Provocare

Curge-n valuri azi iubirea printre patimi şi dorinţă,
Se prelinge peste tine durerea de-a mă iubi,
Storci din mine temeri, doruri, dragostea cu uşurinţă,
Îmi şopteşti să mă supun pentru a te despăgubi.

Ascunsă voi sta în tine, trupul tău îmi va fi scut,
Viaţa-n pântec îmi va creşte, toamna botez ne va da,
Poveşti pe frunze vom scrie, nu-i nimic contrafăcut,
Doar fiorii prinşi în trupuri fericiri vor exploda.

Din explozii se vor naşte legăminte şi-un miracol,
Lumea va privi uimită când pe umeri îmi vei pune
Ierni şi veri provocatoare pregătite de spectacol,
Pe o scena  unde versul va putea să ne cunune.

Sculptor îmi vei fi pe veci şi vei rupe doar din mine,
Bucăţi mari de pasiune căptuşite cu  mister,
Îmi vei modela pe glezne zvârcoliri ascunse-n în tine,
Vei ciopli sărut pe sânii pregătiţi de adulter.

Toate tainele din mine se revoltă, prind contur,
Toate visele din tine mă alintă, mă incită, mă dezbracă,
Suntem noi şi drăgosteala de care nu mă mai satur,
Gura ta caută coapsa, o sărută, o dezmiardă, o atacă.

Curge-n valuri azi iubirea printre patimi şi dorinţă,
Se prelinge peste tine durerea de-a mă iubi,
Storci din mine temeri, doruri, dragostea cu uşurinţă,
Îmi şopteşti să mă supun pentru a te despăgubi.

Geanina Lisandru
12 responses

  1. „Sculptor îmi vei fi pe veci şi vei rupe doar din mine,
    Bucăţi mari de pasiune căptuşite cu dorinţă şi mister,
    Îmi vei modela pe glezne zvârcoliri ascunse-n în tine,
    Vei ciopli sărut pe sânii pregătiţi de adulter.

    Toate tainele din mine se revoltă, prind contur,
    Toate visele din tine mă alintă, mă incită, mă dezbracă,
    Suntem noi şi drăgosteala de care nu mă mai satur,
    Gura ta caută coapsa, o sărută, o dezmiardă, o atacă.”

    Bine te-am regăsit, iubirea mea mare… Ne promisesei un poem deosebit şi iată că îl avem acum sub faţa ochilor, spre încântare sufletească, spre bucuria privirii şi spre emoţie crescândă. Am selectat aceste două strofe (doar) pentru că ele sunt încărcate de o pasiune frenetică, incontestabilă, incitantă… Aşa te-am cunoscut, aşa te descopăr în fiecare zi, în fiecare oră. Şi sunt sigur că aşa vei fi mereu, dragostea mea… Sunt convins că încă nu am descifrat toate „tainele” din tine, şi tocmai de aceea explorez lumea ta fără să simt oboseala.

    Te iubesc, minune de femeie!

    Apreciază

    Iunie 25, 2011 la 1:32 pm

    • Ai grijă cu emoţiile, dragul meu drag, trebuie să menţii un echilibru, altfel e grav.
      Tainele unei femei sunt greu de descifrat, nu am spus o noutate. Femeia trebuie să întreţină permanent misterul, nu să se dezvăluie dintr-o dată.
      Incontestabilă, frenetică şi incitantă, promit să mor astfel.

      Te iubesc, om drag!

      Apreciază

      Iunie 25, 2011 la 1:40 pm

      • Fără moarte, dacă se poate, scumpa mea. Are şi ea locul ei bine determinat în viaţa noastră, dacă pot spune aşa, dar atunci când eşti cu iubirea la purtător îţi este aproape imposibil să crezi că poate exista şi o – hai să-i spunem aşa – Mare Trecere către Altceva. Sună un pic mai bine.
        Te voi iubi toată viaţa şi – dacă există universuri paralele – cu siguranţă că ne vom întâlni şi acolo, pot să pariez pe asta. Ar fi ideal dacă am putea să facem şi nişte bloguri, într-un alt univers…
        Te sărut pe suflet!

        Apreciază

        Iunie 25, 2011 la 10:29 pm

  2. Am citit cu placere inca o fila din povestea iubirii voastre.Frumos versul, frumos sentimentul ce-l inspira.
    Imbratisari cu iubire din IUBIRE, de pe meleaguri clujene!

    Apreciază

    Iunie 25, 2011 la 3:07 pm

    • O poveste pe care o trăim cu aceeaşi intensitate, clipă de clipă, ca în prima zi.

      O poveste care scrie versuri pe sufletele noastre, pe sufletele cititorilor dragi, iubitori de frumos.

      Ore magice, draga mea dragă!

      Apreciază

      Iunie 25, 2011 la 6:07 pm

  3. superbă poezie..unică!:)..o provoare la iubire,la viaţă….mă bucur că ţi-a revenit dorinţa de a scrie pe blog..este un dar pentru noi ce ne hrănim spiritual cu frumuseţea versului şi a sufletului tău..nu mă pricep să fac comentarii la poezie,poate de aceea nici nu prea comentez poeziile,şi asta deoarece poezia se trăieşte şi nu poţi să o diseci în cuvinte ce poate strică frumuseţea acesteia,dar să fii sigură că în măsura timpului ce este atât de zgârcit cu mine,chiar dacă nu trec zilnic pe aici,nu-mi scapă nimic din ce scrii .la fel cum de altfel o fac şi cu blogul sufletului tău pereche,Cristian:)…îţi doresc să ai mereu parte de tot binele şi frumosul din lume,şi cea mai tainică dorinţă a ta,să se realizeze mai repede decât te aştepţi(mă refer la dorinţa ta de a<ţi avea îngeraşul lângă tine)..te îmbrăţişez cu tot sufletul meu,cu mare drag!:)

    Apreciază

    Iunie 25, 2011 la 6:43 pm

    • Draga mea dragă,
      amândoi ştim că ne citeşti scrierile, că apreciezi versul nostru şi simţi tot ceea ce transmitem prin el. Faptul că ne vizitezi ne umple sufletul de bucurie, ne demonstrează că nu scriem degeaba. Îţi mulţumesc din suflet pentru gânduri şi comentarii. Dorinţă de a scrie există, starea mea nu mi-a permis să mă apropii prea mult de zona virtuală, dar Cristi m-a ţinut la curent cu ceea ce se mai petrece, am mai citit şi eu când am mai putut, iar acum scriu şi postez, sper, cât mai des.

      Ore pline de magie, alături de cei dragi!

      Apreciază

      Iunie 25, 2011 la 7:26 pm

    • Gândurile mele bune, Ryana, la final de săptămână! Te asigurăm de tot respectul nostru…

      Apreciază

      Iunie 25, 2011 la 10:30 pm

  4. mulţumesc mult,dragii mei copii frumoşi la chip şi suflet[vă spun copii că aproape asta mi-aţi fi având în vedere vârsta:)]..este un mare privilegiu pentru mine faptul că v-am găsit,v-am cunoscut …..mulţumesc mult că existaţi:)..vă doresc din tot sufletul ca viaţa să vă ofere mereu tot ce vă doriţi,şi să atingeţi culmile succesului şi peste graniţă,ptr.că sunteţi adevărate talente,şi unici în tot ce faceţi…cu acelaşi respect şi drag,
    Ryana!:)..

    Apreciază

    Iunie 27, 2011 la 6:36 pm

    • Asta surpriză la ceas de seară. Am trăit tot timpul cu impresia că suntem din aceeaşi generaţie.
      Îţi mulţumim pentru vorbele calde şi ne face mare plăcere această întâlnire virtuală.

      Toate gândurile noastre bune, om frumos!

      Apreciază

      Iunie 28, 2011 la 12:38 am

  5. Gianina,eu fac parte din generaţia anilor 50,(Madonna,Michael Jakson)..deci nu ştiu dacă chiar mamă v-aş fi că eu vă văd însă foarte foarte tineri:)..de aceea am specificat că aproape,deşi,nu ştiu poate hai să spun o soră mai mare?….:)

    Apreciază

    Iunie 29, 2011 la 4:02 pm

    • Regret întârzierea răspunsului meu. Nu ne strică deloc încă o soră, dimpotrivă.

      Pupici geaninoşi în cantităţi industriale, draga noastră dragă!

      Apreciază

      Iulie 1, 2011 la 4:04 pm

Lasă un răspuns

