8 Martie

8 MARTIE – “Îndrăgostit. Şi o duc bine…” – Cristian Lisandru

28 responses

  1. Vasile

    Buna ziua!
    „La multi ani!” de ziua femeii.
    Va rog frumos sa-mi dati acceptul scris pentru accesarea scrierilor dumneavostra si listarea acestora.
    Cu respect,
    Vasile Muresan

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 10:22 am

  2. Lia

    Mulţumiri… La mulţi ani, Geanina, femeie frumoasă în suflet şi-n simţire. Te simt aproape fără a te cunoaşte.
    Iubirea fie-vă veşnic tănără.

    O zi minunată, vouă!
    Cu multă admiraţie şi respect…

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 10:30 am

    • Bine ai venit, Lia!
      Ne bucurăm amândoi de prezenţa ta şi îţi mulţumim pentru urări şi îţi mulţumesc pentru că simţi omul Geanina.

      Să ai zile pline de frumos!

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Martie 8, 2012 la 9:38 pm

  3. opicaturadesuflet

    La multi ani, draga mea! Viata să-ți fie mereu o sărbătoare, mereu o primăvară!

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 11:29 am

  4. De ce să fie astăzi ziua ta,
    Nu-s oare toate ale tale?
    Stăpână eşti, cum poţi uita,
    Cum toate ţi se-aştern în cale?

    Dar dacă este, totusi, ziua ta…

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 11:53 am

    • Bine ai venit!
      De când l-am cunoscut pe Lisandru, în fiecare zi este ziua mea. Chiar astăzi vorbeam cu cineva despre bărbaţii care sunt romantici doar în faza de început a relaţiei. Lisandru este permanent aşa.
      Mulţumiri pentru lectură şi vizită.
      La mulţi ani, doamnei!

      Apreciază

      Martie 8, 2012 la 9:43 pm

  5. LA MULŢI ANI, sufletul meu frumos,LA MULŢI ANI tuturor femeilor – iubite, soţii, mame, surori, prietene… Noi, bărbaţii, suntem împliniţi sufleteşte şi trupeşte numai prin voi şi trăim frumos numai şi numai datorită vouă. Permanent.
    Cu respect…
    Te sărut pe suflet, Geanina! Şi te iubesc…

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 12:07 pm

  6. La Multi Ani si aiici, Gena draga mea! Prospetimea florilor sa-ti tina companie aleasa, intr-o primavara mult asteptata.
    Fii binecuvantata, draga mea draga!
    PS. Superba felicitarea! MULTUMIRI.

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 3:59 pm

    • Elena,
      draga mea dragă, te îmbrăţişăm cu tot sufletul.Mama să te audă cum mă apelezi şi ar fi peste poate de încântată.
      Tot binele din lume, tot frumosul din viaţă către tine şi cei dragi, om frumos!
      La mulţi ani!

      Apreciază

      Martie 8, 2012 la 9:49 pm

  7. ce frumos e aici la tine!..lumina spiritului tău încălzeşte oricare suflet ce-ţi trece pragul..
    La mulţi ani,Geanina şi.numai bucurii şi realizări să fie în viaţa ta!..
    alîturi de perechea Sufletului tău,Cristian,să ajungi la adânci bătrâneţe şi să ne bucuraţi cu iubirea voastră frumoasă şi curată şi dincolo de stele.
    să fiţi iubiţi şi mereu fericiţi!
    -eu tot insist să-ţi mai las notiţe,cine ştie,poate,poate:)..

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 6:19 pm

    • Ryana,
      este o bucurie şi prezenţa ta, o mare bucurie.
      Simţim că eşti aproape de sufletul nostru li îţi mulţumim. Primim cu braţele deschise urările. Să fie precum spui.
      La mulţi ani!

      Apreciază

      Martie 8, 2012 la 9:52 pm

  8. wow,ce surpriză..mi-a luat comentariu..în sfârşit:)

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 6:20 pm

    • Cineva îţi trimisese IP-ul la spam. L-am extras de acolo. Acesta era motivul.
      Seară plină de frumos!

      Apreciază

      Martie 8, 2012 la 9:53 pm

  9. Draga Geanina, iti urez La multi ani de Ziua Femeii!Sa fii fericita alaturi de Cristian!

    Apreciază

    Martie 8, 2012 la 7:39 pm

    • Gabi,
      îţi mulţumesc pentru că îl citeşti permanent pe Cristian, pentru fidelitate.
      Senin şi frumos în viaţa ta, draga noastră dragă!

      La mulţi ani!

      Apreciază

      Martie 8, 2012 la 9:56 pm

  10. Multe imbratisari de 8 Martie!
    La multi ani.

    Apreciază

    Martie 9, 2012 la 1:33 am

  11. aris

    La multi ani! Sa ai parte de tot de este mai bun si mai frumos pentru sufletul tau.

    Apreciază

    Martie 10, 2012 la 7:54 pm

    • Bine ai revenit!
      Mulţumiri pentru urări.
      Primăvara să-ţi fie plină de frumosul dimineţilor însorite.
      La mulţi ani, doamnă dragă!

      Apreciază

      Martie 10, 2012 la 11:04 pm

Lasă un răspuns

