Spre granița unde Infernul este otrăvit de Eden

6 responses

  1. Bine te-am regăsit, iubire.
    Fără a minimaliza trăirea din poem (indiscutabilă şi generatoare de senzaţii „tari” – vezi „sfâşie-mi inocenţa”), voi spune că ai ales un titlu minunat, plin de semnificaţii şi incitant.
    Titlu de roman.
    Cel puţin aşa îl văd eu.
    Cu mare drag am citit, mângâind „verdele capitulat în zori de nebunie vie”.
    Sărut sufletul, dragoste…

    Apreciază

    Mai 16, 2012 la 1:02 pm

    • Lisandru,
      ai citit printre rânduri și gânduri. Titlul acesta s-a scris singur, fără eforturi, pur și simplu. Poate fi și un roman, nu este atât de greu de scris, doar timp să comandăm. Cât despre verde, explodează când te afli în preajmă…

      Sărut peste normă o minune de om.

      Apreciază

      Mai 16, 2012 la 4:25 pm

  2. Primim pupicii geaninoşi cu mare bucurie şi mare drag. Şi dacă va fi să fie cu un roman, eu voi fi primul care îl va citi… 🙂 Cu siguranţă. Nici nu concep altfel. Încă o dată, iubire, felicitări pentru titlu şi poem. L-am citit cu mare drag şi îl voi mai citi o dată… Te iubesc, minune de femeie!

    Apreciază

    Mai 16, 2012 la 8:51 pm

    • Lisandru,
      ştiu că îl vei citi cu bucurie. Doar tu eşti cel care mă îndeamnă zilnic să scriu, să scriu, să scriu. Îţi mulţumesc fiindcă exişti, fiindcă faci parte din viaţa mea.
      Te ador, Lisandru!

      Apreciază

      Mai 17, 2012 la 9:29 pm

  3. Foarte interesant titlul, aşa cum am spus şi pe Amprente.Cred că urmează să se aştearnă un volum…
    Ştiu că poţi draga mea.Timpul ..este o problemă, dar cred că vei trece peste..
    Îmbrăţişări peste normă, vorba cuiva ..drag mie!

    Apreciază

    Mai 16, 2012 la 11:37 pm

    • Elena,
      va fi, vor fi, de regulă fac şi apoi spun. Trec toate. Şi noi suntem trecători.
      Poemul sintetizează suma de trăiri, nu doar a mea, a multor cititori care se regăsesc în el. TRaficul a depăşit aşteptările ieri.

      Toate gândurile noastre senine, om frumos!

      Apreciază

      Mai 17, 2012 la 9:27 pm

Lasă un răspuns

