Viață

8 responses

  1. Ma bucur ca plimbarea prin munti, a fost incununata de frumusetea versurilor voastre Geanina. Spun asta deoarece am citit si versurile lui Cristian. Dragostea si natura, vegheata de voalul stelelor, fac intotdeauna casa buna!
    Cu drag va imbratisez de la Vrancea, dragii mei dragi!

    Apreciază

    Septembrie 14, 2011 la 11:24 pm

    • Plimbarea a fost divină, după mult prea multe luni de repaus pentru mine. Am plănuit multe astfel de ieşiri, sper să ne permită vremea. Ador călătoriile, îmi place să-mi petrec timpul în mijlocul naturii. Am fost la Gălăciuc, în Vrancea, de două ori. Este imposibil să uit minunăţiile din zonă.

      Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2011 la 9:19 pm

  2. ovi

    de ce oare, viata nu stie sa mearga drept, fara ocolisuri, fara de serpuiri??? ar fi mai simplu, asa… cu sigurnta insa, nu tot atat de frumos…
    serpuire-mi… ratacitoare de cele mai multe uneori… ma poarta pe sus… pe jos… pe aproape sau pe departe, doar pentru ca la un timp citit in zodii, sa ma aduca exact in locul unde, candva am inceput pribegia-mi…
    si nu vreau sa numesc asta, irosire… ci numai traire…

    Apreciază

    Septembrie 15, 2011 la 1:17 am

    • Bine ai venit!

      M-am gândit deseori la ceea ce ai scris, dar am ajuns de fiecare dată la aceeaşi concluzie, eu sunt vinovată de tot ceea ce mi s-a întâmplat în viaţă, bun sau rău, nu viaţa. mi-am asumat şi eşecurile, nu doar reuşitele. Totul este trăire, aşa este.

      Seară faină!

      Apreciază

      Septembrie 15, 2011 la 9:22 pm

  3. Minunat…
    Mă reîndrăgostesc de tine în fiecare zi, acesta este adevărul. Iar viaţa întinde aripi de dor peste sufletele noastre.

    Te sărut pe suflet, iubire…

    Apreciază

    Septembrie 15, 2011 la 11:10 am

  4. ce frumos, Geanina. și ce bine se potrivesc cuvintele tale cu ultima noastră ieșire la munte! weekend-ul trecut noi am făcut o ieșire la Poiana Mărului (cea de Caraș) și ne-am simțit excelent. te salutăm cu mult drag și vă urăm un minunat sfârșit de săptămână.

    Apreciază

    Septembrie 16, 2011 la 5:11 pm

    • Noi am fost pe un alt traseu, Predeal, Trei Brazi, Cotul Donului, Timişul de Sus, Timişul de Jos, Braşov. Ne bucurăm să aflăm că aţi luat aer de munte în piept şi aţi savurat porţii mari de natură.

      Vă îmbrăţişăm cu drag, Suzana, Bogdan şi Luca!

      Apreciază

      Septembrie 16, 2011 la 7:04 pm

Lasă un răspuns

