CRĂCIUN FERICIT!

Nu îmi doresc ca oamenii să devină sau să fie mai buni doar în preajma acestor sărbători, vreau ca această stare să fie permanent prezentă în sufletul nostru, în tot ceea ce facem, în trăirile noastre, prin tot ceea ce dăruim, fie că este vorba de un zâmbet sau un cuvânt. Contează foarte mult pentru cei din jurul nostru, dar și pentru noi înșine. Nu am avut un an spectaculos, a fost un an cu bune și rele, așa cum a fost, probabil, pentru mulți dintre voi. Am trăit fiecare clipă cu aceeași intensitate, nu am fugit de responsabilități, am trăit cât se poate de normal fiecare moment pe care viața, cea căreia îi dăruiesc zilnic flori, mi l-a oferit cu generozitate.
Mai sunt câteva zile și Crăciunul ne va învălui cu momente de maximă bucurie, multă culoare, aromă de cozonaci, clinchet de zurgălăi, colinde, într-un cuvânt – VIAȚĂ.
Vă doresc tot binele din lume, dragi cititori, sărbători îmbelșugate, liniște în suflet și în căldurosul cămin!

Geanina și Cristian Lisandru vă urează,

Crăciun Fericit!

32 responses

  1. Te iubesc, dragostea mea… Crăciun Fericit tuturor!

    Apreciază

    Decembrie 22, 2011 la 12:58 pm

  2. MULTUMIRI draga mea Geanina!
    Peregrina prin zile bune sau mai putin bune, viata noastra a ajuns aproape de bariera unui al an nou.Ce ne va aduce acesta, e greu de presupus. Important este sa ne pastram sufletul curat si inimile agatate de speranta.Dumnezeu ne va purta de grija! Am aceasta certitudine dragii mei dragi.
    Anul acesta mi-a adus raze de bucurii si prin voi dragii mei prieteni.Va tin aproape de inima mea si va port in rugaciunile mele. Va pretuiesc pentru tot ce faceti pe Amprente Literare si in mod deosebit tin sa va multumesc pentru tot ce faceti acolo, pentru-ca bucuria mea sa infloreasca in fiecare an.
    Sa va fie sarbatorile binecuvantate! Cu iubire din Iubire va imbratisez.

    Apreciază

    Decembrie 23, 2011 la 7:10 am

    • Ascult melodia dăruită de Cristian şi citesc gâdurile aşternute de tine pe coala virtuală a blogului meu. Îţi mulţumim şi noi pentru prietenie şi încredere, draga noastră dragă. Îţi dorim din tot sufletul tot ceea ce este mai bun pe lume să facă parte din viaţa ta şi a celor dragi care-ţi sunt alături permanent.

      Crăciun Fericit, prietenă dragă!

      Apreciază

      Decembrie 23, 2011 la 3:17 pm

  3. Va doresc un Craciun Fericit !
    Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va inspire in continuare pentru a incanta si mangaia sufletele oamenilor cu creatiile voastre minunate.
    Bucuria, fericirea si iubirea sa fie mereu cu voi.
    Va iubesc si va admir oameni frumosi.

    Apreciază

    Decembrie 23, 2011 la 9:36 am

    • Îţi mulţumim pentru prietenie, pentru cuvintele sincere scrise la fiecare trecere pe blogurile noastre. Apreciem la justa valoare liantul virtual creat între noi, ne aduce bucurie, acea bucurie pe care o simţi doar atunci când simţi şi guşti puritatea fiecărui cuvânt scris sau rostit de cel care simţi cu adevărat că te îndrăgeşte şi îţi citeşte rândurile cu interes.

      Crăciun Fericit!

      Apreciază

      Decembrie 23, 2011 la 3:22 pm

  4. Sărbătorile de iarnă să vă aducă bucurii multe, vise împlinite şi linişte sufletească,sănătate şi fericire
    crăciun fericit!:)

    Apreciază

    Decembrie 23, 2011 la 9:24 pm

    • Draga noastră dragă,
      ne bucură revenirea ta.Comentariile vin pe spam. Le-am descoperit de curând.
      Îţi mulţumim pentru vizite şi comentarii, pentru prietenia sinceră, pentru urări şi toate gândurile frumoase dăruite cu generozitate.
      Crăciun ericit!

      Apreciază

      Decembrie 23, 2011 la 11:00 pm

  5. Crăciun fericit alături de toţi cei dragi!

    Apreciază

    Decembrie 24, 2011 la 9:17 am

    • Bine ai venit!

      Mulţumim pentru urări.
      Gânduri senine şi din partea noastră.
      Crăciun Fericit!

      Apreciază

      Decembrie 24, 2011 la 2:12 pm

  6. Crăciun fericit, sănătate multă, iubire şi bucurii! Sărbători frumoase! Îmbrăţişări!

    Apreciază

    Decembrie 24, 2011 la 9:47 pm

  7. Cu câteva luni în urmă, am poposit pentru prima dată în această minunată căsuţă virtuală. Astăzi, la ceas de sărbătoare, îţi doresc multă sănătate, fericire şi linişte sufletească!
    Crăciun magic cu multe bucurii alături de cei dragi!

    Apreciază

    Decembrie 25, 2011 la 4:24 pm

  8. poate vei reusi sa intelegi ca aparitiile mele online foarte rare nu au fost o ingratitudine….

    si mai sper si imi doresc chiar, ca anul care vine sa ne regasim cu adevarat
    LA MULTI ANI !

    Apreciază

    Decembrie 29, 2011 la 8:41 pm

    • Ana Maria,
      ştiu că lucrurile satu aşa cum îmi scrii în comentariu, nici vorbă de ingratitudine.
      Ne vom citi mereu cu aceeaşi plăcere, sunt sigură şi de acest lucru.

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Decembrie 31, 2011 la 1:20 pm

  9. LA MULTI ANI scumpa mea !

    Apreciază

    Decembrie 30, 2011 la 6:58 pm

    • Elena,
      să-ţi dăruiască anul ce va veni împliniri personale şi profesionale peste normă.

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Decembrie 31, 2011 la 1:21 pm

  10. Un An Nou mai bun cu bucurii, sanatate, toate dorintele sa vi se-mplineasca, Geanina!
    La multi ani si fericire, Geanina si Cristian!
    Cu drag,
    Gabi.

    Apreciază

    Decembrie 30, 2011 la 11:23 pm

    • Gabi,
      mulţumim pentru fidelitate şi urări.

      Să ai un an minunat alături de cei dragi!

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Decembrie 31, 2011 la 1:23 pm

  11. La mulţi ani! La mulţi ani celor dragi!
    Multă baftă în 2012!

    Apreciază

    Decembrie 31, 2011 la 9:59 am

    • Acuvio,

      mulţumim pentru urări şi vizitele virtuale.

      Gândurile noastre sincere.

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Decembrie 31, 2011 la 1:24 pm

  12. Un an bun cu sanatate si liniste sufleteasca!

    Apreciază

    Ianuarie 2, 2012 la 6:42 pm

    • Ne bucură mult trecerea şi gândurile aşternute.
      Te îmbrăţişăm cu mare drag.

      Sărbători fericite!

      Apreciază

      Ianuarie 4, 2012 la 5:37 pm

  13. Un AN NOU binecuvântat, de muze cutreierat, cu scrieri şi rostiri alese, bucurii dese! 🙂
    Geanina dragă, să aveţi parte de apa vie a cunoaşterii prin iubire, a împlinirilor visate, a energiilor roditoare!
    La bună regăsire virtuală!

    Apreciază

    Ianuarie 5, 2012 la 5:51 pm

    • Îţi mulţumim pentru urări şi îţi dorim să ai împliniri maxime alături de cei care te iubesc.

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Ianuarie 5, 2012 la 7:51 pm

  14. nu am reuşit să public comentariul pe blogul lui Cristian,nu ştiu de ce..poate reuşesc aici la tine..am să reconstitui ce am scris acolo impresionată şi de sublimele versuri pe care Cristian ţi le-a dedicat cu ocazia unei aşa zile speciale din viaţa ta:)…
    „ce frumos!…fie ca astfel de versuri să le citim şi peste zeci de ani:)…să petreceţi în fiecare an cu bucurie şi iubire nesfârşită.
    La mulţi ani, frumoasei Geanina ,sănătate,iubire şi fericire fără limite,alături de fiinţele ei cele mai dragi..
    vă îmbrăţişez cu sufletul!
    ryanna!”

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2012 la 6:46 am

    • Comentariul a ajuns şi la Cristi. Îţi mulţumim pentru urări şi îţi dorim tot binele din lume.
      Să ai zile pline de iubire şi frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2012 la 2:35 pm

  15. Mulțumesc mult! SĂRBĂTORI DE VIS alături de cei dragi sufletelor voastre! Un an împovărat de belșugul creației, sănătate și toate gândurile senine!

    Apreciază

    Decembrie 24, 2012 la 1:30 pm

    • Maria,
      la astfel de urări, anul 2013 va fi precum scrii. Va fi un an foarte bun şi pentru mine, şi pentru Lisandru, şi pentru cei care încă mai cred în lucrurile pline de substanţă.

      Sărbători divine!

      Apreciază

      Decembrie 27, 2012 la 9:40 pm

  16. As vrea să fiu al nopţii mag,
    Să vă aşez speranţe-n prag
    În dragoste să vă îmbrac!
    Să cern Lumină peste voi
    De sărbători!
    drag, Angelina Nadejde

    Apreciază

    Ianuarie 1, 2013 la 10:52 pm

  17. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

    Thank you Cristian for liking my new post.You have a delightful blog.l always enjoy the music.Best wishes.jalal

    Apreciază

    Ianuarie 3, 2013 la 4:15 am

Lasă un răspuns

