Ploaie de vară

Cristian Lisandru
Poezie. Proză. Gânduri

6 responses

  1. Nu pot decât să mă bucur citind acest poem-descântec, dragostea mea. E forţă pură în el, pasiune nestăvilită, dorinţă de viaţă şi mult, mult suflet. O descătuşare în versuri care trebuie apreciată la justa valoare.
    „Mângâie-mi faţa/ La cinci dimineaţa”…
    Citesc şi recitesc cu mare bucurie… Şi, bineînţeles – cum ar putea să fie altfel? – de fiecare dată sărut sufletul tău drag…

    Apreciază

    Iunie 27, 2012 la 12:31 am

    • Lisandru,
      este un descântec de ploaie, al iubiri, al trăirilor pe care ploaia le declanşează în toţi aceia care iubesc ploaia.
      Eu fac parte dintre aceştia.

      Îţi mulţumesc pentru sărutul pe suflet şi sunt fericită atunci când citesc bucuria în ochii tăi atunci când citeşti ceea ce scriu.

      Pupicii geaninoşi sunt peste normă, pentru tine, şi de această dată.

      Apreciază

      Iunie 27, 2012 la 4:52 pm

  2. Sper din tot sufletul sa piara durerea din viata ta si sa ai parte de multa liniste alaturi de cei pe care- i iubesti!

    Apreciază

    Iunie 27, 2012 la 4:15 pm

    • Marada,
      îmi eşti foarte dragă, vreau de multă vreme să îţi spun asta. Au ajuns la sufletul meu toate cuvintele tale dragi.
      Îţi mulţumesc şi mă înclin!

      Apreciază

      Iunie 27, 2012 la 4:53 pm

  3. Ploaia ta de vara, Gena, draga mea, mi-a racorit pur si simplu gandurile.
    Curg ca intr-o balada versurile. Imi place mult!
    Imbratisari si ploi de bucurii!

    Apreciază

    Iunie 27, 2012 la 9:44 pm

    • Elena,
      este decântecul ploi sau balada ploii, cea care ne răcoreşte, limpezeşte, gândurile. Acestă limpezire a generat un alt poem al gândurilor îndreptate către omul drag.

      Te îmbrăţişăm cu toată bucuria, virtual în acest moment.

      Tot binele din lume tuturor celor dragi ţie!

      Apreciază

      Iunie 27, 2012 la 9:52 pm

Lasă un răspuns

