1 IUNIE – ZIUA COPILĂRIEI MELE

Păstrează pentru totdeuna în suflet copilul din tine; astfel, nu va fi niciodată prea tarziu să ai parte de o copilărie fericită.
Să nu uiţi niciodată de leapşa, de-a v-aţi ascunselea, şotronul sau de omul negru, de genunchii mai mereu juliţi şi de hainele murdare de la joacă… Să nu uiti de tine…
Cititorule, indiferent de vârsta pe care o ai, te invit să te întorci în timp şi să-ţi aminteşti de ghiduşiile copilăriei, să ne spui care a fost năzbâtia cea mai de preţ pentru care ai fost pedepsit şi nu poţi uita nici astăzi cum ai spart borcanul cu dulceaţă, cum l-ai turnat în galoşi când ai fost în vizită cu părinții la cineva drag, cum ai furat cireşe şi ai fost prins, cum ai pierdut la şotron sau la maroco şi ce pedeapsă ai primit, cum ai minţit la şcoala că ai facut temele, dar ai uitat caietul acasă , de fapt ai uitat de timp şi timpul de tine şi te-ai jucat până la asfinţitul soarelui, cum…
Poţi să dai o definiţie a copilăriei, poţi scrie tot ceea ce-ţi vine în minte din acea perioadă, care te face să zâmbeşti sau nu.

LA MULŢI ANI, COPILĂRIE!

LA MULȚI ANI, MARIA MEA DRAGĂ, TE IUBESC!

Geanina Lisandru

Iar moartea mă privea cu ochi de smarald… (fragment) –

Cristian Lisandru

7 responses

  1. LA MULTI ANI Ana Maria! Să creşti frumos, la trup, minte şi suflet!
    Dumnezeu să te binecuvânteze!

    Apreciază

    Iunie 1, 2012 la 10:15 am

    • Mulţumim, Elena.
      Măriuca este mai mult decât pot spune în cuvinte. Dispare tot ceea ce este rău şi urât în jurul meu când apare ea. O iubesc până la durere. Cine-mi cunoaşte sufletul va înţelege exact ceea ce am gândit şi am scris.

      Tot binele din lume, draga noastră!

      La mulţi ani, din tot sufletul, pentru micuţii tăi!

      Apreciază

      Iunie 1, 2012 la 9:44 pm

  2. Te iubesc, dragostea mea… LA MULŢI ANI, Mariei, LA MULŢI ANI tuturor copiilor lumii… Şi, fireşte, LA MULŢI ANI copiilor din noi…

    Apreciază

    Iunie 1, 2012 la 11:08 am

    • La mulţi ani, minune!
      Da, pot afirma că eşti tot copil, al meu…bineînţeles.
      Ne-ai lăsat un dar de zile mari şi l-am revăzut cu bucurie, bucuria copilului ce nu vrea să se maturizeze vreodată.

      Apreciază

      Iunie 1, 2012 la 9:47 pm

  3. aris

    La multi ani, Mariucai, si pentru noi cei care ne consideram maturi! Avem experienta si ani in plus, dar sufletul nostru se joaca, plange si asteapta imbratisarea de noapte buna.

    Va citesc cu drag, intotdeauna… Lumina si frumos in viata!

    Apreciază

    Iunie 1, 2012 la 8:05 pm

    • Aris,
      puţini ştiu a ne citi sufletul, puţini mai au răbdare să o facă.
      Îţi mulţumim pentru vizite şi lectură.

      La mulţi ani, ţie şi minunii tale!

      Apreciază

      Iunie 1, 2012 la 9:52 pm

    • Aris,
      puţini ştiu a ne citi sufletul, puţini mai au răbdare să o facă.
      Îţi mulţumim pentru vizite şi lectură.

      La mulţi ani, ţie şi minunii tale!

      Apreciază

      Iunie 1, 2012 la 9:52 pm

Lasă un răspuns

