Se-ntâmplă doar atunci când racul iubeşte capricornul

În tine-am să mă-ntorc atunci când va fi timpul libovit,
Am să-ţi răpesc iubirea din gânduri, chinuri şi din trup
Şi- am să o exilez în mine ca să îmi fie stâlpul potrivit,
Ce îmi susţine toată viaţa nealterată-n feciorelnic chiup.

În tine-am să mă culc, aşa cum fac de o eternitate,
Voi insista să-ţi vindec aspru bezna de cazne şi regrete,
Ne vom iubi bolnav şi calm până vom dobândi imunitate,
Vom inscripţiona convulsii cu sânge-albastru pe perete.

În tine-am să m-ascund fără cerinţa de a mai ieşi,
Mă voi acoperi cu patima ce curge din nervul inimii,
Dorinţele letale din noapte până-n zori ne-or copleşi
Şi ne vor dărui fiori şi doar senzaţii unice drept premii.

În tine-am să păşesc domol şi sigur ca pe un templu,
Cu paşii mei voi arhiva iubirea persecutată de păcat,
Pe tălpi a-nmugurit doar fericirea adusă din periplu,
Iar sufletul cu doruri multe şi încredere tu l-ai placat.

În tine am să consult esteticul din viaţă expediat în vers,
Comprese din silabele iubirii am să-ţi încing pe buze,
Ne vor parcurge curioşii prin ziare ca pe un fapt divers,
Iar noi vom scrie invizibil tot ce-a fost fără a cere scuze.

În tine-am dansat primul şi cel mai incitant tango şi vals,
Cu tine primii paşi i-am învăţat din zbor şi am plutit pe nori,
Cu tine totul este absolut real, nimic din ce trăim nu-i fals,
Noi ne jucăm fatidic rolul, suntem proprii regizori şi actori.

În tine-am să concep nobila viaţă cu toată măreţia dânsei,
Vom lua-o de la minus către un infinit lipsit de nedreptăţi,
Vom fi disciplinaţi ca doi elevi chemaţi la sfat, în faţa clasei,
Vom da răspunsuri cu un surâs tendenţios, pe sub mustăţi.

În tine-am să devin efervescentă şi am să îţi fiu calmant,
În doze mici vei lua esenţa vieţii şi-ţi vei urma destinul,
Ne fuge clipa de prin buzunare şi ora azi devine diamant,
Se-ntâmplă doar atunci când racul iubeşte capricornul.

29 responses

  1. Pingback: Rugăminte «

  2. Te iubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc!

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2010 la 3:32 am

    • Te ador, minune de om. Fără tine nu ar fi existat această poezie, această iubire de excepţie.

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2010 la 7:23 pm

  3. Pingback: Se-ntâmplă doar atunci când racul iubeşte capricornul - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Bineinteles ca strofa aceasta imi place in mod deosebit:
    În tine-am să mă culc, aşa cum fac de o eternitate,
    Voi insista să-ţi vindec aspru bezna de cazne şi regrete,
    Ne vom iubi bolnav şi calm până vom dobândi imunitate,
    Vom inscripţiona convulsii cu sânge-albastru pe perete.

    Sa fiti fericiti, Geanina!

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2010 la 8:30 am

    • Bine ai revenit şi La mulţi ani!

      Şi nouă ne place, mai ales finalul strofei.

      Gânduri bune şi mulţumiri pentru urări!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2010 la 7:25 pm

  5. Pingback: Claudio Bravo (8 noiembrie, 1936), pictor hiperrealist chilian « my heart to your heart

  6. Frumusete de versuri in avalansa fierbinte,
    se-ntampla ades cand valsezi prin cuvinte..caci ce-as putea adauga decat:

    Frumos, tare frumos poemul Geanina mea draga!

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2010 la 1:41 pm

    • Am valsat prin iubire cu iubire, apoi, un tango atins desăvârşirea.

      Te îmbrăţişăm peste normă, draga mea dragă!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2010 la 7:26 pm

  7. Deci:

    – m-ai dat gata cu titlul. O idee deosebită, iubirea mea.
    – mă bucur că m-ai trimis să răsfoiesc DEX-ul, ar tebui să facem asta mai des. Şi mă referi aici la „libovit”. Mărturisesc că prima oară nu mi-am dat seama ce poate semnifica.
    – mi-a plăcut foarte mult a doua strofă:

    În tine-am să mă culc, aşa cum fac de o eternitate,
    Voi insista să-ţi vindec aspru bezna de cazne şi regrete,
    Ne vom iubi bolnav şi calm până vom dobândi imunitate,
    Vom inscripţiona convulsii cu sânge-albastru pe perete.

    Da, hai să ne iubim bolnv şi calm până vom dobândi imunitate. Apreciez şi mesajul şi îndemnul! Te iubesc…

    Nu pot să nu remarc şi această strofă:

    În tine am să consult esteticul din viaţă expediat în vers,
    Comprese din silabele iubirii am să-ţi încing pe buze,
    Ne vor parcurge curioşii prin ziare ca pe un fapt divers,
    Iar noi vom scrie invizibil tot ce-a fost fără a cere scuze.

    Poem cu multă dragoste în el, scris de o femeie care ştie să iubească extraordinar. Te sărut pe suflet, iubirea mea, şi este minunat atunci când…

    Ne fuge clipa de prin buzunare şi ora azi devine diamant,
    Se-ntâmplă doar atunci când racul iubeşte capricornul.

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2010 la 1:45 pm

    • Nu putea avea un alt titlu această poezie, iar periplul tău prin Dex m-a dat gata pe mine, iubirea mea.

      Am picurat dragoste în fiecare silabă din acest poem, dor de tine şi pupici geaninoşi peste normă.

      Un dar special, o melodie pentru un om special…

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2010 la 7:33 pm

  8. La fel de multa dragoste pe blogul tau,ma bucur sa vad asta! caci ce poate fi mai frumos pe acest pamant decat iubirea??sa dea D-zeu sa te stiu mereu asa fericita si iubita!

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2010 la 4:09 pm

    • Bine ai revenit!

      Mulţumim din suflet pentru gânduri şi urări. Ne iubim în pofida obstacolelor, ne respectăm şi dragostea creşte cu fiecare zi de la Dumnezeu.

      Ore magice alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2010 la 7:35 pm

      • Sa dea D-zeu la toata lumea sa fie asa fericita ca voi!

        Apreciază

        Noiembrie 9, 2010 la 7:58 pm

        • Şi noi spunem de foarte multe ori acelaşi lucru. Nu se poate intra pe blogul tău. Mesajul este „Acest blog nu există”.

          Te îmbrăţişăm la ceas de seară!

          Apreciază

          Noiembrie 9, 2010 la 8:33 pm

  9. deci am aflat cine e racul si cine e capricornul :)). fii demna de ziua in care te-ai nascut si sa fii fericita.
    o seara buna

    Apreciază

    Noiembrie 8, 2010 la 8:54 pm

    • Făcuşi pe detectivul…Ador ziua în care m-am născut, fericită sunt că am avut şansa să întâlnesc un OM precum Lisandru…

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Noiembrie 8, 2010 la 9:20 pm

  10. Pingback: Gabriela Elena va multumeste « Gabriela Elena

  11. Pingback: BRAŞOV – PIAŢA SFATULUI – SCHIMBUL DE GARDĂ (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  12. M-ai lasat fara cuvinte! Se simte din fiecare vers ca iubesti si ca te simti iubita.
    Sa fiti fericiti!

    Apreciază

    Noiembrie 11, 2010 la 12:22 pm

    • Mulţumesc pentru vizită şi urări. Aşa stau lucrurile, iubirea este lângă noi.

      Zile pline de iubire alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 11, 2010 la 7:01 pm

  13. ioana

    waw!
    voi chiar va iubiti!
    si eu sunt capricorn si …toti astrologii pe care i-am auzit pana acum zic ca o relatie intre un capricorn si un rac daca nu e imposibila atunci e foarte dificila!
    da cred ca se inseala!
    voi sunteti exceptia care intareste regula!

    Apreciază

    Ianuarie 4, 2011 la 10:52 pm

    • Bine ai venit!

      Ai dreptate, aşa spun astrologii. Şi eu am fugit permanent de o astfel de relaţie, dar, ajunsă în braţele acestui rac, Cristian Lisandru, au picat toate barierele, toate ideile preconcepute în privinţa compatibilităţii acestor două zodii.

      Îţi mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

      Zile pline de frumos alături de cei care te iubesc!

      Apreciază

      Ianuarie 5, 2011 la 7:46 am

  14. ioana

    va doresc numai fericire..si cum vad ca o aveti deja…va doresc sa tina cat vreti voi de mult!

    Apreciază

    Ianuarie 4, 2011 la 10:53 pm

    • Mulţumim din suflet pentru urări.

      Iubirea să nu te ocolească, eşti capricorn şi ştiu câtă pasiune ai strâns în suflet.

      Te aştept de fiecare dată cu mare drag!

      Ore pline de magie!

      Apreciază

      Ianuarie 5, 2011 la 7:48 am

Lasă un răspuns

