Scrisoare de bun rămas

Dacă e vineri – e poezie pe pâineGeorge Ţărnea (n. 10 noiembrie 1945, Şirineasa, judeţul Vâlcea; d. 2 mai 2003, Bucureşti)

Iubito câtă lume între noi,
Numărători de ploi din doi in doi
Şi dintr-un ochi de dor necunoscut,
Câte zăpezi pe buze ne-au crescut
Ascultă-mă şi lasă-mă să strig,
Mi-e frică de-ntâmplare şi mi-e frig

Şi nu mai vreau să ştiu pân` la sfârşit
Cine-a iubit frumos cine-a greşit
Cine-a iubit cine-a greşit
Cine-a făcut spre noapte primul pas
Cine-a plecat din joc cine-a rămas
Cine şi-a smuls pereţii rând pe rând
Cine s-a întors mereu cu ziua în gând

Cine-a pierdut cine-a caştigat
De toate-nlanţuit sau dezlegat
Cine-a crezut mai mult în celălalt
Sub cerul prea străin şi prea înalt
Sub cerul prea străin şi-nalt

Iubito câtă lume între noi
Numărători de ploi din doi în doi
Şi dintr-un ochi de dor necunoscut
Câte zăpezi pe buze ne-au crescut

Când n-am să uit cum sună glasul tău
Decât tăcerea ce-mi va fi mai rău
Şi cum să pot sub stele înnopta
Când nu mai simt ce-nseamnă umbra ta
Nu simt ce-nseamnă umbra ta

24 responses

  1. Te iubesc, scumpa mea. Ai ales o poezie deosebită. Iar eu am să adaug melodia, fiindcă într-adevăr s-a reuşit o alăturare vers-muzică de excepţie… Gânduri bune tuturor musafirilor tăi.

    Iar din partea mea şi o mare îmbrăţişare de om îndrăgostit care e nebun după tine…

    Apreciază

    Decembrie 10, 2010 la 2:34 pm

    • O poezie la care mă gândesc de ceva vreme, dragul meu drag. Îţi mulţumesc din suflet pentru melodie, o ascult de fiecare dată cu mare plăcere. Mesajul acestui poem este de-a dreptul sublim.

      Nebună sunt şi eu, dragule. Sper să nu mă aresteze nimeni pentru exces de sentimente.

      Te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Decembrie 10, 2010 la 6:01 pm

      • Nebun este vântul
        că duce cuvântul?
        Nebună iubirea
        că schimbă gândirea?
        Nuuu! Nebun e doar cântul
        ce face veşmântul
        sufletului tău
        îndrăgostit mereu.

        Apreciază

        Decembrie 10, 2010 la 6:56 pm

        • Mulţumesc din suflet pentru aceste versuri care mi-au mângâiat sufletul la ore târzii în noapte. Îndrăgostit peste poate…

          Te îmbrăţişez cu mare drag!

          Apreciază

          Decembrie 10, 2010 la 11:59 pm

          • „E noapte, patul e făcut, dar cine să se culce…” spune Hruşcă într+un colind.. şi eu adaug :
            „… când Cristi stă şi-ţi spune-ncet
            cu glsu-i rar şi dulce
            cum a-ntâlnit iubirea lui,
            cum alta-n lume nu-i
            şi cum mereu, într-un răsuflet,
            sărută al tău suflet”

            Apreciază

            Decembrie 11, 2010 la 12:31 am

            • Suntem cuminţi şi ascultăm colindele lui Hruşcă. Cristi citeşte din King, o altă noapte albă care preia din frumuseţea zilelor de decembrie.

              Ore magice, draga mea dragă!

              Apreciază

              Decembrie 11, 2010 la 1:08 am

  2. Pingback: Zinaida Serebriakova(10 decembrie 1884 – 19 septembrie 1967), pictoriță rusă « my heart to your heart

  3. Geanina, te felicit pentru alegerea facuta.Imi place poezia.Nu am citit-o pana acum.
    Un weekend minunat!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2010 la 2:49 pm

    • Mă bucur nespus să aflu că ţi-a plăcut poezia lui George Ţărnea. Versuri cu substanţă, care transmit cititorului din puritatea iubiri desăvârşite.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Decembrie 10, 2010 la 6:03 pm

  4. Pingback: Scrisoare de bun rămas - Ziarul toateBlogurile.ro

  5. Pingback: Pe aripi de vultur «

  6. Iubito câtă lume între noi
    Numărători de ploi din doi în doi
    Şi dintr-un ochi de dor necunoscut
    Câte zăpezi pe buze ne-au crescut

    Frumos frumos! Nu stiam aceasta poezie.
    Multumesc draga mea Geanina!

    Apreciază

    Decembrie 10, 2010 la 5:01 pm

    • Cu mare drag am postat-o, mi-a plăcut duntotdeauna. Mulţumesc pentru vizită şi toate gândurile bune lăsate la fiecare scriere de pe blogul meu.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Decembrie 10, 2010 la 6:05 pm

  7. Pingback: Accidente, anomalii, bizarerii « Gabriela Elena

  8. Frumos citatul”Prietenia unui om destept, e mai de pret decat prietenia tuturor prostilor din lume”. Acest videoclip mierita sa-l asculti,ori de cate ori simti nevoia sa te detasezi de amintirile triste.

    Apreciază

    Decembrie 10, 2010 la 8:01 pm

    • Bine ai venit!

      Citatul acesta face parte dintr-o scriere mai veche despre prietenie. Mult adevăr în el. Melodia este bună de pus la rană.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Decembrie 11, 2010 la 12:01 am

  9. Cum nimic nu e întâmplător, tot la fel mi s-a părut alegerea acestor versuri prin care să îl aminteşti pe Cristian…
    „Şi dintr-un ochi de dor necunoscut
    Câte zăpezi pe buze ne-au crescut”
    Îmbrăţişări călduroase… mai departe ştii tu 😀

    Apreciază

    Decembrie 11, 2010 la 12:07 am

    • Eram pe blogul tău şi citeam isprăvile Năbădăiosului.
      Am împărţit cu Lisandru porţia aceea din farfurie, nu a mai rămas nimic.

      Mulţumiri pentru cină şi vizită.

      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Decembrie 11, 2010 la 12:34 am

  10. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  11. Pingback: Explorator «

  12. Pingback: Poveste de vis (17) « Blogul lui Teo Negură

  13. Pingback: Drumuri aproape – Ardeu 8 « Cristian Dima

  14. Deosebit videoclipul precum si blogul urmarit de atatea zile…pe mai departe, caci totul este ca si-o carte.

    Apreciază

    Decembrie 22, 2010 la 6:07 pm

Lasă un răspuns

