Speranţa

shopping.flu.ro

Mi-ai spus cândva că SPERANŢA are culoarea verde,
Iar eu te-am întrebat ce este speranţa.
O iluzie, mi-ai răspuns,
Iluzia că te vei bucura într-o zi fiindcă ai găsit fericirea deplină
Pe care o cauţi necontenit pe harta trifoiului
Ce surâde triumfător înconjurat de mii de stele,
Stele ce-l păzesc straşnic de întruchiparea propriilor dorinţe
Care mă transformă în sclav pe vecie.
Mi-ai promis cel mai frumos dar de pe pământ
TRIFOI, VERDE, SPERANŢĂ.

Dacă pentru a-ţi dărui speranţa trebuie să ating norii,
Pentru ca ei să cearna ploaie de stele,
Atunci îi invit la dans şi stelele vor salva trifoiul.
Dacă pentru a-ţi dărui speranţa trebuie să schimb direcţia vântului
Mi-aş ruga gândul să nu stea pe gânduri,
Să oprească vântul pentru ca eu să culeg speranţa.
Sper din tot sufletul ca acest dar să nu te schimbe
Sufletului meu îi este frică să se trezească
Şi să descopere că nu mai are nicio fărâmă de speranţă.
Ce culoare spuneai că are SPERANŢA?

Geanina LISANDRU

6 responses

  1. Te sărut pe suflet, dragostea mea, gustând speranţa presărată de tine în aceste versuri frumoase… O culoare a speranţei – verde, aşa cum îţi place ţie, culoarea ochilor tăi frumoşi în care mă pierd adeseori pentru a mă regăsi mai aproape de sufletul tău…

    „Dacă pentru a-ţi dărui speranţa trebuie să ating norii,
    Pentru ca ei să cearna ploaie de stele,
    Atunci îi invit la dans şi stelele vor salva trifoiul.”

    Trifoi cu patru foi, pentru tine, pentru dragostea noastră, pentru toţi musafirii dragi ai blogului tău.

    Te iubesc şi te sărut pe suflet, dragostea mea!

    Apreciază

    Mai 10, 2011 la 7:45 pm

    • Te iubesc, minune de om!
      Îţi dedic fiecare vers şi îţi mulţumesc pentru tot.

      Cu drag mă alătur gândurilor tale şi trimit cititorilor dragi pupici geaninoşi peste normă.

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:04 pm

  2. Câtă vreme speranţa mai pâlpâie în adânc de suflet, poţi privi cu încredere rasăritul unei zile, în toată splendoarea lui!
    M-am regăsit aici printre gândurile tale Geanina:

    Mi-ai promis cel mai frumos dar de pe pământ
    TRIFOI, VERDE, SPERANŢĂ.
    Dacă pentru a-ţi dărui speranţa trebuie să ating norii,
    Pentru ca ei să cearna ploaie de stele,
    Atunci îi invit la dans şi stelele vor salva trifoiul.
    Dacă pentru a-ţi dărui speranţa trebuie să schimb direcţia vântului
    Mi-aş ruga gândul să nu stea pe gânduri,
    Să oprească vântul pentru ca eu să culeg speranţa.

    Să dea Domnul ploaie de binecuvântări peste aria speranţei tale! Calde îmbrăţişări de suflet draga mea dragă!
    Îmi era dor de gândurile tale…

    Apreciază

    Mai 11, 2011 la 1:17 pm

    • Am primit binecuvântările cu tot sufletul, draga mea dragă.
      Fără iubire şi speranţe viaţa nu are sens.

      Mulţumesc pentru trecere şi gândurile pline de frumos.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:02 pm

  3. dacă mi-e permis un joc, aș spune și eu
    ”speranța are culoarea verde. și cum arată culoarea verde?” 🙂
    nu te-am mai citit de ceva vreme, astfel că amnezia mea și-ar găsi o explicație. mă bucur mult să recitesc poemele tale, Geanina. o seară frumoasă alături de Cristian.

    Apreciază

    Mai 11, 2011 la 9:14 pm

Lasă un răspuns

