Roua fericirii

Lăutarul – autor Cristian Lisandru

10 responses

  1. Te sărut pe suflet, dragostea mea… Mă bucură enorm această revenire la dulcea şi frumoasa normalitate versificată. Prins alături de tine, în bobul de rouă, mă declar fericit până peste poate… Chiar dacă a fost îngenuncheat, sufletul tău se va ridica şi va merge mai departe…
    Cristian Lisandru îţi este alături… 🙂

    Apreciază

    Iunie 25, 2012 la 7:34 pm

    • Sufetul meu este ținut de tine în palme, este sărutat și răsfățat. Se întâmplă să mai vadă bocancii unora, dar toate trec.
      Vom sta permanent în bobul de rouă.
      Știu că îmi ești alături, minune de om.
      Îți mulțumesc pentru tot, dragostea mea.

      Apreciază

      Iunie 26, 2012 la 3:00 pm

  2. Ai vazut o lebada murind ?
    Am intrebat intr-o zi lumea
    Exista placere de a da fara a cere
    Numic in schimb
    Si mi-a raspuns printr-o intrebare
    Ai dat ce-ti prisosea?
    Sau ce aveai mai scump ?

    Apreciază

    Iunie 25, 2012 la 8:37 pm

    • Bine ai venit!

      Întrebări pe care ni le punem mereu, interesant ar fi de văzut răspunsurile într-un moment al vieții, atunci când contabilizăm viața.

      Zi faină!

      Apreciază

      Iunie 26, 2012 la 3:02 pm

  3. Tot ce s-a iscat dintr-un bob de rouă, va lasa puţină umezeală în urmă…iubiti-vă mult!

    Apreciază

    Iunie 25, 2012 la 10:39 pm

    • Bine ai revenit, Măriuca!
      Îți mulțumim pentru gândurile lăsate. așa vom face.

      Sănătate maximă și toate cele bune!

      Apreciază

      Iunie 26, 2012 la 3:03 pm

  4. Bobul de roua este o farama de viata dragii mei. Gena, mi-a placut tare mult „bobul tau de roua” .O zi cu ploi de bucurii, va doresc, dragii mei!

    Apreciază

    Iunie 26, 2012 la 9:21 am

    • Elena,
      o fărâmă plină de substanță. Așa cum este viața, dacă știm să o savurăm până la ultimul bob de rouă.

      Te îmbrățișăm peste normă, om frumos!

      Apreciază

      Iunie 26, 2012 la 3:05 pm

Lasă un răspuns

