La mulţi ani, Cristian Lisandru! Te iubesc!

Viaţa ne oferă surprize incomensurabile. Mi-a rezervat şi mie, aşa cum face cu fiecare dintre noi. Le-am primit cu sufletul deschis, de fiecare dată, indiferent dacă acestea au fost plăcute sau nu. Le-am acceptat, le-am disecat cu lama minţii, am extras din fiecare frumosul. Iubirea a sosit şi ea, tot sub formă de surpriză. O surpriză la care visăm toţi, pe care o aşteptăm cu emoţie şi cu braţele deschise, întotdeauna deschise. Am deschis, cu frenezie, darul oferit de viaţă, în urmă cu doi ani, pe 3 august 2009. Am tras, cu forţa taifunului, de şnurul ce-l ţinea ferit de ochii tuturor, l-am primit în suflet, mi-a invadat fiinţa, mi-a răvăşit gândurile şi existenţa, mi-a înflorit privirea, mi-a înmiresmat viaţa, mi-a plantat pe fiecare arteră a trupului trandafiri galbeni, fericire, patimă şi dorinţă.
Îţi mulţumesc pentru toate acestea, minune de om!
Te prind de mână, aşa cum am făcut la prima întâlnire, îţi mângâi gândurile şi-ţi spun, şi astăzi, de ziua ta, LA MULŢI ANI, CRISTIAN LISANDRU, TE IUBESC!



24 responses

  1. SUNT ONORAT DE O ASTFEL DE IUBIRE, DRAGOSTEA MEA… Nu ştiu cum să îţi mulţumesc (sau, poate, cea mai frumoasă modalitate prin care aş putea să răspund este chiar iubire pe care o împărtăşim de atâta vreme) şi trăiesc în fiecare zi cu gândul la tine.
    Atunci când am spus că, viaţa este croită strâmb, aceeaşi viaţă m-a tras de mânecă şi mi-a şoptit la ureche „Hai să văd cum vei reacţiona dacă îţi voi oferi cea mai frumoasă surpriză din viaţa ta!”
    Iar surpriza avea ochi verzi, păr lung, un suflet de aur şi o cantitate incomensurabilă de iubire pe care mi-a aşezat-o la suflet.
    Surpriza cea mai frumoasă a vieţii mele poartă numele tău, Geanina Lisandru. Şi îţi mulţumesc- Te iubesc ca un nebun şi îmi doresc ca nicio zi din viaţa asta să nu ne găsească, vreodată, departe unul de celălalt. Te vreau doar în braţele mele…

    Te sărut pe suflet, DRAGOSTEA MEA! Mulţumesc.

    Apreciază

    Iulie 17, 2011 la 10:24 pm

    • Lisandru,
      tot ceea ce trăiesc, alături de tine, este unic. Viaţa oferă surprize, aşa cum scriam şi în această postare. Nu pictează doar în roz, aduce şi pete grizonate. Reuşim să trăim frumos, la superlativ, doar dacă ne dorim cu tot sufletul.

      Mulţumesc pentru comentariu, pentru fiecare cuvânt care reprezintă bucăţi din sufletul tău, un suflet pe care-l iubesc cu toată fiinţa.

      Te ador, minune de om!

      Apreciază

      Iulie 19, 2011 la 12:04 pm

  2. La multi ani si multa fericire!!!
    Sa fiti sanatosi

    Apreciază

    Iulie 17, 2011 la 10:46 pm

  3. Mulţumim din suflet, Diana, te asigurăm de tot respectul nostru şi îţi trimitem toate gândurile noastre bune! Să fii fericită alături de oamenii dragi de lângă tine!

    Apreciază

    Iulie 17, 2011 la 11:06 pm

  4. La multi ani si din partea mea, Cristian!
    Sa fiti fericiti, dragi indragostiti, Geanina si Cristian!

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 12:29 am

    • Mulţumesc, Gabi, ne bucurăm să te ştim şi azi alături de noi, aşa cum s-a întâmplat de fiecare dată! Trimitem gândurile noastre bune către tine!

      Apreciază

      Iulie 18, 2011 la 11:52 am

      • Îţi mulţumesc pentru prietenia ta pentru Cristian. O prietenie de câţiva ani care nu poate fi decât preţuită.

        Îmbrăţişări!

        Apreciază

        Iulie 19, 2011 la 12:07 pm

  5. La multi ani pentru tine Cristian, La multi ani pentru iubirea voastra minunata!
    Va imbratisez cu drag si va impartasesc dragostea la bine si la rau!

    Va salut calduros de peste ocean, Davella!

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 2:35 am

    • Mulţumesc, Davella, primim cu mare drag gândurile tale bune şi salutul tău. Să ai parte numai de bine, din toate punctele de vedere!

      Apreciază

      Iulie 18, 2011 la 11:52 am

    • O surpriză frumoasă să te ştim alături. Nu te-am uitat, dor că eu am lipsit cam mult din blogosferă. Nu are sens să expun motivele, dar sunt sigură că prietenia noastră nu a ţinut cont de această absenţă, a mea.

      Mulţumim din suflet pentru gânduri!

      Apreciază

      Iulie 19, 2011 la 12:09 pm

  6. aris

    Ma simt ca un intrus care se uita pe gaura cheii sa descopere o poveste, dar in acelasi timp ma bucur pentru fericirea voastra.

    Sa fiti mereu indragostiti, pentru ca dragostea este cea care intermediaza accesul la suflet, sa ramaneti frumosi, calzi si buni – toata viata!
    Sa auzim numai de bine!
    Cu drag…

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 4:38 pm

    • Eşti un om drag, un om primit cu braţele deschise de către noi doi.

      Mulţumim pentru urări şi te îmbrăţişăm cu mare drag!

      Apreciază

      Iulie 19, 2011 la 12:11 pm

  7. MULŢUMIM, Aris, ne bucură tare mult cuvintele tale şi toate gândurile pe care ni le transmiţi, de fiecare dată! Îţi dorim toate cele bune, în fiecare zi, cu mare drag, din tot sufletul. Meriţi din plin!

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 5:42 pm

  8. Fiecare zi de nastere sarbatorita impreuna sa va implineasca mai mult, amintirile pe care le strangeti impreuna sa va bucure si sa va lumineze fetele si sufletele cu zambete! 😀

    LA MULTI ANI, CELUI PE CARE-L IUBESTI!
    LA MULTI ANI, CRISTIAN!

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 6:14 pm

    • Te felicit pentru realizările personale şi profesionale şi îţi mulţumesc fiindcă ai fost alături de noi în acest moment important.

      Gânduri alese din partea noastră şi mult succes în alegerile viitoare!

      Apreciază

      Iulie 19, 2011 la 12:13 pm

  9. Mulţumesc, Gabriela, ne bucură să te ştim alături de noi, de fiecare dată. Îţi dorim şi noi numai bine, în tot ceea ce faci, multe bucurii şi la cât mai multă iubire! Gândurile noastre bune!

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 6:19 pm

  10. Si aici LA MULTI ANI! si BUNI amandurora dragii mei dragi!
    Toate gandurile mele bune, vi le trensmit din suflet.

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 9:14 pm

    • A scris Lisandru ceea ce simţim amândoi pentru o astfel de prietenie pe care ne-o oferi necondiţionat.

      Mă înclin, om frumos!

      Apreciază

      Iulie 19, 2011 la 12:14 pm

  11. La mulţi ani,cu bucurii,fericire şi împlinirea tuturor gândurilor frumoase!..sunt în mare criză de timp, şi nu am răgaz să scriu ceva mai de suflet ptr.sufletele voastre frumoase şi ptr. exemplul pe care ar trebui să-l urmeze tinerii de azi ,şi nu numai….să trăiţi în iubire 100 de ani..vă îmbrăţişez cu sufletul meu,cu mare drag!:)..

    Apreciază

    Iulie 18, 2011 la 9:31 pm

    • Eşti aici tot timpul. Ştim şi simţim că-ţi suntem dragi. Îţi mulţumim şi te asigurăm de respectul nostru.

      Să-ţi fie zilele senine, pline de frumos şi iubire, draga noastră dragă!

      Apreciază

      Iulie 19, 2011 la 12:16 pm

  12. Stimată doamnă Elena Marin Alexe, prietenia dumneavoastră este pentru noi o mare bucurie, de foarte multă vreme. Sunteţi un om cu un suflet imens, iar pentru aceasta nu putem să fim decât onoraţi şi convinşi că – atâta vreme cât există astfel de oameni – nimic nu este pierdut. Vă trimitem gândurile noastre bune şi vă îmbrăţişăm!

    Apreciază

    Iulie 19, 2011 la 11:47 am

  13. Ryana, mulţumesc mult pentru cuvintele şi gândurile frumoase, îţi doresc şi îţi dorim numai bine, multe bucurii şi împliniri! Ne bucurăm fiindcă te ştim aproape, iar respectul este reciproc!

    Apreciază

    Iulie 19, 2011 la 11:48 am

  14. problemele personale mă sufocă….şi tot timpul gândesc la vremea când voi citi şi reciti tot ce scrieţi mai pe îndelete..mă bucur că vă pot ţine aproape,asta deoarece lista mea de bloguri nu se va închide niciodată,chiar dacă eu poate voi renunţa să mai scriu.şi în felul acesta pot deschide oricând fereastra sufletelor voastre atât de minunate…mulţumesc şi eu @Cristian pentru nobleţea sufletească!:)

    Apreciază

    Iulie 20, 2011 la 4:22 pm

Lasă un răspuns

