Apariţie editorială – Cristian Lisandru – „De-ale chefliilor”

Cum cei trei cheflii pe care îi cunoaşteţi de atâta vreme (Sandu Şpriţ, Gore şi Gicu) aveau nevoie de o casă, ne-am hotărât să le fac o surpriză la început de an.

A apărut volumul de proză umoristică „De-ale chefliilor”, volum care conţine texte scrise în perioada aprilie 2009 – octombrie 2011.

Îl citez pe autor – „Volumul are 203 pagini, iar coperta este realizată (aşa cum presupuneţi, sper) de Geanina Lisandru, frumoasa care îmi înnobilează fiecare zi şi care, iată, îmi este de un mare ajutor de fiecare dată.”

Cei interesaţi pot trimite un mail la office.literatura@gmail.com pentru a primi toate detaliile.

4 responses

  1. Imi place mult coperta, foarte sugestiva as zice – Felicitari, Geanina, caci ai facut o treaba BUNA!
    Am citit, ba chiar am savurat cu placere, fiecare capitol din carte, prezentat pe Amprente Literare.
    FELICITARI dragii mei dragi!

    Apreciază

    Ianuarie 10, 2012 la 11:09 am

    • Elena,
      Încerc să îl ajut pe Lisandru cum pot eu mai bine. Cunoscându-i scrierile îmi este mai uşor să creionez partea de design.

      Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!

      Apreciază

      Ianuarie 10, 2012 la 5:20 pm

  2. Leo

    Foarte expresiva coperta.Felicitari Genisor!!!Am savurat fiecare capitol din carte.Va pupacim!!!

    Apreciază

    August 27, 2012 la 11:45 pm

    • Frumoşilor,
      să citiţi până la ultima pagină şi să râdeţi până spuneţi: Doare tare…burtica!!!

      De atâta rîs, evident.

      Vă mulţumim pentru lectură şi aprecieri, dragii noştri!

      Apreciază

      August 28, 2012 la 12:06 am

Lasă un răspuns

