Ploaia

O ploaie nesfârşită, iubite, ne îmbracă,
Piciorul modelează lutul ce ne susţine,
Sorbi dintr-o privire stropii ce mă atacă
Şi se preling pe trupul ce dornic îi reţine.

O ploaie furibundă, iubite, ne trezeşte,
Ne umple de dorinţă şi ne inundă gândul,
Plutim pe nor de spumă, iubirea o-mpleteşte
În ore lungi cântate de vărstinicul pendul.

Ce ploaie sănătoasă, iubite, ne alintă,
Nu are preţ niciunde, nici comparată fi,
Nici de o zi cu soare nu este biruită,
Nici de iubiri ce ţin o noapte sau o zi.

Ce ploaie nefirească, iubite, ne cuprinde,
În plete azi îmi prinde dansul de curcubeu,
Culorile-mi răsfaţă obrazul ce se-aprinde
Când degetele tale dezmiardă trupul meu.


 

Ce ploaie inocentă, iubite, din trupuri se va naşte
Şi vor pluti doar nuferi pe ochii de smarald,
Mă scald adânc în ei până vor recunoaşte
Că ploaia e divină când este frig sau cald.

Gust stropii de pe pântec şi freamăt de plăcere,
Iar buza mea sărută mătasea epidermei,
Am să-ţi şoptesc, iubite, s-opreşti fluviul de miere
Ce între sâni aşterne flori fragede de tei.

Ce ploaie sângerie, iubite, ea clocoteşte-n noi,
Aprinde viaţa-n tine şi-mi pârjoleşte coapsa,
Recită zâna ploii din gând şi de pe foi
Şi spune repetat că vrea să-ţi fie aleasa.

Geanina Lisandru
4 responses

  1. „Ce ploaie inocentă, iubite, din trupuri se va naşte
    Şi vor pluti doar nuferi pe ochii de smarald,
    Mă scald adânc în ei până vor recunoaşte
    Că ploaia e divină când este frig sau cald.

    Gust stropii de pe pântec şi freamăt de plăcere,
    Iar buza mea sărută mătasea epidermei,
    Am să-ţi şoptesc, iubite, s-opreşti fluviul de miere
    Ce între sâni aşterne flori fragede de tei.”

    Iubita mea îndrăgostită de ploaie, îmi place la nebunie poemul. Am descoperit frumuseţea ploii alături de tine, prin tine, datorită felului în care mi-ai vorbit şi mi-ai recitat despre ploaie…
    Ploile au început să îmi placă şi mie, acum, dar este absolut necesar să le trăiesc şi să le gust alături de tine…

    Te iubesc, minunea mea…

    Apreciază

    Iulie 31, 2011 la 4:40 pm

    • Am spus de nenumărate ori, iubesc ploaia cu patimă, îmi place sunetul ei, îmi place să-i simt aroma, să-i adulmec mirosul, să mă îmbrăţişeze de câte ori are ocazia. Ador ploile de vară, ador să mă plimb desculţă, să-i simt căldura, fiorii.
      Un poem scris cu aceeaşi dragoste pentru tine, om drag.

      Te iubesc şi te respect, Lisandru!

      Apreciază

      Iulie 31, 2011 la 4:53 pm

  2. Mă încântă declaraţia ta Geanina dragă si ma bucură până în preaplinul sufletului iubirea ce v-o purtaţi.
    Fiţi binecuvântaţi dragilor!

    Apreciază

    August 1, 2011 la 11:46 pm

    • Era imposibil să nu citeşti printre rânduri tot ceea ce stă ascuns, mai ales că am adus ploaia în discuţie. Oricine mi-a citit scrierile a înţeles ce reprezintă pentru mine ploaia şi de ce am scris despre ea într-un poem al iubirii.
      Mulţumim din suflet pentru binecuvântări.

      Să ne trăieşti mulţi ani, draga noastră dragă!

      Apreciază

      August 9, 2011 la 1:43 am

Lasă un răspuns

