
    Va doresc ca de acum inainte sa aveti parte numai de ceasuri…BUNE! 😀

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 7:42 pm

    • Îţi mulţumim pentru toate comentariile lpsate pe blogurile noastre şi pentru gânduri.

      Ore pline de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 3, 2010 la 9:27 pm

  9. Dragă Geanina, mă onorează această poziție și mă bucur că reușesc să transmit ceva pozitiv și estetic prin articolele mele. 😉
    Articolele menționate de tine sunt deosebite și ne fac marțea mai frumoasă, mai agreabilă. Așa cum spui, Trei ceasuri bune să fie!
    Succes cății lui Lisandru, e cu siguranță o bucurie pentru noi, cititorii!
    O seară frumoasă! 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 8:34 pm

    • Ai un blog plin de frumos şi substanţă. Nu poate trece neobservat. Se simte că lucrezi cu seriozitate şi citeşti la rândul tău textele cu atenţie. Reiese acest aspect din comentarii.

      Te îmbrăţişăm şi îţi mulţumim pentru vizite!

      Apreciază

      Noiembrie 3, 2010 la 9:29 pm

  10. Iti multumesc mult de tot, Geanina, cuvintele tale mi-au mers direct la inima si mi-au dat inca o data increderea ca ceea ce fac e bine si bun 🙂 Si iti multumesc si pentru recomandari, deja am fost pe la Elena, de care nu stiam 🙂 O seara frumoasa!

    Apreciază

    Noiembrie 2, 2010 la 11:42 pm

    • Pentru puţin, dar meritul este al tău în totalitate. Voi veni să votez melodia preferată, am ales deja. Mă bucur să aflu că ai descoperit blogul Elenei, un om de calitate.

      Să ai zile pline de iubire alături de cei dragi sufletului tău!

      Apreciază

      Noiembrie 3, 2010 la 9:31 pm

  11. Pingback: Năbădăiosu` şi broaştele ninja « Cristian Dima

  12. Pingback: Cine pierde vremea in Parlamentul European si cine nu | Blogul Monicai Marinescu

  13. Al3ssa

    De-a lungul timpului am intalnit prin incursiunea mea in a incerca sa descopar esenta vietii persoane care m-au fermecat , pe care as fi dorit sa le ating, sa le simt si real vibratia trairilor asternute atat de frumos pe bloguri , am intalnit de asemenea oameni care mi-au indemnat degetul drept aratator sa dau un click spre ignoranta , insa cand am citit pentru prima oara blogul tau de suflet am ramas profund impresionata , nu mi-ar ajunge cuvintele macar sa incerc sa transmit ceea ce a-ti trezit in mine prin ceea ce inseamna proza, poezie, suflet si mai ales dragoste .Va multumesc tie suflet sensibil si frumos ..si dragostei tale , va multumesc ca existati si ca ati ales sa impartasiti cu noi frumusetea , sensibilitatea si dragostea nemarginita care transcede pana la intalnirea cu sufletele noastre !

    Apreciază

    Noiembrie 3, 2010 la 9:51 am

  14. Bine ai venit!

    Noi îţi mulţumim pentru aceste gânduri şi că ai reuşit să vezi dincolo de cuvinte.

    Un comentariu care ne onorează.

    Gândurile noastre bune la ceas de seară.

    Apreciază

    Noiembrie 3, 2010 la 9:33 pm

  15. Pingback: EMOŢIE DE TOAMNĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  16. Pingback: A murit poetul Adrian Păunescu | Dale de cultură

  17. Pingback: Poate cea mai frumoasă poveste de iubire | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  18. Pingback: Va rog!, un mic ajutor ! | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  19. Pingback: Nu mai scriu aici … « ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  20. Pingback: Plagiat. De acela la modul jenant |

  21. Pingback: Şi cum ar trebui să reacţionez? |

Lasă un răspuns

