APARIŢIE EDITORIALĂ – Cristian LISANDRU – “Ca o femeie despletită, neliniştea…” (poeme)

UPDATE: TE IUBESC, CRISTIAN LISANDRU!
DESTINUL MI-A DAT ȘANSA UNICĂ DE A-MI STA ALĂTURI UN BĂRBAT DE EXCEPȚIE. UN OM CU UN CARACTER DESĂVÂRȘIT, CARE ȘTIE SĂ IUBEASCĂ ȘI SĂ RESPECTE FEMEIA, PE CARE NU-L PREOCUPĂ GĂINĂRIILE. MULȚUMESC FIINDCĂ EXIȘTI, MINUNE DE OM! ȘTIU SIGUR CĂ ALĂTURI DE TINE VIAȚA NU POATE FI DECÂT FRUMOASĂ. REGRET CĂ NU AM PUTUT FI PREZENTĂ PERMANENT ÎN BLOGOSFERĂ. DE ASTĂZI VOI MAI LIPSI DOAR DACĂ VIAȚA MEA SE VA SFÂRȘI. NU REGRET NICIO CLIPĂ MOMENTUL ÎN CARE DESTINUL NE-A DAT ÎNTÂLNIRE. NU ORICINE ARE ACEASTĂ ȘANSĂ, SUNTEM NOROCOȘI.
DACĂ ÎNTÂLNIȚI IUBIREA, NU O OCOLIȚI!

UPDATE: Lia, habar nu am ce a făcut wordpress-ul cu postarea mea ,,Petrecerea,,

Postez aici comentariul tău până o rescriu.

O nouă bucurie literară personală.

A apărut volumul de poeme „Ca o femeie despletită, neliniştea…” – 154 pagini. Volumul conţine poeme scrise în perioada 14 aprilie 2011 – 7 noiembrie 2011.

Coperta este realizată de Geanina LISANDRU, muza mea cu ochi verzi, aşa cum spun mereu, femeia de lângă mine, cea care îmi înţelege cel mai bine nopţile de insomnie prelungită.

Vă doresc tuturor să aveţi parte de cât mai multe astfel de bucurii!

Cei care doresc să intre în posesia volumului sunt rugaţi să trimită un mail la office.literatura@gmail.com

Ca o femeie despletită, neliniştea…

căzuse în genunchi

împreunase bătăturile mâinilor

de undeva

din istoria apocrifă a trupului său

se insinua o nelinişte tulburătoare

semăna cu o femeie despletită

pregătită să jelească propriul dezmăţ

în faţa unui altar

construit din iluzii

obrajii erau brăzdaţi de şleauri adânci

prin ele mărşăluiau cohorte de lacrimi

se înfruntau

pe câmpul de luptă al bărbiei

apoi se aruncau în gol

fără să strige

într-o sinucidere sătulă de cuvinte

16 aprilie 2011

8 responses

  1. Va felicit din tot sufletul! Iubirea salveaza destine.

    Apreciază

    Mai 14, 2012 la 12:53 pm

  2. Felicitari Cristian! Te citesc de fiecare data cu plăcere.

    Bine si cu grafica.

    Apreciază

    Mai 14, 2012 la 1:00 pm

  3. ralu

    Asta da veste oameni frumosi. Va felicit si eu si sper sa nu va opriti la acest volum. Cristian si Geanina sunteti minunati, tot ceea ce construiti este din palisandru.

    Apreciază

    Mai 14, 2012 la 1:07 pm

  4. Mulţumesc din suflet, iubirea mea.
    Şi pentru această copertă deosebită, şi pentru că îmi eşti alături, în fiecare zi lăsată de la Dumnezeu.
    Destinul ne-a arătat şi ne arată că putem fi norocoşi şi fericiţi printr-o iubire unică. Este un alt moment frumos din viaţa noastră şi te sărut pe suflet, aşa cum fac de fiecare dată…

    Apreciază

    Mai 14, 2012 la 6:19 pm

    • Lisandru,
      te felicit cu tot sufletul, te susţin fără să stau pe gânduri, aşa cum faci şi tu de fiecare dată.
      Te sărut peste normă, minune de om!

      Apreciază

      Mai 15, 2012 la 4:50 pm

Lasă un răspuns

