Tu eşti

Tu eşti prezent şi viitor,
Tu eşti speranţă şi iubire,
Tu eşti tot ce înseamnă dor,
Tu eşti destin şi împlinire.

Tu eşti corabie pe mare,
Tu eşti catargul ce mă-ndrumă,
Tu eşti colacul de salvare,
Tu eşti un val cu multă spumă.

Tu eşti nisipul ce mă arde,
Tu eşti stânca ce mă păzeşte,
Tu eşti culoarea din smaralde,
Tu eşti scoica ce mă-nveleşte.

Tu eşti apus şi răsărit,
Tu eşti capăt de ţărm stingher,
Tu eşti tot ce eu mi-am dorit,
Tu eşti felia mea de cer.

Tu eşti şi marea din ocean,
Tu eşti iubirea mea sărată,
Tu eşti ce am şi ce nu am,
Tu eşti şi soarta nefardată.

Tu eşti furtună, dar şi soare,
Tu eşti tot ceea ce eu sunt,
Tu eşti în viaţa mea culoare,
Tu eşti tot ce e bun şi sfânt.

Tu eşti ozon şi mângâiere,
Tu eşti atingeri şi sărut,
Tu eşti tot ceea ce nu piere,
Tu eşti poftă, fior tăcut.

Tu eşti ploaie, dar şi furtună,
Tu eşti soarele după ceaţă,
Tu eşti iubirea mea nebună,
Tu eşti dorinţa mea de viaţă.

38 responses

  1. Eu sunt aşa cum ştii, mereu,
    Lipsit de tine nu sunt eu,
    Lipsit de tine n-am nimic,
    Strâns de un univers prea mic,

    În lipsa ta n-am nici un haz
    Şi-mi face lumea în necaz,
    Când tu lipseşti devin pierdut
    Mă simt sfârşit, mă simt vândut.

    Sunt şi nervos şi blând ades,
    Spre tine-mi dă inima ghes
    Şi te contemplu fericit,
    Cu ochii mari, cu gând uimit…

    Te iubesc, dragostea mea cea mare… Aş vrea să pot să fiu tot ceea ce tu ţi-ai dori să fiu eu. Fă-mi un semn şi mă transform!!!!!!!

    Apreciază

    Noiembrie 20, 2010 la 10:14 pm

    • Băuşi după mine, Lisandru…te apucaşi de replici…

      Fericitul meu , Lisandru,
      Copil blând şi adult tandru,
      Noi ne iubim cu patimă nebună,
      Simţim fiori când suntem împreună.

      Eşti ceea ce eu mi-am dorit întotdeauna, nu trebuie să te transformi.

      Te ador, om drag!

      Apreciază

      Noiembrie 20, 2010 la 10:25 pm

  2. Pingback: Tu eşti - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Nu-i gasesc nici un cusur poeziei, Geanina!
    Dragostea este cel mai frumos si pretios dar. 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 20, 2010 la 10:29 pm

    • Aşa cum ai spus, iubirea este de vină. Iubirea înseamnă Lisandru, un bărbat tandru şi care susţine că este îndrăgostit până peste urechi.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Noiembrie 20, 2010 la 10:47 pm

  4. Pingback: Lupul fantomă «

  5. S-o pierdut ceva din tot? Eu, unul, nu am observat… 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 21, 2010 la 2:58 pm

  6. O poezie care poate fi scrisa doar cand esti indragostit. Foarte frumos.

    Apreciază

    Noiembrie 21, 2010 la 3:32 pm

    • Bine ai venit!

      Dragostea ne mănâncă urechile, ne sapă adânc sufletul, me trimite capul în nori.

      Mulţumesc de vizită.

      Gânduri bune la ceas de seară!

      Apreciază

      Noiembrie 21, 2010 la 6:48 pm

  7. Pingback: Avanpremiera unor alegeri(blonde şi deştepte)… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  8. Pingback: René Magritte (21 noiembrie 1898 — 15 august 1967), pictor belgian suprarealist « my heart to your heart

  9. El e totul, e viata ta.
    Sa fiti fericiti. Geanina!

    Apreciază

    Noiembrie 21, 2010 la 4:45 pm

  10. Este minunat sa vezi ce poate face dragostea din om:).
    Foarte sincera poezia Geaninei….De cand este indragostia de Lisandru, duce poezia pe noi culmi, altatadata de neatins .
    Sa fiti fericiti mereu.Va pup pe amandoi.Criss.

    Apreciază

    Noiembrie 21, 2010 la 8:48 pm

    • Bine ai revenit!
      Mulţumim pentru gânduri, draga noastră dragă.

      Dragostea face ravagii, iar poezia este la ea acasă.

      Te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Noiembrie 22, 2010 la 6:18 pm

  11. Pingback: CETATEA BRAŞOVULUI (8) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  12. Dedicatie absoluta iubirii.Toata poezia curge spre inima si invaluie linistitor.Am ales cateva versuri:

    Tu eşti apus şi răsărit,
    Tu eşti capăt de ţărm stingher,
    Tu eşti tot ce eu mi-am dorit,
    Tu eşti felia mea de cer.
    O saptamana binecuvantata, Geanina draga mea draga!

    Apreciază

    Noiembrie 22, 2010 la 8:51 am

    • A curs lin către inima dragă sufletului meu.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea şi îţi urăm să ai o săptămână de vis!

      Apreciază

      Noiembrie 22, 2010 la 6:22 pm

  13. Pingback: Weekend versus Monday « Gabriela Elena

  14. Pingback: Vis « Cristian Dima

  15. Tu eşti… TOT. Cam aşa aş sintetiza într-un cuvânt versurile tale pline de frumos. Gânduri cu multă iubire, Geanina!

    Apreciază

    Noiembrie 22, 2010 la 10:25 am

    • Îţi doresc să primeşti acest TOT din partea fiinţei dragi sufletului tău. Un dar nepreţuit pe care-l căutăm viaţa toată. Şansa face ca acest dar să ajungă la momentul oportun.

      Mulţumesc pentru gânduri.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Noiembrie 22, 2010 la 6:24 pm

  16. ce furmosss:)

    zi buna:)

    Apreciază

    Noiembrie 22, 2010 la 11:15 am

  17. Pingback: Sylvia Plath – între eleganţă şi disperare | ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

  18. Pingback: CLIPELE DEVENISERĂ LUNGI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  19. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 43) « Blogul lui Teo Negură

  20. Pingback: Tu – singura certitudine… «

  21. Pingback: La mulţi ani, Teo Negură! « Cristian Dima

  22. Pingback: CETATEA BRAŞOVULUI (9) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  23. Voi sunteţi Voi şi sunteţi unici
    Si fără Voi, pe net, aici
    Ar fi pustiu, fără culoare,
    Ar fi câmpia fără floare.

    Apreciază

    Noiembrie 24, 2010 la 8:46 am

    • Suntem la fără cuvinte. Mulţumim pentru versuri, draga noastră dragă.

      O seară plină de linişte şi de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 24, 2010 la 7:36 pm

  24. Magie si pasiune in versuri ,doi oameni deosebiti. Iubiti-va mult. O seara cat mai placuta.

    Apreciază

    Decembrie 3, 2010 la 6:29 pm

  25. George

    O poezie felicita o scri cand iubesc o poezie trista o scri cand nu esti iubit sin esti inselat

    Apreciază

    Iunie 19, 2011 la 10:40 pm

  26. Frumos.

    Apreciază

    Martie 31, 2014 la 5:16 am

Lasă un răspuns

