Apariţie editorială – „Te iubesc pentru că eşti” (doi autori, o singură iubire – Geanina şi Cristian LISANDRU)

Frumuseţea vieţii constă în comunicarea perfectă dintre un bărbat şi o femeie. Comuniunea artistică/trupescă/mentală este un ingredient pe care nu mă sfiesc să îl numesc magic. Dar, paradoxal, nu există magie. În dragoste, porumbeii albi nu apar de sub mânecile fracului. În dragoste, porumbeii albi îşi fâlfâie aripile metaforice în fiecare zi. Iar şoaptele îndrăgostiţilor sunt un gângurit inegalabil. Inconfundabil.

Iubirea dintre mine şi Geanina nu mai este de multă vreme doar o frumoasă poveste a blogosferei, destinată a transmite mesajul că SE POATE. Ea transcede planul fizic şi ajunge, prin muncă, prin picături de sudoare, prin nopţi nedormite, prin cearcănele inevitabile, prin tot acest amalgam existenţial al raportărilor cotidiene la doi, între coperte.

Atunci când am anunţat că urmează o bucurie literară am spus: CE POATE FI MAI FRUMOS?

Firesc, îmbrăţişările materializate în poeme ale iubirii capătă amploare indubitabilă. Eu şi Geanina suntem fericiţi nu numai pentru că ne iubim, nu numai pentru faptul că tot ceea ce aş dori să spun la un moment dat se regăseşte pe buzele ei şi nu numai pentru că zilele ne prind pe după umeri spunând că frumuseţea unui răsărit sau unui apus de soare depinde şi de curăţenia sufletească a celor care o percep la justa ei valoare. Noi suntem fericiţi fiindcă, permanent, abandonându-ne până şi momentele de reverie comună, renunţând chiar şi la o plimbare sub clar de lună, construim literar. Nu numai sentimental. Pentru cei care mai aveau încă dubii, eu şi Geanina existăm ca PERECHE şi ca ECHIPĂ.

A apărut volumul de poeme „Te iubesc pentru că eşti…” (doi autori, o singură iubire – Geanina şi Cristian LISANDRU). Copertă realizată de Geanina LISANDRU.

Noi, nebunii frumoşi ai blogosferei, propunem şi iubirea dintre coperte. Pentru a se şti, pentru a se confirma că iubirea şi literatura stau la masă şi se simt minunat împreună.

Nu transmitem prin acest volum decât că viaţa este frumoasă. Iar oamenii care se iubesc cu adevărat o înnobilează prin sufletele lor puse pe tavă, sub ochii tuturor.

Cei care doresc să cumpere o mostră de iubire versificată sunt rugaţi să trimită un mail la office.literatura@gmail.com.

19 responses

  1. Viaţa e frumoasă…iubiţi-vă mult!

    Apreciază

    Aprilie 1, 2012 la 12:45 pm

    • Da, viaţa este frumoasă, oamenii şi-o urâţesc.
      Ne vom iubi până în ultima clipă cu aceeaşi pasiune ca la începuturi.

      Mulţumim pentru trecere şi urări.

      O seară plină de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 1, 2012 la 9:42 pm

  2. Apariţia acestui volum este încă un triumf al dragostei voastre care se împleteşte zi cu zi, cuprinzându-vă în braţele ei.
    Vă admir şi vă iubesc cu tot sufletul meu. Dumnezeu să vă binecuvânteze dragostea!

    Apreciază

    Aprilie 2, 2012 la 10:26 am

    • Elena,
      respectul este reciproc.
      Mă bucur enorm fiindcă destinul ne-a dat întâlnire. Apariţia acestui volum a apărut cu întârziere din pricina mea. Reuşeam să rezolv problemele tuturor, iar pe-ale mele le lăsam întotdeauna pe ultimul loc. Aşa am făcut toată viaţa. Dar bucuria este imensă. Alături de Cristian trăiesc la maximum această împlinire literară.

      Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!

      Apreciază

      Aprilie 2, 2012 la 7:47 pm

  3. Vă felicit din inimă şi vă doresc multă fericire!

    Apreciază

    Aprilie 2, 2012 la 7:35 pm

    • Elena,
      primim felicitările cu mare bucurie.
      Suntem fericiţi şi pentru această realizare literară. Cu paşi mici vom reuşi să împlinim tot ceea ce ne-am propus.
      Spor la scris şi mult succes în activităţile tale!

      Apreciază

      Aprilie 2, 2012 la 7:49 pm

  4. e o vorbă,”ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place”!….şi Dumnezeu v-a plăcut şi v-a unit,ptr,ca la rândul vostru să ne dăruiţi nouă slova cuvântului ales şi frumuseţea unei iubiri nemuritoare..felicitări ptr.nenumăratele apariţii,sper să-mi fac timp să trimit şi eu mesaj ptr.a avea măcar o carte din minunăţiile pe care le-aţi editat şi mă bucur că am avut ocazia să vă cunosc şi că pot să vă ţin în casa sufletului meu[blogul,]fiindu-mi nereu atât de aproape…sper să nu vă închideţi blogurile vreodată,că aş suferi…cu tăvălugul ăsta al timpului,nu am vreme să citesc zilnic ceea ce postaţi,mai ales Cristian care zilnic este la datorie şi atunci când îmi pot permite acest lucru ,citesc tot ce am „scăpat”..
    vă iubesc oameni frumoşi ai timpului şi,vă doresc din suflet să aveţi mereu parte de tot binele şi frumosul din lume şi mult succes în tot ce faceţi!
    să fiţi mult.mult iubiţi şi mereu fericiţi!:)

    Apreciază

    Aprilie 2, 2012 la 7:54 pm

    • Ryana,
      mi-ar fi plăcut să fii o muscă prin casa noastră să auzi cum discutăm despre tine. Numai de bine, evident. Te-am simţit mereu aproape, ştim că ne porţi în suflet fără pic de invidie, iar pentru noi contează enorm. Da, Cristi scrie enorm, zi şi noapte. Este pasiunea lui. Nimeni şi nimic nu i-o va lua vreodată.
      Te rog să îmi spui dacă la adresa de email lăsată poţi primi mesaje.
      Îţi mulţumim pentru încredere şi te îmbrăţişăm cu drag!

      Apreciază

      Aprilie 2, 2012 la 10:17 pm

  5. :)..
    mulţumesc mult ptr.gândul frumos!..apoi, cum să fiu invidioasă pe frumuseţe,talent iubire şi altruism?….sunt calităţi pe care nu le întâlneşti la tot pasul..iar eu mă bucur că v-am cunoscut..chiar dacă doar virtual..ptr.că şi în virtual sunteţi unici:)…e frumos cum scrie şi ce scrie Cristi,iar tu eşti partea curcubeului pe cerul literaturii..aveţi un viitor frumos şi vă doresc din tot sufletul să aveţi parte de tot ce-i mai bun şi mai frumos pe lume..
    vă îmbrăţişez cu tot sufletul meu,
    cu mare drag!:)

    Apreciază

    Aprilie 3, 2012 la 7:00 pm

    • Ryana,
      i-am citit comentariul lui Cristi. Îţi mulţumim pentru prietenie şi generozitate.

      Gânduri din cele mai curate şi o carte cu autograf din partea autorilor, aşa cum îţi doreşti.

      Apreciază

      Aprilie 3, 2012 la 11:18 pm

  6. Traim intr o lume razvratita si bolnava. Singurul remediu este dragostea in toate formele ei. E greu sa o gasesti pe aceea care sa se potriveasca perfect inimii. Voi sunteti dintre cei alesi. Va completati foarte bine, comunicarea dintre voi este perfecta.

    Va felicit si doresc sa vi se intample numai lucruri bune!

    Apreciază

    Aprilie 3, 2012 la 8:29 pm

    • Aris,
      multe adevăruri în comentariul lăsat. Îţi mulţumim pentru trecere, gânduri şi urări. Nu renunţa la scris. Proza ta bucură sufletul cititorului. Indiferent de vârstă.

      Seri senine şi pline de frumos!

      Apreciază

      Aprilie 3, 2012 la 11:21 pm

  7. Felicitări din tot sufletul pentru această carte pe care am aşteptat-o din clipa în care a început fermecătorul vostru dialog versificat. Sunt convinsă că îi vor urma altele, la fel de încărcate de iubire. Fie ca poemele voastre să facă înconjurul lumii, aşa cum ar merita prin frumuseţea şi profunzimea sentimentelor care le animă, prin forţa de expresie a metaforelor, prin inspirata împletire a cuvintelor. Inchei la fel cum am început: felicitări din tot sufletul !

    Apreciază

    Aprilie 4, 2012 la 8:00 am

    • Aurora,
      mă pot îndoi de multe lucruri în viaţa, dar niciodată de felicitările care vin din tot sufletul, al tău în cazul de faţă.
      Îţi mulţumim.
      Cei de la officeliteratura ne-au comunicat comanda care a sosit din parte ta. Dacă poşta funcţionează cum se cuvine, săptămâna viitoare vei avea volumul în bibliotecă.

      Tot respectul nostru,
      Geanina şi Cristian

      Apreciază

      Aprilie 5, 2012 la 9:07 pm

  8. wow,ce surpriză!:)..o să trimit un e-mail ptr.a intra în posesia unei cărţi la adresa pe care aţi lăsat-o mai sus..nu va fi pe numele meu ptr.că am rătăcit buletinul şi trebuie să-mi fac altul nou,mai ales că m-am mutat de vreo câţiva ani în localitatea unde mă aflu dar nu mi-am schimbat documentul de identitate..o s-o fac pe numele soţului..vă mulţumesc mult ptr.tot ce sunteţi şi ptr.atenţie!:)

    Apreciază

    Aprilie 4, 2012 la 1:21 pm

    • Trebuie să recunosc marea bucurie pe care o simţim fiindcă ne citeşti scrierile. Cei de la officeliteratura vor expedia volumul pe adresa menţionată de tine. Acesta va fi însoţit de autografele noastre.

      Zile senine, om frumos!

      Apreciază

      Aprilie 5, 2012 la 9:17 pm

  9. serban petre

    sa fiti fericiti…….

    Apreciază

    Mai 12, 2012 la 6:57 am

  10. Mai rar sentimente aşa expuse… în văzul lumii! 🙂
    Bravo, fata mea!
    Meriţi un premiu!

    Un semn de adâncă preţuire pentru tine şi… omul pe care-l iubeşti! 🙂

    Cu sinceritate,

    Apreciază

    Noiembrie 4, 2012 la 3:12 pm

Lasă un răspuns

