3 ceasuri bune

Dacă e marți…sunt 3 ceasuri bune…printre bloguri, incursiune cu efuziune

Încep incursiunea prin a picura 3 ceasuri bune într-un suflet generos, așa cum este al lui Cristian Lisandru, omul sensibil de lângă mine. Astăzi scrie despre nedreptate, violență, măcinarea cotidiană, dorul de viață, intrigă, manipulare, patimă și iubire. Contradicții adunate într-un singur loc, poezia. Sunt sigură că vă veți regăsi în versurile scrise și postate astăzi pe blogul său Cristian Lisandru – Blog Literar.
A fost greu să aleg o strofă din întregul poem, mesajul fiind unul penetrant, cu substanță, care atrage atenția cu fiecare cuvânt scris. Aștern aici trei strofe și vă invit să vă spuneți părerea pe blogul lui, după lecturarea postării.

,,Mi se impută chestii ordinare
Şi mi se pune sare în cafea,
Dar din cotidiana măcinare
Eu scot, perseverent, puterea mea.

Accept şi picătura chinezească,
Dacă e cazul mă aşez la zid,
Dar nu-mi las sufletul să lâncezească
Şi pe acei cu mască îi desfid.

Am poezia lângă tâmpla dreaptă
Iubirea mi-e reper fundamental,
Mai cred că lumea strâmbă se îndreaptă
Şi-mi scriu trăirea, temperamental.,,

Despre pasiune, credință, muzică, univers, culoare și dăruire veți putea afla numai dacă pășiți pe tărâmul cald al blogului Hai la plimbare, unde prietena noastră dragă, Elena Marin Alexe, ne invită de fiecare dată cu bucurie și mărinimie.

,,1. Care este cea mai mare pasiune(hobby) a ta?
O sa va mire, dar cea mai mare pasiune a mea, care a depasit stadiul de hobby, este muzica. Imi place sa ascult muzica de cea mai buna calitate, dar imi si place mult sa cant si o fac adeseori la biserica unde activez si ca solista.[mentionez ca am studiat pianul mai demult in copilarie, si am activat ca solista intr-un ansamblu ceva mai tarziu..]

12. Ce iti place cel mai mult sa daruiesti celor din jur?
Imi place mai mult sa daruiesc, decat sa primesc.Daruiesc ce pot , ce am si cu toata dragostea si nu pot fi refuzata.,,

Poposim în pași de dans într-o locație greu de ocolit în această zi de marți. Ne înscriem cu atenție în Traficul cu Hituri, nu doar pentru a alege melodia preferată, ci și pentru a lăsa urările noastre posesorului acestui blog, Teo Negură. Astăzi împlinește…vă las pe voi să descoperiți anii împliniți …
Mă alătur gândurilor voastre și îi urez La mulți ani, să ai puterea de a scrie mereu ceea ce simți cu adevărat și nu ceea ce vor alții, să iubești și să fii iubit așa cum ți-ai dorit mereu!

,,Eu… nu port ceas la mână. La ce mi-ar folosi, când Timpul se sfârşeşte-atât de repede, să-l mai măsor? Astăzi, până şi datu(-napoi) îi scump, iar şirurile multe, fără fir, de amintiri cu Tine, par toate glasuri sidefii care mă cheamă, fatalist aproape, către un mâine parcă şi mai străveziu ca nevisatele poveşti.,,

Gabriela Elena ne șoptește la ureche despre încercările de a zbura,Fără aripi, despre tot ceea ce simți atunci când îți desfaci brațele pentru a te înălța către cerul vieții, o viață care nu oferă doar seninul, ci și fericirea de a fi. Despre căutare și așteptări puteți afla doar dacă vă veți dezmorți picioarele și vă veți aventura în cel dintâi zbor.

,,Toata viata cauti, astepti si alergi intr-o viata solitara, dar puterea de a fi implinit zace neobservata pe aripile tale. Atunci cand ti le intinzi la lungimea lor maxima, culorile umbresc rutina care a secat viata ta.,,

O scriere episodică pe care vă invit să nu o ratați.

Despre pierderea voită în civilizație scrie Marius Ola, cu năduf. Un alt autor sătul și scârbit de o lume în care bețele în roate sunt la modă. Marius, toți trecem prin ceea ce scrii în postarea ta, să nu crezi că ești singurul, noi te-am perceput exact așa cum ești, un om deschis către frumosul din viață, o persoană care așterne gânduri care-l macină sau îl fac fericit. Respectăm decizia aleasă de tine, sunt sigură că nu ți-a fost ușor. Noi cei care te prețuim, te așteptăm cu drag. Drumuri verzi în călătoria ta!

,,M-am săturat să pălăvrăgesc în van. M-am săturat să-mi dau cuvântul, pentru ca unii să-l terfelească şi să spele pe jos cu el.
M-am enervat pe toţi oamenii dornici de laude neoneroase, doar cu scopul de a-şi desfăta ego-ul mincinos.
Astfel, m-am hotărât să părăsesc această lume. Decizia a fost grea şi severă. Mi s-au băgat multe beţe în roate, dar am reuşit, cu calm şi tenacitate să trec peste toate problemele. Să evadez…,,

Madi și Onu Blog, o altă locație plină de surprize plăcute, unde puteți citi scrieri cu tâlc, care vă vor încânta ființa. Un blog pe care scriu doi îndrăgostiți de viață, de oameni, de frumos, de calitate, nu de cantitate. Astăzi puteți fi pacienți internați la Reanimare și veți afla cum se poate opri sângerarea cu o țâră gelozie. O poveste cât se poate de reală cu și despre un Instalator, cu un final plătit pentru stingerea conflictului.

,,L-am lovit cu diplomatul în cap, i-am oprit sângerarea şi în faţa pericolului infracţiunii de vătămare corporală, am stabilit cu soţia justificarea dată la Salvare. Restul îl ştiţi… Pentru despăgubirea Instalatorului şi onorariul său, anchetatorul improvizat, a stabilit o sumă prin plata căreia conflictul s-a stins.,,

Despre o prietenie veche precum vinul, sănătoasă precum aroma de hamei, tăbăcită în cârciuma cu wireless, printre damele desenate cu zâmbete pe cărțile de joc și lacrimi de fericire aflăm din scrierea postată astăzi secretul pe blogul lui Cristian Dima. Vers cu vers, dedicat în totalitate prietenului său, Teo Negură, scrie povestea ce îi leagă, bucuria și emoția de a fi împreună.

,,În drumul tumultuos spre casă
poposim la veşnica căpiţă
ce ne va dărui la primăvară
viorele pe care voios
le vom uda, tot împreună.,,

 

 

 

Domnișoarelor, doamnelor și domnilor, incursiune cu efuziune!

68 responses

  1. Salutare, Geanina, azi am si mai multe motive sa-ti multumesc, prietena draga 🙂 Ma bucur din tot sufletul meu ca te-am descoperit, in lumea asta a blogosferei 🙂 O zi minunata sa ai si tu, alaturi de iubitul tau!

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 8:25 am

    • Mulţumesc pentru gânduri şi vizită.

      La mulţi ani şi o seară frumoasă alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 9:57 pm

  2. Pingback: La mulți ani! « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Tu – singura certitudine… «

  4. Mă bucur să mă regăsesc din nou printre prieteni dragi fără de care, poate, nu aş fi ce sunt acum. Îţi mulţumesc Geanina pentru fiecare moment în care mă susţii şi mă ajuţi să evoluez.
    Gânduri frumoase!

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 10:39 am

    • Sunt prea mari cuvintele acestea pentru mine. Mulţumesc pentru comentariu şi voi scrie oricând despre blogurile pline de substanţă.

      Ore magice!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 10:00 pm

  5. Pingback: Fara aripi (prima parte) « Gabriela Elena

  6. Pingback: Konstantin Korovin (23 noiembrie 1861-11 septembrie 1939) « my heart to your heart

  7. buna Geanina. Mi-a placut poezia lui Lisandru si arderea lui, pe rugul ideilor.
    „Am poezia lângă tâmpla dreaptă
    Iubirea mi-e reper fundamental,
    Mai cred că lumea strâmbă se îndreaptă
    Şi-mi scriu trăirea, temperamental.”
    Frumos spus. E bine sa speri macar, ca lumea asta se va indrepta.

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 2:34 pm

    • Un poem care transmite foarte mult. Mulţumesc fiindcă ai trecut şi pentru lectură.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 10:02 pm

  8. Multumesc pentru trecerea ta in pasi de plimbare, pe meleag vrancean.
    Am trecut si eu retrospectiv prin mai multe locasuri si am poposit cu mare drag printre randuri..
    Pentru tine draga mea, doar bucurie!

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 3:57 pm

    • O voi face de fiecare dat cu maximă plăcere, draga mea dragă.

      Trimit gânduri din cele mai bune către tine!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 10:03 pm

  9. Te iubesc, dragostea mea…
    Şi mă bucur că ai ales trei strofe care mi se par reprezentative pentru poem. Dar azi este o zi specială, aşa că am să profit de această ocazie pentru a-i ura şi aici LA MULŢI ANI lui Teo Negură, prietenul nostru din blogosferă. Să ai parte numai de bine, Teo, şi să-ţi fie seara aşa cum ţi-o doreşti!

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 6:36 pm

    • Şi eu iubesc un băiat drag. Sunt trei strofe care rămân în memorie fie că vrei, fie că nu.

      Te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 10:04 pm

  10. Mulţumesc mult pentru urări şi pentru… să-i spunem recenzie? 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 9:03 pm

    • Am citit cu întristare ultima postare de pe blogul tău. Te aşteptăm…

      Zile pline de linişte alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 10:05 pm

  11. Ziua de marti cu cele trei ceasuri bune este pe cale sa-si ia ramas bun de la noi.
    Pentru prezenta gandurilor mele in gandurile tale puse pe hartie, iti multumesc, Geanina 🙂

    Apreciază

    Noiembrie 23, 2010 la 10:48 pm

    • Cu mare drag de fiecare dată. Avem ce citi pe blogul tău, plecăm cu sufletul plin de arome , culori şi mesaje care ne pun pe gânduri după fiecare lectură.

      Te îmbrăţişez, draga mea dragă!

      Apreciază

      Noiembrie 23, 2010 la 10:50 pm

  12. Pingback: Apel «

  13. Pingback: CETATEA BRAŞOVULUI (10) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  14. Pingback: Căldura trupului « Cristian Dima

  15. Pingback: Fara aripi (a doua parte) « Gabriela Elena

  16. Pingback: Ars culinaria « Mirela Pete. Blog

  17. Pingback: În fiecare zi, altul… «

  18. Pingback: Năbădăiosu şi aspiratorul « Cristian Dima

  19. Pingback: PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  20. Pingback: La radio « Blogul lui Teo Negură

  21. Poeziile lui Cristian sunt magnifice! Imi amintesc o poezie mai veche de a sa (cu un om de zapada), poezie invatata de nepotica mea in 10 minute si data mai departe pretenelor ei de joaca. Omul are har Sanatate ii doresc!

    Apreciază

    Noiembrie 25, 2010 la 7:19 pm

    • Poeziile lui Cristian sunt la fel ca și el, sensibilitate și frumos.

      Bine ai revenit!

      Să ai zile pline de frumos alături de cei dragi!

      Apreciază

      Noiembrie 26, 2010 la 7:37 am

  22. Pingback: Scenariu «

  23. Pingback: PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  24. Pingback: Only you | Raza mea de soare

  25. Pingback: Drumuri aproape – Ardeu 7 « Cristian Dima

  26. Pingback: PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  27. Pingback: Poveste de vis (15) « Blogul lui Teo Negură

  28. Pingback: Pui de pasare colibri salvat « Gabriela Elena

  29. Pingback: Caută-mă tu « Cristian Dima

  30. Pingback: PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  31. Pingback: DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (34) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  32. Pingback: BRAŞOV – FÂNTÂNA ARTEZIANĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  33. Pingback: Gladiatorii secolului XXI « Gabriela Elena

  34. Pingback: Greşeli, Dacă … | amour de jour

  35. Pingback: VISUL UNEI NOPŢI DE IARNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  36. Pingback: VIS ALB DE NICĂIERI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  37. Pingback: Deviza-i libertate și scopul ei preasfânt « Gabriela Elena

  38. Pingback: Călător fără călătorie «

  39. Pingback: LUMI PARALELE (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  40. Pingback: LUMI PARALELE (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  41. Pingback: LUMI PARALELE (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  42. Pingback: Narcise comestibile de Moș Nicolae « Mirela Pete. Blog

  43. Pingback: Poveste de vis (16) « Blogul lui Teo Negură

  44. Pingback: Parfum de iarnă « Mirela Pete. Blog

  45. Pingback: Nu-mi pasă « Cristian Dima

  46. Pingback: Poemele lupului – Lupoaicei «

  47. Pingback: LUMI PARALELE (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  48. Pingback: DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (35) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  49. un cadouaş mic de Moş Neculai! Pupicei!

    Apreciază

    Decembrie 5, 2010 la 3:15 pm

    • L-am primit cu mare bucurie. Mulţumesc şi îţi doresc să-ţi pună Moşul în ghetuţe tot ceea ce îţi doreşti cu tot sufletul.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Decembrie 5, 2010 la 7:41 pm

  50. Uneori regret că nu sunt făcută pentru poezie, stilul meu fiind ironic şi tranşant… Cred că cei ce iubesc poezia şi au habar cum să o scrie se eliberează mai repede de trăirile interioare negative…

    Apreciază

    Decembrie 5, 2010 la 8:00 pm

    • Scrisul poate fi o supapă pentru orice trăire te încearcă. Mi-a plăcut să citesc poezie în cantităţi industriale în perioada copilăriei şi apoi în adolescenţă.

      Daruri şi tot ceea ce îţi doreşti de la Mos Nicolae!

      Apreciază

      Decembrie 5, 2010 la 9:18 pm

  51. Numai sufletele generoase fac ceea ce faci tu: promovezi bloguri, faci cunoscute blogosferei postările care îţi plac şi care consideri că merită să fie citite şi de alţii. Ai un suflet nobil Geanina. Fii binecuvântată!
    Moş Nicolae ştie ce suflet bun ai şi în noaptea aceasta te va trece în carneţelul unde sunt scrişi cei cărora le va împlini dorinţele.

    Apreciază

    Decembrie 5, 2010 la 10:33 pm

    • Ce să mai spun după un astfel de comentariu. Sunt la fără cuvinte, mă onorează şi îţi mulţumesc cu tot sufletul fiindcă ai încredere în ceea ce fac, spun şi sunt.

      Te îmbrăţişez peste normă, draga mea dragă!

      Moş Nicolae îmi spunea că trece negreşit pe la tine. Să ne spui ce ţi-a pus în ghetuţe.

      Apreciază

      Decembrie 5, 2010 la 11:01 pm

  52. Pingback: Dimineaţă, cafea şi amprentele degetelor tale «

  53. Pingback: BRAŞOV – POARTA ECATERINA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  54. frumos:)
    multumesc
    🙂
    liniste multa iti doresc:)

    Apreciază

    Decembrie 6, 2010 la 7:43 pm

    • Eu îţi mulţumesc pentru gânduri şi îţi doresc din tot sufletul să ai ore pline de iubire şi magie .

      Seară în care frumosul să stea la braţul tău!

      Apreciază

      Decembrie 6, 2010 la 9:06 pm

  55. Pingback: Seara de folk (2) | Gabriela Neagu

  56. Pingback: Seara de folk (3) | Gabriela Neagu

Lasă un răspuns

