Dansând cu ploaia

Am spus mereu că ploaia este imprevizibilă,
Intră în viaţa mea neanunţată
Şi mă scutură de toţi fiorii.
Astăzi mergeam alene pe asfaltul vieţii mele,
Făceam o listă cu ceea ce-mi doresc,
Cu ceea ce îmi place, cu viaţa mea.
Imprevizibila ploaie a apărut
Şi, cu o magică rafală, a şters tot.
La prima atingere, inima s-a ascuns după un strop al sufletului.
La ce-a de-a doua , mărgăritarele dansau în părul meu,
Încercând disperate să-mi descopere umerii.
A treia atingere le asigură un drum fără piedici nodurose de stancă,
Stropii alunecă diafan pe umerii proaspăt descoperiţi,
Zguduiţi din temelii de cutremurul fiorului
Pe care ploaia mi-l dăruieşte de fiecare dată
Când intră-n viaţa mea.
Dansez desculţă, fericită, fără încetare,
Înnebunită de stropii ce-mi invadează trupul fără să mă-ntrebe.
Ploaia mă îmbrăţişează şi îmi şopteşte alintându-mi urechea:
  Dansezi?
Mă înclin precum o prinţesă,
Simţind cum ploaia îmi propune rolul vieţii mele,
Încep a învăţa paşi noi, mă învârt,
Ridic braţele şi privirea către cer,
Iar ploaia îmi inundă faţa şi mă sărută.
Atingerea ploii mă fascinează, m-aruncă în visare,
Mă strânge de mână şi mă transformă-n floare,
O floare ce creşte-n iubire, prin ploaie,
O ploaie ce-mi zgârie trupul cu flori,

O ploaie eternă ce-mi curge prin vene dându-mi fiori.

Fiorul acesta îmi mângâie ochii, iar eu îi deschid,
Ies din visare şi ploaia în mine o-nchid.

Geanina LISANDRU



14 responses

  1. Sărut ochii şi sufletul, îndrăgostita mea… Avem ploi pe umeri, de câteva zile, se înverşunează norii pe deasupra Bucureştilor, dar totul este potrivit pentru o atmosferă cât mai romantică. Îmi place de fiecare dată când citesc poveştile tale despre ploaie. Ai un fel aparte prin care transmiţi mesajul poetic, iar cititorul stă sub o umbrelă virtuală şi citeşte.
    Ce mult de iubesc… Iar fiecare strop de ploaie care ajunge la tine poartă şi sărutul meu cu el…

    Te sărut pe suflet, iubirea mea…

    Apreciază

    Mai 11, 2011 la 7:45 pm

    • Ploaia rămâne pentru mine un mister, îmi dă trăiri nebănuite, de excepţie.

      Mesajul se pare că ţi-a învăluit sufletul în culorile iubirii.

      Te iubesc, om drag!

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:19 pm

      • Eşti minunea vieţii mele, iubire, şi ai fost pentru mine ce este ploaia pentru pământ, fără niciun fel de exagerare. Te iubesc cu tot sufletul meu, în fiecare minut şi în fiecare zi…

        Apreciază

        Mai 17, 2011 la 7:34 pm

        • Tu eşti ploaie, dar şi furtună,
          Tu eşti soarele după ceaţă,
          Tu eşti iubirea mea nebună,
          Tu eşti dorinţa mea viaţă.

          Te iubesc, Lisandru!

          Apreciază

          Mai 17, 2011 la 7:51 pm

  2. O ploaie de versuri trecute prin arderea interioara a iubirii, fara sa stinga vapaia…dar lasand balsam racoros si arome de suflet.
    Frumoasa ploaia asta si benefica!
    Imbratisarile mele pleaca spre capitala!

    Apreciază

    Mai 11, 2011 la 8:20 pm

    • Îmbrăţişări şi ploi…minunat, draga mea dragă.

      Arome de suflet şi iubire, viaţă şi iar viaţă.

      Pupici geaninoşi peste normă!

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:13 pm

  3. Viorel Grecu

    Imi place acest articol !

    Apreciază

    Mai 11, 2011 la 9:28 pm

  4. Elisabeta Doina Cotlarciuc

    Esti minunata cu sufletul tau, mintea si inima ta, cuvintele tale pot doar sa spuna ce simt ele.

    Apreciază

    Mai 11, 2011 la 11:04 pm

    • Mă înclin, draga mea dragă!

      Răspund mai greu, dar voi răspunde tuturor.

      Te îmbrăţişez peste normă!

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:08 pm

  5. mi-era dor de gingăşia versurilor tale,şi de frumuseţea sufletului tău.
    bine ai revenit!:)

    Apreciază

    Mai 12, 2011 la 5:30 am

    • Bine te-am regăsit şi v-am regăsit!

      Îţi mulţumesc din tot sufletul pentru fiecare vizită.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:07 pm

  6. Voi doi o sa va iubiti si dincolo de viata!:-)

    Apreciază

    Mai 16, 2011 la 9:35 pm

    • I-am citit lui Cristi comentariul şi zâmbeşte larg. Aprobă.

      Te îmbrăţişăm şi îţi dorim tot binele din lume!

      Apreciază

      Mai 16, 2011 la 9:46 pm

Lasă un răspuns

