LA MULŢI ANI, MARIA, TE IUBESC!

Să vă trăiască cei care îşi sărbătoresc ziua numelui, să fie sănătoşi, să le fiţi aproape, să ciocniţi paharele şi să ascultaţi muzică autentică! La mulţi ani, Maria, Mariana, Marian, oriunde aţi petrece!

E ziua ta, minunea mea,
În păr am să-ţi mai prind o stea,
Pe gene şlefuiesc o floare,
În ochi pun liniştita mare.

Perle îţi prind la gât de catifea,
Rochie ţes din firul blând de nea,
Pantofi sculptez pe finele-ţi picioare,
La mâini îţi prind brăţări polare.

Eu îţi urez , Marie, o zi cu mult mister,
Cu tort, copii şi-n ie să te îmbraci, eu sper.
Te bucuri, cânţi, MARIE, iubire pun în rânduri,
Iar viaţa mea e VIE prin ale tale gânduri.

E ziua ta, Marie, să îmi trăieşti mulţi ani,
O floare-ţi trimit ţie şi-un sincer, La mulţi ani!

28 responses

  1. Vă iubesc, frumoaselor!

    LA MULŢI ANI, Măriuca, să-ţi fie anii plini de bucurii, fiindcă le meriţi din plin, pentru tot sufletul din tine…

    Apreciază

    August 15, 2011 la 1:05 am

    • Îţi mulţumim, minune de om!

      Tu şi Maria sunteţi lumea mea, cei mai dragi, vă iubesc mai mult decât viaţa însăşi.

      Apreciază

      August 15, 2011 la 1:08 am

  2. Eşti o minune de femeie, cu suflet extraordinar… Viaţa alături de tine este în fiecare zi o poveste frumoasă. Iar MARIA este viaţa însăşi.

    Apreciază

    August 15, 2011 la 1:41 am

    • Lisandru,
      sunt omul care iubeşte viaţa cu toate darurile ei, plăcute sau nu, sunt omul care se va stinge iubind oamenii, tot ceea ce mă înconjoară. Totul se concentrează în jurul vostru.
      Dacă mi se permite o melodie, cu mare drag o dedic musafirilor dragi.

      Apreciază

      August 15, 2011 la 1:54 am

  3. La mulţi ani şi din partea mea!

    Apreciază

    August 15, 2011 la 1:53 am

    • Mi-ai făcut o mare bucurie, draga mea dragă.

      Îţi mulţumesc pentru vizita de la această oră şi pentru urări.
      Îţi doresc să fii iubită, meriţi, fată frumoasă!

      O viaţă plină de iubire şi respect, asta îţi doresc!

      Apreciază

      August 15, 2011 la 1:57 am

  4. Vizitez mereu, chiar dacă nu comentez, sunt prin preajmă. 🙂
    Mulţumesc şi eu!

    Apreciază

    August 15, 2011 la 2:21 am

    • Suntem alături de voi cu tot sufletul. Ne plac oamenii care iubesc, care trăiesc viaţa cu bune şi rele, fără reţineri.

      Să aveţi parte de tot binele din lume. Urarea vine din tot sufletul nostru senin şi deschis pentru oameni ca voi.

      Vă îmbrăţişăm şi vă respectăm iubirea.

      Apreciază

      August 15, 2011 la 2:38 am

  5. Cu mare drag primim cu toţii această melodie, fiindcă ştiu că sunt mulţi oameni alături de noi care ne-au ţinut pumnii în iubire de la bun început. Toate gândurile bune pentru ei, dragostea mea! Şi, pentru tine şi Maria, tot sufletul meu!

    Apreciază

    August 15, 2011 la 2:47 am

    • Să vină toate gândurile, ştiu că sunt cele mai frumoase, iar eu le voi primi cu braţele deschise. Mă bucur şi ştiu că oamenii iubesc, şi au fost, şi vor fi alături de noi.
      Te iubesc, om drag!
      Te iubesc, Maria mea dragă!

      Apreciază

      August 15, 2011 la 3:01 am

  6. la mulți și fericiți ani, Maria și din partea noastră. o zi minunată, dragilor.

    Apreciază

    August 15, 2011 la 12:33 pm

    • Vă mulţumim din suflet, Suzana, Bogdan şi Luca. Înseamnă foarte mult pentru noi fiindcă ne sunteţi aproape în fiece moment.

      Bucuria noastră, de a împărtăşi cu voi şi aceste momente, este mare.

      Vă îmbrăţişăm cu sufletul!

      Apreciază

      August 15, 2011 la 1:56 pm

  7. La multi ani si multa sanatate domnisoarei care este sufletul tau! Sa-i fie viata senina, sa nu stie ce e necazul si Maica Domnului sa-i fie mereu in preajma!

    Apreciază

    August 15, 2011 la 4:59 pm

    • Nu poate fi decât sufletul meu, viaţa mea, aşa simte orice părinte. Ai pus punctul pe i. Îţi mulţumesc din tot sufletul pentru toate vizitele şi pentru gânduri.

      Zile senine, draga mea dragă!

      Apreciază

      August 15, 2011 la 5:14 pm

  8. MARIA

    DIN PARTEA UNEI „MARIA” LA MULTI ANI !!!

    Apreciază

    August 15, 2011 la 6:26 pm

    • La mulţi ani, Maria!

      Căldura mesajului transmite şi atmosfera locului unde te afli. Bucuria mea este şi mai mare când simt prietenia oamenilor de la mari distanţe. Mulţumiri şi pentru lectura blogului, mă onorează.
      Să ai o zi magică!

      Pentru tine, cu mare drag!

      Apreciază

      August 15, 2011 la 6:34 pm

  9. emahategan

    LA MULTI ANI PENTRU MARIUCA!
    SA CREASCA MARE,FRUMOASA SI SA VA ADUCA NUMAI BUCURII.

    Apreciază

    August 15, 2011 la 7:31 pm

    • Ema,
      nici nu ştii ce surpriză plăcută mi-ai făcut. Îţi mulţumim şi te îmbrăţişăm cu multă căldură.
      Mult senin în suflet, draga noastră dragă!

      Apreciază

      August 15, 2011 la 8:05 pm

  10. Sa va traiasca minunea de fata, picatura de suflet stransa cu drag la piept…Multe impliniri laolalta va doresc Geanina draga, iar micutei: LA MULTI ANI cu bucurii!

    Apreciază

    August 16, 2011 la 11:37 am

    • Elena,
      mulţumim tare mult.

      Aşa cum am mai spus, este sufletul meu, centrul universului meu.

      Te îmbrăţişăm, draga noastră dragă!

      Apreciază

      August 16, 2011 la 11:56 pm

  11. Ma alatur si eu tuturor celor ce ti-au urat ceva de ziua ta MARIUCA….sI ce pot sa-ti urez si eu? Sa fii din suflet fericita alaturi de mamica ta cea scumpa, sa nu cunosti in viata supararea si sa ai parte de tot ce ti-o fi mai drag.

    Apreciază

    August 17, 2011 la 11:27 pm

  12. Geanina, o imbratisare pentru voi!
    Sper ca sunteti bine!

    Apreciază

    Octombrie 26, 2012 la 9:39 am

  13. Scriu mai mult pe aici: http://bucatariadevara.wordpress.com/

    Apreciază

    Octombrie 26, 2012 la 9:45 am

Lasă un răspuns

