Terapie

Save the last dance for me – Cristian Lisandru

4 responses

  1. Buna dimineata, Gena, draga mea! Intr-adevar dragostea neîncepută dar şi nesfîrşită este cea mai bună terapie, pentru suflet.
    Va admir dragostea si ma bucur de fiecare poem care izvorăşte din adâncurile ei.
    Sa fiţi binecuvântaţi, dragii mei dragi! Multe îmbrăţişări de la Vrancea!

    Apreciază

    Martie 14, 2012 la 9:47 am

    • Elena,
      te rog să îmi ierţi întârzierea răspunsului. Gripa m-a răpus, a făcut ce-a vrut din mine, din noi. Am fost amândoi ciopârţiţi, sfredeliţi, puşi pe grătar, alternaţiv, pe gheaţă. A fost groaznic. Să sperăm că a trecut.

      Mulţumim din tot sufletul pentru gânduri, draga noastră dragă!

      Apreciază

      Martie 18, 2012 la 4:04 pm

  2. Bine te-am regăsit cu o nouă poezie, dragostea mea…
    Dragoste nesfârşită, pasiune nesfârşită, un dor cotidian şi doar „meteoriţi de linişte” brăzdează cerul nocturn în căutarea marii taine – fericirea pe care nu o poţi atinge decât atunci când iubeşti.
    Dacă reuşesc să vindec „osteneala cu dragoste neîncepută” atunci sunt un fericit.

    Te sărut pe suflet,minune! 🙂

    Apreciază

    Martie 14, 2012 la 10:50 am

    • Fericitule,
      mai ai grai după atâtea zile de coşmar?
      Glumeam…
      Câteva rânduri, două trei gânduri şi iubire peste normă.

      Te îmbrăţişez peste normă, minune!

      Apreciază

      Martie 18, 2012 la 4:06 pm

Lasă un răspuns

