LA MULŢI ANI!

39 responses

  1. LA MULŢI ANI, oameni dragi, toate gândurile noastre bune pentru voi, să vă aducă Anul Nou tot ceea ce vă doriţi. Bucurie în suflete, împliniri şi la cât mai multă IUBIRE!

    TE IUBESC, GEANINA MEA DRAGĂ, rămânem permanent suflet lângă suflet (ca două boabe într-o păstaie), iubindu-ne fără încetare, cu aceeaşi pasiune ca în prima zi!

    Apreciază

    Decembrie 31, 2011 la 6:20 pm

  2. La mulţi ani şi realizări pe toate planurile! Vă pup!

    Apreciază

    Decembrie 31, 2011 la 7:09 pm

    • Să-ţi fie anul îmbelşugat, iar iubirea să-nflorească pe chipul tău, clipă de clipă.

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Ianuarie 2, 2012 la 12:12 am

    • A ierta un embrion

      Să fiu embrionul mai multor femei,
      O mie de oameni mă iartă,
      se spune că lichidul
      e lacrima lui Dumnezeu,
      iar tu Cain, Abel sau cum te cheamă
      ai sorbit aceeași lacrimă cu mine.

      Fără vicii nu am fi oameni,
      Raiul s-ar prăbuși
      În lipsa celor viciați,
      Iadul ar fi neîncăpător,
      O funie subțire
      Ca firul de păianjen
      Ne ține legați.
      Un glonte-n tâmplă,
      C”est la morte, ,
      Azi am fumat ultima țigară,
      Ieri am sărutat ultima fată,
      Nu de mult m-am lăsat de alcool,
      dar viciul există ca șarpele,
      cu un singur ochi,
      să-l privim în ochi.

      Boris Marian

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2012 la 2:27 am

  3. Emahategan

    LA MULTI ANI,DRAGII MEI!
    Noul an sa va gaseasca sanatosi,bucurosi si fericiti!

    Apreciază

    Decembrie 31, 2011 la 7:43 pm

    • O urare caldă scoasă din cuptorul sufletuli tău frumos.
      La mulţi ani şi toate gândurile noastre senine!

      Apreciază

      Ianuarie 2, 2012 la 12:14 am

  4. opicaturadesuflet

    La Multi Ani, dragii mei prieteni!!! Va sarut pe suflete! Va doresc un an plin de bucurii si succese!

    Apreciază

    Ianuarie 1, 2012 la 2:46 am

    • Mulţumim din tot sufletul,iar gândurile noastre sunt îndreptate permanent către tine. Linişte şi senin în viaţa ta, Dana!

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Ianuarie 2, 2012 la 12:15 am

  5. Carmen

    La mulţi ani! cu sănătate, împliniri şi numai bucurii!!!

    Apreciază

    Ianuarie 1, 2012 la 12:26 pm

    • Îţi mulţumim pentru urări şi gânduri, pentru vizite şi lectură, pentru seninul sufletului tău.

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Ianuarie 2, 2012 la 12:17 am

  6. Dragilor,in anul ce tocmai a inceput,va doresc tot binele din lume, gandurile bune si curate sa va insoteasca pretutindeni, fericirea si succesul sa va fie mereu alaturi!
    LA MULTI ANI!…

    Apreciază

    Ianuarie 2, 2012 la 5:52 pm

    • Ryana,

      îţi mulţumim şi să fii sigură că sutem, cu gândul şi sufletul, alături de tine şi în acest an.

      Să ţi se împlinească tot ce gândeşti!

      La mulţi ani, om frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 4, 2012 la 5:36 pm

  7. la mulți ani cu sănătate, dragi Geanina și Cristian, din partea întregii trupe Onin. de fapt, un trio 🙂

    Apreciază

    Ianuarie 4, 2012 la 12:17 am

    • Suntem pe baricade, oricând, pentru a primi trupa Onin.
      Sărbători frumoase, nu s-au terminat încă.
      La mulţi ani, Suzana!
      Să ne trăieşti, să ţi se împlinească tot ceea ce gândeşti!

      Vă îmbrăţişăm peste normă, Suzana, Luca şi Bogdan!

      Apreciază

      Ianuarie 4, 2012 la 5:41 pm

  8. ovi

    sa va fie anul abia inceput… mai mult decat frumos… cu multa sanatate…. plin cu voie buna si zambet… cu prietenii sincere si benefice… cu drag si dragsote… dar mai ales… cu divinul in suflet purtat…
    la mult ani

    Apreciază

    Ianuarie 4, 2012 la 1:29 am

    • Mulţumim pentru urări, mai ales pentru partea cu prietenii sincere şi benefice. Ne dorim doar astfel de prietenii.
      Gândurile noastre curate la ceas de seară şi doar zile pline de frumos!

      Sărbători Fericite!

      Apreciază

      Ianuarie 4, 2012 la 5:44 pm

  9. Sunteti atat de frumosi la chip, dar si la suflet, caci dragostea voastra vi se citeste in priviri…
    Cu toata inima va doresc: AN PLIN DE DRAGOSTE SI BUCURII!

    Apreciază

    Ianuarie 4, 2012 la 11:13 am

    • Suntem fericiţi să te ştim în preajmă, draga noastră.
      Primim cu braţele deschise urările şi îţi dorim tot binele din lume!

      Sărbători minunate în preajma celor care te iubesc!

      Apreciază

      Ianuarie 4, 2012 la 5:46 pm

  10. Carmen

    La multi ani, oameni frumosi !

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2012 la 6:38 am

    • Mulţumim din tot sufletul.
      Să ai un an plin de împliniri personale şi profesionale!

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Ianuarie 6, 2012 la 10:17 pm

  11. La multi ani, draga Geanina!
    De Noul an si de ziua ta!Sa fii fericita!

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2012 la 10:11 pm

    • Gabi,
      îţi mulţumesc nu doar pentru urări, ci şi pentru prietenia ta.

      Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

      Apreciază

      Ianuarie 6, 2012 la 10:19 pm

  12. La multi ani, cu sanatate si tihna, cu impacare de sine!

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2012 la 10:23 pm

  13. Imi doresc doar sanatate pentru el, restul este desertaciune!

    Apreciază

    Ianuarie 6, 2012 la 10:41 pm

  14. La multi ani, floare frumoasa!
    Sa ai parte de toata fericirea si de tot binele din lume !

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2012 la 12:42 am

  15. La mulţi ani, multă fericire!

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2012 la 11:04 am

  16. LA MULTI ANI !!!
    …să ştii în viaţa ce cauţi, să ai norocul de a obţine şi de a păstra şi să-ţi dai seama când ai găsit… La mulţi ani!

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2012 la 12:04 pm

    • Îţi mulţumesc pentru cuvintelele adresate şi pentru videoclip pe care l-am reascultat cu mare bucurie.

      Toate gândurile senine şi ani cât mai senini!

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2012 la 2:37 pm

  17. Draga Geanina, iti doresc multi , sfinti, fericiti si binecuvantati ani, impreuna cu Isus si cu toti cei pe care-i iubesti.

    Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale, sa va daruiasca cele mai pretioase daruri si sa va umple sufletele cu bucurie nesfarsita.

    Ps.Fetita mea a spus: „Mami spune-i la prietena ta „La multi ani si sa-i ajute Domnul si din partea mea”.(asta dupa ce ti-a vazut fotografia).

    Te imbratisez cu drag…

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2012 la 4:30 pm

    • mmary,

      ce surprizăăăăă!!!

      Mulţumesc din tot sufletul, draga mea.

      Minunea ta mi-a adresat o urare care „m-a topit”.

      Vă mulţumesc şi vă mulţumim, ţie şi celor dragi din jurul tău care te iubesc şi te respectă.

      Tot binele din lume, draga noastră!

      Apreciază

      Ianuarie 7, 2012 la 4:57 pm

  18. La multi ani frumosi, plini de iubire, sanatate si impliniri !!! Te imbratisez cu mult drag!

    Apreciază

    Ianuarie 7, 2012 la 7:33 pm

    • Sunt şi vor fi permanent atâta timp cât sufletul rămâne pur.

      Un an cu multe lucruri bune şi pentru tine.

      Mulţumesc pentru vizită şi urări.

      Apreciază

      Ianuarie 8, 2012 la 12:19 am

  19. Petrica Viorica

    LA MULȚI ANI ! CU SĂNĂTATE, FERICIRE ȘI NUMAI BUCURII. Deși ne despart 18 ani, ca vârstă mă simt minunat aici la tine Geanina și la Cristian. Un an bun cu realizări depline vă doresc. Cu drag, Viorica

    Apreciază

    Ianuarie 8, 2012 la 10:06 am

Lasă un răspuns

