Sărută-mă

Dacă e vineri – e poezie pe pâine – Ana Blandiana- pe numele ei adevărat Otilia Valeria Coman, (n. 25 martie 1942, Timişoara)

Sărută-mi ochii grei de-atâta plâns,

Doar sărutarea ta ar fi în stare

Să stingă focul rău ce i-a cuprins,

Să-i umple de iubire şi de soare.

Sărută-mi gura, buzele-ncleştate

Ce vorba şi surâsul şi-au pierdut.

Îţi vor zâmbi din nou înseninate

Şi-ndrăgostite ca şi la-nceput.

Sărută-mi fruntea, gândurile rele

Şi toate îndoielile-or să moară,

În loc vor naşte visurile mele

De viaţă  nouă şi de primăvară.

10 responses

  1. O poezie pentru un sărut si un sărut pentru o poezie.

    Apreciază

    August 12, 2011 la 11:38 pm

  2. Încântător poem, dragostea mea… Ca de fiecare dată, ştii cu ce să îţi răsfeţi musafirii dragi. Dă-mi voie să te sărut pe suflet, acum, când dormi ca o bebeluşă, iar eu scriu şi – din când în când – te privesc cu multă dragoste…

    Te iubesc, Geanina!

    Apreciază

    August 13, 2011 la 9:38 am

    • Bebeluşa s-a trezit şi a primit sărutul cu tot sufletul. Ana Blandiana a scris câteva poezii peste care nu se poate trece uşor cu vederea.

      Te iubesc, minune de om!

      Apreciază

      August 13, 2011 la 3:07 pm

  3. Ce frumos!
    Saruta-mi fruntea, gandurile rele
    Şi toate indoielile-or sa moară
    În loc s-or naşte visurile mele…

    Frumos poem ai ales, Geanina. Cu drag te îmbraţişez, trandafirule galben!

    Apreciază

    August 13, 2011 la 8:28 pm

    • Mă bucură nespus vizitele tale.
      Un poem al iubirii, nu putea lipsi de pe blogul meu.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      August 13, 2011 la 8:44 pm

  4. Bine v-am găsit! Si eu va multumesc pentru ca sunteti incantatori.

    Apreciază

    August 13, 2011 la 11:16 pm

  5. Iar eu vă fac cadou un zâmbet de recunostinţă. Noapte bună!

    Apreciază

    August 13, 2011 la 11:59 pm

Lasă un răspuns

