Grădinar damblagiu

Dacă e vineri – e poezie pe pâine – Adrian Păunescu (n. Adrian Păun, 20 iulie 1943, Copăceni, județul Bălți, Basarabia, astăzi Republica Moldova- d.5 noiembrie 2010)

Iubito, pe prispă ţi-am pus
O floare din lumea de sus,
O floare din insula Marte,
O floare a căilor moarte.

Ea are petalele lungi,
Suflând ai să poţi să le smulgi,
Iubito, eu flori nu prea ştiu,
Sunt un grădinar damblagiu.

Nu ştiu – trandafir, liliac
Pe toate ca tine le fac,
Pe toate le-aduc la un fel
Lalea, trandafir, ghiocel.

O floare a vieţii vecine
Şi care miroase a tine.
Iubito, pe prispă tu ai
O floare din insula Rai. Iubito, pe prispă ţi-am pus
O floare din lumea de sus,
O floare din insula Marte,
O floare a căilor moarte.

Ea are petalele lungi,
Suflând ai să poţi să le smulgi,
Iubito, eu flori nu prea ştiu,
Sunt un grădinar damblagiu.

Nu ştiu – trandafir, liliac
Pe toate ca tine le fac,
Pe toate le-aduc la un fel
Lalea, trandafir, ghiocel.

O floare a vieţii vecine
Şi care miroase a tine.
Iubito, pe prispă tu ai
O floare din insula Rai.

Este buchetul meu de flori (poetic) dedicat ţie…

Mulțumesc, Cristian Lisandru! Te iubesc!

6 responses

  1. Plin de sclipiri ale harului la scris! Ador poezia lui.
    Multumesc draga mea draga.

    Apreciază

    Mai 18, 2012 la 11:11 pm

    • Este Marele nostru Poet. Nimeni nu poate contesta această realitate.

      Suntem cu gândul alături de tine, om frumos!

      Apreciază

      Mai 19, 2012 la 9:42 am

  2. Frumos!

    Apreciază

    Mai 19, 2012 la 7:10 am

  3. Eu îţi mulţumesc, iubirea mea… „O floare din insula Rai” pentru tine, desprinsă din acest buchet poetic încărcat de sentiment. Sărut sufletul şi recitesc poemul. Te iubesc, dragoste…

    Apreciază

    Mai 19, 2012 la 6:26 pm

    • Lisandru,
      mi-a plăcut foarte mult poemul pe care mi l-ai dedicat zilele trecute şi l-am aşternut aici cu mare drag.

      Te ador, minune de om!

      Apreciază

      Mai 19, 2012 la 6:48 pm

Lasă un răspuns

