Noi doi şi ploaia

Dintre toate ploile lumii îmi plac PLOILE IUBIRII. PLOILE IUBIRII sunt DIVINE. Oricine este supărat pe ploaie este invitat să citească despre ploaie, să danseze în ploaie şi să iubească în ploaie.Vreau ca ploaia să fie îndrăgită de voi toţi. M-am gândit că, prin aceste versuri,  pot oferi cititorilor gândurile mele bune, îi îndemn la frumos, să nu uite să iubească, să preţuiască mai mult viaţa, chiar dacă ea nu este întotdeauna roz. O seară cu ploi de iubire în suflet!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Geanina Lisandru
3 responses

  1. Observ că ne faci surprize tare frumoase, iubirea mea, şi sunt convins că musafirii care vor trece pragul căsuţei tale literare vor pleca având multă linişte şi frumuseţe în gânduri…
    Mă alătur şi eu îndemnul tău pe care l-ai făcut la început – chiar dacă viaţa nu este întotdeauna roz, ea trebuie trăită cu pasiune, cu iubire în ochi şi gânduri… Te iubesc, viaţa mea…

    Nichita Stănescu

    Ploaie în luna lui Marte
    Ploua infernal,
    si noi ne iubeam prin mansarde.
    Prin cerul ferestrei, oval,
    norii curgeau în luna lui Marte.

    Peretii odaii erau
    nelinistiti, sub desene în creta.
    Sufletele noastre dansau
    nevazute-ntr-o lume concreta.

    O să te ploua pe aripi, spuneai,
    ploua cu globuri pe glob si prin vreme.
    Nu-i nimic, iti spuneam, Lorelei,
    mie-mi ploua zborul, cu pene.

    Si mă-naltam. Si nu mai stiam unde-mi
    lasasem în lume odaia.
    Tu mă strigai din urma: raspunde-mi, raspunde-mi,
    cine-s mai frumosi: oamenii?… ploaia?…

    Ploua infernal, ploaie de tot nebuneasca,
    si noi ne iubeam prin mansarde.
    N-as mai fi vrut să se sfirseasca
    niciodata-acea luna-a lui Marte.

    Apreciază

    Mai 18, 2011 la 5:59 pm

  2. sa ramaneti asa mereu:) pt ca ne starniti zambete:)

    Apreciază

    Mai 19, 2011 la 12:11 am

  3. Sa ramai sub ploile iubirii toata viata draga Geanina! Sufletul tau minunat merita! Fii binecuvantata draga mea!

    Apreciază

    Mai 19, 2011 la 2:49 pm

Lasă un răspuns

