Armonie

14 responses

  1. „Toamna scoate dragostea coaptă
    Din via sânilor”….

    Ce poate fi mai frumos, ce poate fi mai penetrant decât o astfel de imagine… Dar poemul este plin de imagini frumoase, stau fiecare la locul lor bine determinat pentru a alcătui un tablou extrem de frumos. Am citit cu mare plăcere, fiecare vers are o parte din tine…

    Te sărut pe suflet, Geanina…

    O altă imagine de vis:

    „Crizantemele îşi spală tălpile
    În spuma ploilor târzii”…

    Ce frumos…

    Apreciază

    Octombrie 10, 2011 la 10:15 am

    • Lisandru,
      toamna este un anotimp excelent din toate punctele de vedere, culoare, belșug,acțiune, arome și nu în ultimul rând ,,ploi feciorelnice,,. Este anotimpul meu preferat.

      Te iubesc, om drag!

      Apreciază

      Octombrie 11, 2011 la 7:50 am

      • Elena,
        prietena mea dragă, bucuria aceasta o trăiesc și eu cu fiecare lună de toamnă. Trecerea ta este precum a toamnei, lină, diafană, precum curcubeul lui septembrie.

        Te îmbrățișez cu mare, mare drag!

        Apreciază

        Octombrie 11, 2011 la 7:53 am

  2. Eu una sunt o mare colecţionară a zilelelor de toamnă…a toamnelor…
    Iar noi însămânţăm speranţe sub poala frunzei Mursecată de preludiul lui brumar.
    Versurile tale mi-au adus bucuria acestei zile de toamna.
    Doar gânduri frumoase voua dragilor, acolo în capitală! Cu iubire din IUBIRE!

    Apreciază

    Octombrie 10, 2011 la 1:59 pm

  3. ovi

    e toamna iar… cu frunze moarte…
    cu dragoste de dor si de iubire…
    nescrisa inca-n nici o carte…
    dar, cu-nteles ascuns in nerostire….

    Apreciază

    Octombrie 12, 2011 la 3:09 am

    • Un comentariu în versuri. Mulțumesc.
      Dragostea, toamna, dorul ne transformă-n poeți.
      Toamnă faină!

      Apreciază

      Octombrie 12, 2011 la 8:06 am

  4. toamna din mine roade ca rugina fierul si imi doresc atat de mult o iarna alba ce ninge a impacare, liniste si in universul meu pustiit de dor

    Apreciază

    Octombrie 12, 2011 la 2:34 pm

    • Vine și iarna cu albul ei pufos, vom auzi cântecul lemnului aprins în sobă și ne vom bucura de sărbătorile cele mai frumoase din an.

      Mulțumesc pentru trecere și lectură.

      Zi faină!

      Apreciază

      Octombrie 13, 2011 la 7:30 am

  5. Îmi plac crizantemele tale, cu tălpi de spumă târzie,Geanina!!
    Un poem pentru toți cei care trăiesc dincolo de vorbe!
    Frumos ca o zi de toamnă coaptă!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2011 la 4:37 pm

    • Îți mulțumesc pentru adierea cuvintelor lăsate pe blogul meu. Încercăm să trăim fiecare clipă cu intensitate maximă, chiar și atunci când circumstanțele nu sunt de acord cu acțiunile noastre.
      Ore magice!

      Apreciază

      Octombrie 13, 2011 la 7:32 am

  6. „Vezi, rîndunelele se duc,

    Se scutur frunzele de nuc,

    S-așează bruma peste vii —

    De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?”

    Primiti cu Eminescu? 🙂

    Ganduri poleite de culorile calde ale toamnei! si emotii arcuite in causul sufletului!

    Apreciază

    Octombrie 12, 2011 la 5:34 pm

    • Primim cu mare drag.
      Bine ai revenit!

      Culorile toamnei sunt pur și simplu inconfundabile, ne trece retina prin filtrul originalității pe care toamna nu uită niciodată să ne-o dăruiască cu generozitate.

      Zile pline de frumos!

      Apreciază

      Octombrie 13, 2011 la 7:35 am

  7. Oamenii colectioneaza zile, ani si vieti de toamna, dar farmecul poeziei lor, putini il inteleg.
    Poate indragostitii? 🙂

    Apreciază

    Octombrie 17, 2011 la 9:40 pm

    • Bine ai revenit, Gabriela. Ai punctat foarte bine partea de final a comentariului.

      Să ai zile pline de iubire!

      Apreciază

      Octombrie 18, 2011 la 8:05 am

Lasă un răspuns

