Inimi caste

8 responses

  1. Stiam eu ca aici la tine, Geanina, tandretea zboara liber si atinge cote magice.
    Sa va fie inimile caste mereu si sa le ocrotiti de ofensiva petardelor incarcate cu stres iritant!
    Zile pline de liniste, armonie si iubire!

    Apreciază

    Octombrie 18, 2011 la 5:31 pm

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!
      Atunci când există sentimente și atâta timp cât inima nu este împietrită de egoism, iubirea își urmează cursul ei lin, totul înseamnă armonie, iar fericirea se citește în ochii devastați de culoarea iubirii.

      Mulțumim pentru vizită și urări!

      Apreciază

      Octombrie 19, 2011 la 7:57 am

  2. Magia iubirii, transpusă atât de pătimaş într-un alt poem. Iubirea poate fi cântată, de fiecare dată, în chipuri felurite, iar tocmai de acea oamenii cu suflet îndrăgostit găsesc tot timpul noi modalităţi prin care îşi exprimă trăirile fierbinţi.
    Cu mare plăcere am citit, iubirea mea, iar pe „bolta inimilor noastre confiscată de amor” am scris cu litere mari TE IUBESC, GEANINA…
    „Două inimi caste”, care merg alături, pe un drum al vieţii nespus de frumos, şi care „dezrădăcinează focar de pasiune”…

    „Amorul e în lume simţirea cea mai sfântă”, spune Macedonski, iar Garabet Ibrăileanu ne trimite direct la meditaţie şi la perceperea amorului ca stare de spirit, de viaţă şi de ne-moarte: „Amorul nu este entuziasm estetic şi moral. Sublimităţile astea clorotice n-ar putea explica tirania şi demenţa lui. El este cu totul altceva. Este faptul fundamental al existenţei, voinţa de a trăi, sau, mai bine, de a nu muri (ceea ce, deşi pare acelaşi lucru, e cu totul altceva).”

    Te sărut pe suflet, dragostea mea…

    Apreciază

    Octombrie 18, 2011 la 8:54 pm

    • Lisandru, știu cât de mult mă iubești, știu că faci tot ceea ce îți stă în putință pentru ca eu să fiu fericită, pentru ca eu să primesc tandrețe, afecțiune, respect și iubire peste normă. Îți mulțumesc pentru toate acestea.

      Te iubesc, om drag!

      Apreciază

      Octombrie 19, 2011 la 8:00 am

  3. Sunteti superbi si magici! Nu pot sa nu plang citindu-va! Va admir!

    Apreciază

    Octombrie 19, 2011 la 8:44 pm

    • Ana Maria,
      ce pot să mai spun în fața acestor cuvinte scrise de tine.
      Îți doresc tot binele din lume.
      Te îmbrățișăm cu toată dragostea, la fel de sinceră ca întotdeauna.

      Seară plină de iubire!

      Apreciază

      Octombrie 20, 2011 la 6:40 pm

  4. Sa va tineti strans de mana si inima in inima pret de -o vesnicie dragii mei!
    Salutari si imbratisari de la Vrancea!

    Apreciază

    Octombrie 21, 2011 la 12:22 am

    • Bine ai revenit, draga mea dragă!

      Ne bucură trecerea ta de fiecare dată. Îţi mulţumesc pentru comentariu.

      Să ai o seară divină, om frumos!

      Apreciază

      Octombrie 21, 2011 la 7:41 pm

Lasă un răspuns

