Orgolii

8 responses

  1. Citesc si trec versurile prin gand si inima, apoi trag o linie si adun.E lupta dragostei,in care invingatori sunt doi, intotdeauna doi.
    Va imbratisez draga mea si va doresc o duminica senina, desi ploua si iar ploua….macar in suflet sa fie soare.

    Apreciază

    Iulie 3, 2011 la 3:02 pm

    • Draga mea dragă,
      ne citim scrierile de mai bine de doi ani. Eşti omul frumos din spatele virtualului care îmi citeşte scrierile cu plăcere. Sunt onorată şi îţi mulţumesc cu tot sufletul. Iar o să mă certe Lisandru fiindcă nu l-am anunţat că am postat. Îmi place să-i văd chipul după ce descoperă fiecare postare.

      Orgoliile sunt cel mai aprig duşman al omenirii.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

      Apreciază

      Iulie 3, 2011 la 6:40 pm

  2. Culai

    Din (ne?)fericire, „nici o scînteie-ntr-însul [om] nu-i candidă, senină…”
    E mai bine în starea gemă, din care de milenii ne tot zbatem a zbor, spre ţinta unor idealuri de neatins.
    Aşa ne dăm (noi, nouă înşine) de lucru şi un rost în „viaţa asta plină de-amaruri şi de chin”… Ca subt moşi Teacă-n armată; ori, şi mai rău, Doamne, feri!…

    Simt ca Voi…, cuget prin Eminescu, alţi clasici. Azi.

    Apreciază

    Iulie 3, 2011 la 3:26 pm

    • Bădie Culai,
      că bine le mai ziceţi.
      Onoraţi de vizită, de comentarii şi de generozitatea cuvântului.

      Gândurile noastre senine!

      Apreciază

      Iulie 3, 2011 la 6:43 pm

  3. Te iubesc, minunea mea… Adevărul este că datorită orgoliilor se poate alege praful de multe, nu doar de iubire. Un poem de viaţă, cu viaţă, despre viaţă. Aşa cum ne-ai obişnuit, propunerile tale literare sunt deosebite şi sunt sigur că foarte mulţi cititori se regăsesc, măcar în parte, în ele…
    Te sărut pe suflet, femeie dragă!

    Apreciază

    Iulie 3, 2011 la 7:44 pm

    • Din cauza orgoliilor s-au destrămat multe vieţi, profesional şi sentimental. Orgoliile întunecă raţiunea, distrug prietenii de-o viaţă, parteneriate.
      Îmi spunea cineva, cândva: „Am învăţat să număr , în gând, până la zece şi mi-a trecut furia, orgoliile s-au estompat”.

      Te iubesc, om drag!

      Apreciază

      Iulie 3, 2011 la 10:22 pm

  4. De-a lungul timpului, dragostea mea, de câte ori am încercat să număr pentru a mă calma am ajuns la concluzia indubitabilă că mi-au crescut şi pulsul şi enervarea. De unde se trage încă o concluzie – tratamentul nu poate fi acelaşi pentru toţi.
    Însă, de când de cunosc pe tine, am mai învăţat un lucru: inferioritatea unora duce la complicarea vieţii altora, mai ales atunci când te arunci în baltă pentru a scoate pietrele aruncate de ei. Este cert că şi proştii au orgoliile lor. Şi e bine să le ţinem cât mai departe de ale noastre.
    Îţi iubesc şi starea de spirit, cotidiană, nu numai sufletul şi ochii verzi…

    Apreciază

    Iulie 7, 2011 la 1:54 am

    • Am zâmbit, om drag. Ultima parte a comentariului tău nu îmi trezeşte întrebări, ştiu foarte bine că lucrurile sunt aşa cum le-ai descris.

      Te iubesc, Lisandru!

      Apreciază

      Iulie 7, 2011 la 6:13 am

Lasă un răspuns

