Amprente Literare – volumul 4

Cu fiecare pagină atinsă, răsfoită, citită, simţi mesajul penetrant al fiecărei scrieri, guşti pasiunea care înfloreşte din sufletul celui care a aşternut versul sau fraza. Literele au susţinut încă un examen care şi-a pus serios amprenta pe fruntea celui de-al patrulea volum „Amprente Literare”. Bucuria, fericirea, zâmbetele şterg nopţile nedormite, stresul apariţiei, atunci când totul devine palpabil. 13 autori au făcut acest vis posibil: Elena Marin Alexe, Silviu Crăciunaş, Aris Gârleanu, Denisa Lazăr, Geanina Lisandru, Cristian Lisandru, Aurelia Elena Matei, Bogdan Onin, Maria Oprea, Viorel Pivniceru, Ana Gabriela Popa, Sebi Şufariu, Llelu Nicolae Vălăreanu(Sârbu).

Le mulţumesc tuturor, le urez spor la scris, inspiraţie şi vă las să citiţi câteva rânduri aşternute de scriitorul Cristian Lisandru pe coperta acestui volum.

Geanina Lisandru

 

10 responses

  1. aris

    E o bucurie imensa pentru mine faptul ca am inceput sa visez langa niste oameni minunati. Intotdeauna mi-a placut sa scriu, dar aveam nevoie de cineva care sa ma indrume si sa imi dea putina incredere. Inca nu am trecut de stadiul de prichindel in ale cuvintelor si ma minunez cand citesc textele colegilor mei incercand sa ma ridic la nivelul lor. E o provocare si o placere sa imi petrec franturile de timp liber citind, scriind si incercand sa imi ajut, dupa puterile mele, colegii.
    In vremurile acestea vitrege pentru scriitori, o mana de oameni, iubitori de limba si de tara, au facut echipa si se bucura impreuna de fiecare realizare a unuia dintre ei.
    Suntem tineri, frumosi, entuziasti si slujim limba romana!
    Multumesc Geanina, multumesc Cristian!
    Va multumesc pentru faptul ca ne-ati adoptat si ne ajutati sa fim din ce in ce mai buni!
    Primul gand bun in zi de weekend se indreapta spre voi, si semnez ca intotdeauna:
    cu drag: Aris Garleanu

    Apreciază

    Iulie 23, 2011 la 9:52 am

    • Aris,
      ne-a plăcut mult la tine faptul că ai privit obiectiv sugestiile autorilor, ai simţit că nu vine nimic încărcat de răutate, ci doar prietenie. Suntem fericiţi să te avem alături, să-ţi citim proza scrisă pentru a fi savurată în ritm alert.
      Am primit cu braţele deschise gândurile tale şi îşi mulţumim fiindcă faci parte din echipa noastră.

      Să ai ore magice, draga noastră dragă!

      Apreciază

      Iulie 23, 2011 la 3:11 pm

  2. Am certitudinea că vă cunosc de multă vreme.
    Mă plimb prin gândurile şi trăirile voastre, paşii mei calcă uşor printre rânduri, să nu lovească vreun suspin rătăcit în miez de noapte, sau vreun zâmbet încărcat de povara dulce a iubirii pe care v-o purtaţi cu demnitate, indiferent prin ce treceri vă conduce drumul vieţii.
    Voi sunteţi o Amprentă indistructibilă şi benefică, pe viaţa mea, şi asta nu voi uita niciodată. Aţi dat aripi viselor şi aţi deschis culoar de liberă trecere gândurilor mele.
    Vă respect şi vă iubesc Geanina şi Cristian Lisandru!
    Dumnezeu să vă ocrotească şi să vă binecuvânteze!

    Apreciază

    Iulie 23, 2011 la 11:03 am

    • Elena,
      „povara dulce a iubirii pe care v-o purtaţi cu demnitate”, mi-a plăcut, ne-a plăcut infinit de mult ceea ce ai scris aici. Aşa stau lucrurile, tu ştii cel mai bine, dar iubirea asta a noastră este ceva ce n-am sperat, doar am visat. Nu mi-a fost niciodată ruşine să recunosc că iubesc o minune de om. Îl iubesc cu toată fiinţa, până la durere, aşa cum îmi place mie să spun.

      Mulţumim fiindcă eşti permanent lângă noi.

      Te îmbrăţişăm cu toată dragostea, om frumos!

      Apreciază

      Iulie 23, 2011 la 3:17 pm

  3. Felicitări tuturor autorilor inseraţi în acest volum, este o (altă) mare bucurie pentru noi toţi. Suntem onoraţi de colaborarea cu toţi autorii Amprentelor şi îi asigurăm, în fiecare zi, de tot resepctul nostru. Am devenit, cu toţii, prieteni, iar ferestrele sufletelor sunt deschise, în fiecare zi.
    Gânduri bune pentru toţi, te iubesc, Geanina – şi apreciem cu toţii munca imensă pe care o depui în cadrul cenaclului.

    La cât mai mult inspiraţie tuturor şi – firesc – ne îndreptăm cu paşi mari către volumul 5. Show must go on!

    Apreciază

    Iulie 23, 2011 la 2:46 pm

  4. Lisandru,
    eşti jumătatea care mă completează în această muncă, jumătatea care pune pasiune, peste normă, în tot ceea ce face, eşti jumătatea pe care o iubesc, o ador, o respect şi de care mi-e dor în fiecare secundă a vieţii.

    Vom continua activitatea literară cu aceeaşi forţă şi dăruire. Va fi şi volumul 5, vor fi mult mai multe…

    Te iubesc şi te respect, Cristian Lisandru!

    Apreciază

    Iulie 23, 2011 la 3:21 pm

  5. un gând bun, dragilor, pentru răbdarea cu care ați făcut posibilă coagularea acestui minunat grup în jurul vostru.

    Apreciază

    Iulie 24, 2011 la 1:14 pm

  6. Am ajuns acasa si am resfoit volumul 4. Sunt incantata:)
    Inca o data mii de multumiri pentru tot dragii mei!

    Apreciază

    Iulie 27, 2011 la 8:00 pm

    • Elena,
      am mai spus, bucuria este mare. Muncă, pasiune, creaţie.

      Pupici geaninoşi peste normă, draga noastră dragă!

      Apreciază

      Iulie 27, 2011 la 10:11 pm

Lasă un răspuns

