PA – 82 de cuvinte

Îmbrăţişarea

Se iubeau. Asta era clar pentru amândoi. Nu se cunoşteau, dar îşi scriau zilnic.
Într-o zi ea a dispărut, nu a mai scris, nu a mai răspuns. Secundele deveniseră ani greu de suportat.
Îngrijorat, apoi, de-a dreptul revoltat, nu-şi găsea liniştea.
Deschise radioul..
Ştirea despre tânăra spulberată de o maşină pe trecerea de pietoni se răspândi cu repeziciune.Era ea… Simţea…Totul s-a năruit.
Soneria. Bulversat se trezeşte. Deschide. Era EA. O îmbrăţişă pătimaş.
Emoţiile i-au fost fatale.
Ea îi scrie şi astăzi…

Sarcina

La telefon:

EA: – Eu sunt cea însărcinată!!!
EL: – Ştiu…

Soţul asculta la uşă înmărmurit.

EA: – Nu renunţ la sarcină…
EL: -Nici gând…
EA: -Dacă află…
EL: -Ascunde cât poţi…
EA: -Nu ştiu cât mai pot păstra secretul…
EL: -Gândeşte-te, va fi cea mai frumoasă noapte de dragoste şi vei reuşi…
E chiar aşa grea sarcina???
EA: E cea mai dificilă…

Transpirat,cu faţa tumefiată, apare soţul…

EA îmbrăcată provocator, îi spune:

– Iubitule, LA MULŢI ANI!
– Am SARCINA de a-ţi dărui cea mai minunată noapte… cadoul tău de la mine şi prieteni…

Conştiinţa

Conştiinţa: – Ai făcut-o?

El:- Da…

Conştiinţa :- I-ai pălmuit bine sufletul?

El:- OOOOO, încă ce fel!!

Conştiinţa : – Şi…eşti mulţumit???

El:- Pe moment, orgoliul nu mai putea de încântare…

Conştiinţa : – Acum?

El:- Acum, deşi… nu sufletul meu a luat palmele…plânge…

Conştiinţa : – Eşti tâmpit?

El:- Da…

Conştiinţa : – Chiar eşti , dacă recunoşti…

El:- Conştiinţa mea …
O să-i cer iertare…
Apoi… dispar definitiv, cât încă mai am demnitate…
O voi îndrăgi veşnic, iar sufletul meu va primi mereu palme fiindcă n-am respectat-o…
Nu ştiu cum va fi viitorul meu, dar prezentul nu mă mai suportă…
O merit…

Graţioasa

X : – În sfărşit… am adus-o la mine acasă! A părăsit definitiv America..
Y : – Serios!!?!?!?? Şi…cum este fericitule?
X :- S-o vezi cum doarme…cu un picior sub corp…mmmm…poziţia asta îi dă energie.
Când devine agresivă , preferă să doarmă pe stânga.
E divină când se îmbracă în roz, o face senzuală şi dorită de…partener…
E suplă…picioare lungi…posesoare de lapte…îi plac la nebunie creveţii…
Y : – Norocosule…
Şi…cum spuneai că o cheamă pe graţioasa ta?
X : – A…nu ţi-am spus??? Flamingo, pasărea flamingo…

15 responses

  1. Pingback: PA – 82 de cuvinte - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Îmi place tare primul… Deh, latura mea prăpăstioasă!:) La celelalte am zâmbit, chiar am şi răs un pic.

    Apreciază

    Noiembrie 12, 2010 la 10:29 pm

    • Se pare că te-ai regăsit printre rânduri.

      Mulţumesc pentru trecere şi comentariu.

      Seară faină alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 4:52 pm

  3. Pingback: Cei 50 centi cantaresc acum cu 30 kg mai putin « Gabriela Elena

  4. Raza De Soare

    Flamingo…Pasarea Flamingo…frumoase povestiri, ultima m-a incantat…o zi minunata draga Geanina!

    Apreciază

    Noiembrie 13, 2010 la 4:00 pm

    • Final neaşteptat…mulţumesc pentru vizită, raza mea de soare.

      Gânduri pline de frumos trimit către tine!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 4:53 pm

  5. Am citit

    Apreciază

    Noiembrie 13, 2010 la 5:10 pm

  6. Pline de conţinut şi cu final neaşteptat. Mi-au plăcut.

    Apreciază

    Noiembrie 13, 2010 la 8:47 pm

    • Mă bucur nespus că ţi-am bucurat sufletul cu scrierile mele.

      Ore pline de magie alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 14, 2010 la 4:54 pm

  7. Îmi place Îmbratisarea si Gratioasa, foarte mult, desi nu prea stiu eu ce este un Pa. O duminica frumoasa draga Geanina, frumoasa ca si sufletul tau!

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 6:16 am

  8. Proză foarte scurtă care cpnţine 82 de cuvinte. Scurt şi cuprinzător.

    Să ai zile pline de iubire, draga mea dragă!

    Apreciază

    Noiembrie 14, 2010 la 4:55 pm

  9. Pingback: Boală grea | Raza mea de soare

  10. Şi umor ai cât încape draga mea Geanina, o latură pe care o bănuiam, dar cum am citit numai texte de iubire nu am şi văzut-o. M-am amuzat tare la partea cu Însărcinarea….
    Numai bine!

    Apreciază

    Noiembrie 16, 2010 la 11:52 pm

  11. Atenţie la la tipul de însărcinări, nu se ştie niciodată ce se ascunde în spatele lor…prietenii ştiu de ce…

    Cât umor încape în această latură poate spune Lisandru care este lângă mine permanent. Eu spun doar atât, de când mă ştiu am avut zâmbetul pe buze.

    Trimitem gânduri bune către tine la ore târzii în noapte!

    Apreciază

    Noiembrie 17, 2010 la 12:26 am

Lasă un răspuns

